هیچ محصولی یافت نشد.

آیا گوشی شیائومی شما مانند قبل کار نمی‌کند؟ آیا قطعات گوشی شیائومی ردمی Note 10s شما خراب شده است؟ گوشی موبایل از قطعات زیادی تشکیل شده که ممکن است هر کدام از آن‌ها یک روز خراب شود. اگر هر یک از قطعات گوشی شما خراب شده جای نگرانی نمی‌باشد. پس از بررسی گوشی شما توسط تعمیرکار و تعمیر و یا تعویض قطعه مورد نظر مشکل به راحتی حل می‌شود‌. از اصلی‌ترین دلایل خرابی قطعات تلفن همراه آب خوردگی و ضربه خوردگی می‌باشد. زمانی که آب و یا هر نوع مایعاتی وارد تلفن همراه شود باعث خرابی بسیاری از قطعات مانند تاچ و ال سی دی، باتری، هارد، اسپیکر می‌شود. همچنین اگر گوشی شما دچار ضربه شود باعث شکستن تاچ و ال سی دی گوشی، شکستن گلس گوشی، شکستن شیشه دوربین گوشی، شکستن درب پشت گوشی می‌شود. تا حد امکان از گوشی خود در برابر آب خوردگی و خوردن ضربه محکم جلوگیری کنید. مشکلات مربدط به تلفن همراه به دو بخش سخت‌افزاری و نرم‌افزاری تقسیم می‌شود. در ادامه از رایج‌ترین خرابی‌های سخت‌افزاری تلفن همراه را باهم بررسی می‌کنیم.

تعمیر گوشی شیائومی redmi Note 10s

خرابی باتری شیائومی ردمی Note 10s

باتری گوشی شیائومی redmi Note 10s از نوع لیتیوم پلیمری می‌باشد. این باتری دارای ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت می‌باشد. باتری این گوشی توسط کارخانه در گوشی تعبیه شده است و غیرقابل جابه‌جایی می‌باشد. این گوشی مجهز یه شارژ سریع ۳۳ واتی می‌باشد که گوشی شما را خیلی سریع شارژ می‌کند.
باتری‌های گوشی موبایل یا به طور طبیعی و با تمام شدن عمرشان خراب می‌شوند و یا به دلیل آب خوردگی و استفاده نادرست از آن زودتر می‌سوزند. اما جای نگرانی نمی‌باشد باتری گوشی قابل تعویض می‌باشد. گاهی میبینیم باتری گوشی مانند قبل عمل نمی‌کند. خیلی زود شارژ خالی می‌کند. یا فقط زمانی گوشی روشن است که در شارژ باشد. هر کدام از اختلالات بالا عملکرد گوشی را مختل می‌کند. باید هر چه سریع‌تر اقدام به رفع آن کنیم. گرما عامل اصلی خرابی باتری می‌باشد. تا حد امکان دمای گوشی خود را کنترل کنید. آب خوردگی نیز عامل اصلی سوختن باتری می‌باشد. در برابر آب‌خوردگی از گوشی خود محافظت کنید.در صورتی که باتری گوشی شیائومی redmi Note 10s شما خراب شده است برای رفع آن حتما به مراکز معتبر مراجعه کنید. زیرا هر کسی قادر به تعویض باتری نمی‌باشد.

خرابی تاچ و ال سی دی گوشی شیائومی redmi Note 10s

ال سی دی شیائومی redmi Note 10s از نوع AMOLED می‌باشد. اندازه این صفحه نمایش ۶.۴۳ اینچ می‌باشد. نسبت صفحه نمایش به بدنه در این گوشی در حدود ۸۳.۵ درصد است. رزولوشن این صفحه نمایش ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل است و دارای تراکم پیکسلی ۴۰۹ پیکسل در اینچ می‌باشد.
مشکلات مربوط به تاچ و ال سی دی از اتفاقات رایجی است که کاربران تلفن همراه با آن مواجه هستند. اما با تعویض آن مشکل به طور کامل حل خواهد شد. تا جایی که می‌توانید بهتر است از ال سی دی گوشی خود محافظت کنید زیرا ال سی دی یک قطعه گران قیمت است و خرابی آن بسیار ناراحت‌کننده است. گاهی گوشی به طور کامل خاموش می‌شود که ممکن است از سوختن ال سی دی آن باشد. یکی از اصلی‌ترین دلایل سوختگی ال سی دی گوشی آب‌خوردگی می‌باشد. حتما از گوشی خود در برابر آب‌خوردگی محافظت کنید. گاهی صفحه نمایش سوسو می‌زند، که این اتفاق کار با گوشی را سخت می‌کند و باید ال سی دی را تعویض کرد تا بتوان مانند قبل از گوشی استفاده کرد. اگر ال سی دی گوشی شما به هر دلیلی دچار آسیب شده است حتما از افرادی که در این زمینه تبحر دارند کمک بگیرید.
راه‌های محافظت از ال سی دی:

  1. استفاده از گلس محافظ ال سی دی
  2. به کارگیری کاور و قاب مناسب برای گوشی خود

خرابی اسپیکر گوشی شیائومی redmi Note 10s

گاهی در حین استفاده از تلفن همراه هر چقدر که دکمه volume را کم و زیاد کنیم تاثیری در صدای گوشی ایجاد نمی‌شود. مشکلات مربوط به اسپیکر گوشی یکی از مشکلات رایجی می‌باشد که کاربران با آن دست و پنجه نرم می‌کنند. این مشکلات ممکن است مربرط به سخت‌افزار گوشی باشد و گاهی هم به نرم‌افزار تلفن همراه برمی‌گردد. اکثرا مشکلات اسپیکر به نرم‌افزار گوشی برمی‌گردد مگر اینکه گوشی دچار آب‌خوردگی شود و اتصالات اسپیکر با مشکل مواجه شود‌. مشکلات نرم‌افزاری اسپیکر گاهی با ریست کردن و یا ریست فکتوری قابل حل می‌باشد. حتما مکان اسپیکر را تمیز کنید گاهی مشکل اسپیکر از تجمع گردوخاک به وجود می‌آید. اما اگر مشکل رفع نشد و از سخت‌افزار گوشی بود برای رفع مشکل اسپیکر گوشی شیائومی redmi Note 10s حتما به مراکز معتبر مراجعه کنید.

خرابی هارد گوشی شیائومی redmi Note 10s

تعمیر قطعات گوشی شیائومی redmi Note 10s

منظور از هارد گوشی همان حافظه مولتی مدیا داخلی می‌باشد. که اطلاعات ما را با هر فرمتی در خود ذخیره می‌کند. کمپانی شیائومی گوشی‌های ردمی نوت ۱۰ اس خود را در سه سری با هاردی با ظرفیت 64 گیگابایت، 6 گیگابایت رم یا 128 گیگابایت، 6 گیگابایت رم یا 128 گیگابایت 8 گیگابایت رم به بازار عرضه کرده است. نوع حافظه این گوشی از نوع UFS 2.2 می‌باشد.
هارد گوشی یک قطعه ریز است که روی مادر برد گوشی قرار گرفته است. هارد گوشی یک بخش مهم در گوشی می‌باشد که باید مراقب آن بود تا خراب نشود. اما به هر حال اتفاق پیش می‌آید مهم این است که از این اتفاقا چگونه گذر کنیم. در صورتی که هارد گوشی شیائومی redmi Note 10s شما خراب شده است باید دست بجنبید تا کار از کار نگذشته است. اگر هارد آسیب جدی ندیده باشد قابل تعمیر است و اطلاعاتی که داخل آن است قابل بازگشت است. اما اگر آسیب جدی باشد متاسفانه باید بگوییم هارد باید تعویض شود و اطلاعات داخل آن نیز پاک می‌شود. تعمیر و تعویض هارد گوشی بسیار حساس است حتما از افراد متخصص در این زمینه کمک بگیرید.
برخی از نشانه‌های خرابی هارد:

  1. خاموش شدن خودبه‌خودی گوشی: این نشانه می‌تواند به دلیل خرابی بسیاری قطعات از جمله هارد باشد. مخصوصا اگر گوشی دچار آب خوردگی شده باشد و بعد از چند روز استفاده به یکباره خاموش شود مشکل از هارد آن است.
  2. زمانی که گوشی روشن می‌شود روی لوگوی شیائومی می‌ماند. که اگر این مشکل با فلش کردن گوشی حل نشد باید اقدام به تعویض هارد کنید.

قطعات گوشی شیائومی redmi Note 10s

گاهی اوقات با خرابی قطعات گوشی موبایل نگران می‌شویم که نکند گوشی‌مان دیگر قابل استفاده نباشد. اما نگران نباشید با تعمیر و یا تعویض قطعات می‌توانید مشکل گوشی خود را برطرف کنید. تعمیر قطعات گوشی ردمی نوت ۱۰ اس در مجموعه ما به کمک تعمیرکاران کاربلد و باتجربه انجام می‌شود. در صورتی که قطعه مورد نظر در مرکز تعمیرات در دسترس باشد تعویض قطعات شیائومی ردمی Note 10s کم‌تر از دو ساعت انجام می‌شود. فقط کافی‌ست گوشی خود را به دست ما برسانید. علاوه بر مراجعه حضوری می‌توانید دستگاه خود را با پیک و یا پست برای ما ارسال کنید. ساکنین تهران می‌توانند از پیک رایگان مجموعه ما استفاده کنند.

خرید قطعات گوشی شیائومی redmi Note 10s

یکی از مهم‌ترین مواردی که در هنگام خرید قطعات گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۰ اس باید به آن توجه داشته باشید اصل و باکیفیت بودن قطعات است. زیرا یکبار خریدن یک قطعه خوب خیلی به صرفه‌تر از چندبار خریدن قطعات بی‌کیفیت است. مجموعه ما یکی از فروشندگان قطعات اصل در تهران می‌باشد. که به سراسر ایران ارسال دارد. شما می‌توانید به سه صورت حضوری و اینترنتی و تلفنی خرید خود را انجام دهید. در صورتی که قیمت قطعات شیائومی redmi Note 10s در سایت درج نشده باشید. می‌توانید از طریق تماس با ما از قیمت آن‌ها مطلع شوید. با خیال آسوده خرید کنید.