هیچ محصولی یافت نشد.

آیا با نحوه تعمیر گوشی‌های هوشمند آشنا هستید؟ آیا می‌دانید که تعمیر گوشی شیائومی Redmi Note 9 Pro 5G از حساسیت بالایی برخوردار است؟ اسمارت فون‌ها از قطعات بسیاری تشکیل شده‌اند که این امر سبب شده تا حساسیت آن‌ها بالاتر رود و برای تعمیر نیاز به ابزارهای مخصوصی باشد و باید تعمیرکار مهارت لازم برای انجام این کار را داشته باشد. گوشی‌های همراه به دو دلیل اختلالات نرم افزاری و یا به دلیل مشکلات سخت افزاری ممکن است نیاز به تعمیر داشته باشد اما بهتر است بدانید که پیشگیری بهتر از درمان است و با مراقبت از گوشی خود آن را از تعمیر کردن بی نیاز کنید. اما برخی از قطعات مانند باتری از قطعات مصرفی هستند و عمر محدودی دارند ولی با رعایت اصول استاندارد می‌توانید از حداکثر عمر آن استفاده کنید. اما با آسیب به گوشی حتما به مرکزی مناسب و مطمئن مراجعه نمایید و دقت داشته باشید از قطعات اورجینال برای تعویض استفاده شود. در مرکز تعمیرات ۱۱۸ بهترین ابزارها را برای تعمیرکاران خود فراهم کرده‌ایم تا با دقت بالایی تعمیر گوشی شیائومی Redmi Note 9 Pro 5G انجام شود.

تعمیر گوشی شیائومی Redmi Note9 Pro 5G

خرابی‌های متداول گوشی شیائومی ردمی نوت ۹ pro 5g

هر یک از قطعات گوشی شما ممکن است به هر دلیلی آسیب ببیند و باعث از کار افتادن کل گوشی شود و یا فقط در همان قسمت مشکل به وجود آید. مثلا با آسیب به اسپیکر گوشی هیچی صدایی از گوشی شما خارج نخواهد شد ولی باقی قسمت‌های گوشی مانند قبل سالم بوده و می‌توان از گوشی استفاده کرد. ولی با خراب شدن باتری، آسیب دیدن تاچ و ال سی دی، خرابی سوکت شارژ و یا قطعات ریز داخلی، که در ادامه به توضیح برخی از آن‌ها خواهیم پرداخت، کل گوشی از کار افتاده و استفاده از آن غیر ممکن است. در هر صورت برای تعمیر گوشی باید به مرکزی معتبر مراجعه نمایید و تعمیر گوشی خود را به فردی ماهر بسپارید.

تاچ و ال سی دی گوشی شیائومی Redmi Note 9 Pro 5G

تاچ و ال سی دی دو قطعه متفاوت با کارایی مخصوصی می‌باشد که همراه با گوریلاگلس و دیگر قطعات، نمایشگر گوشی را تشکیل می‌دهند. هر یک از این قطعات ممکن است بر اثر اتفاقات بسیاری آسیب ببیند و نیاز به تعویض داشته باشد. به دلیل اینکه تمام قطعات نمایشگر در یک قاب به هم پلمپ شده‌اند با آسیب به هر یک باید تمام نمایشگر تعویض شود. تاچ و ال سی دی گوشی شیائومی ردمی نوت۹ پرو ۵جی در اندازه ۶.۶۷ اینچ به نسبت اندازه بزرگی دارد و احتمال افتادن آن از دست بسیار بالا می‌باشد. اما به دلیل نوسانات داخلی، خیس شدن، وارد شدن ضربه نیز به نمایشگر آسیب وارد می‌شود. بهتر است قبل از اینکه آسیبی به گوشی وارد شود با استفاده از گلس و یا قاب محافظ از نمایشگر خود محافظت کنید.

هرچند شیائومی از پوشش ضد آب بر روی نمایشگر و پشت گوشی استفاده کرده است اما باز هم نمی‌توان به این پوشش صد در صد اعتماد کرد و نفوذ آب باعث خراب شدن قطعات از جمله نمایشگر می‌شود. برای تعویض تاچ و ال سی دی گوشی Xiaomi Redmi Note 9 5G نیاز به دستگاه و تجهیزات مخصوصی می‌باشد و باید تعمیرکار علاوه بر مهارت بالا از دقت فراوانی نیز برخوردار باشد. همچنین تعویض این قطعه هزینه زیادی را برای شما به همراه دارد، پس بهتر است در انتخاب مرکزی معتبر دقت بالایی داشته باشید. مجموعه ما با کادری مجرب و تجهیزاتی مدرن این امید را به شما می‌دهد که پس از تعمیر گوشی در این مرکز کیفیت اولیه گوشی بازگردانده خواهد شد.

باتری گوشی شیائومی Redmi Note 9 5G

باتری‌ها دارای انواع مختلفی هستند و امروزه بیشتر از باتری‌های لیتیوم یونی و لیتیوم پلیمری در گوشی‌های همراه استفاده می‌شود. باتری گوشی شیائومی ردمی Note 9 Pro 5G از نوع لیتیوم پلیمری یا ظرفیت ۴۸۲۰ میلی آمپر ساعت ساخته شده است. عوامل زیادی بر روی باتری اثر می‌گذارند ولی باید بدانید که باتری‌ها عمر محدودی دارند و در نهایت بعد از مدتی باید تعویض شوند. البته نحوه استفاده شما نیز بر طول عمر باتری تاثیر بسیاری دارد که در ادامه به چند عامل تاثیرگذار بر روی باتری اشاره می‌کنیم:

  • عدم استفاده از گوشی در هنگام شارژ شدن آن
  • استفاده از آداپتور اصلی و اورجینال خود گوشی
  • عدم نصب برنامه‌های سنگین که به انرژی بالایی نیاز دارند
  • توجه به میزان انرژی باتری و نگهداری شارژ آن بین ۲۰ تا ۸۰ درصد
  • عدم اتصال گوشی به شارژ از صبح تا شب و طولانی مدت

با رعایت این عوامل می‌توانید از حداکثر عمر باتری که حدودا ۴ سال تخمین زده شده است، بهره ببرید. ولی در نهایت باتری نیاز به تعویض دارد. پس دقت داشته باشید برای تعویض باتری گوشی شیائومی ردمی نوت ۹Pro 5G به مرکزی معتبر و مورد اطمینان مراجعه کنید.

آب خوردگی گوشی شیائومی ردمی نوت ۹ پرو 5G

افتادن گوشی در آب و خیس شدن آن یکی از بدترین اتفاق‌هایی است که برای گوشی به وجود می‌آید. زیرا آب به داخل گوشی نفوذ کرده و تمام قطعات را تهدید می‌کند. هرچند اکثر گوشی‌های امروزی ادعا می‌شوند که در برابر آب مقاوم هستند اما نمی‌توان به این ادعا اعتماد کرد. پس بهتر است گوشی خود را به خوبی محافظت کنید. با خیس شدن گوشی شیائومی ردمی نوت۹ پرو ۵جی اولین اقدام قطع جریان الکتریکی یعنی خاموش کردن آن است تا جریان الکتریکی موجب اتصالی دیگر قطعات نشود. همچنین به هیچ وجه نباید گوشی را به شارژ متصل کنید. دقت داشته باشید برای خارج کردن آب از سوکت و یا هر قسمت دیگر به هیچ وجه گوشی را تکان ندهید، زیرا آب به باقی قسمت‌ها ممکن است نفوذ کند. بهتر است گوشی را با پارچه خشک کرده و سپس به مرکز تعمیراتی مراجعه نمایید.

تعمیر گوشی شیائومی ردمی نوت ۹ پرو 5G

خرابی هارد  شیائومی Redmi Note 9 Pro 5G

هارد قطعه‌ای کوچک در ظرفیت‌های متفاوت است که بر روی مادربرد قرار داردت و تمامی اطلاعات را فارق از نوع و فرمت آن بر روی خود ذخیره می‌کند. همچنین سیستم عامل گوشی نیز بر روی این قطعه است و اجازه بوت کردن آن را هارد صادر می‌کند. هارد پروگرم شده گوشی شیائومی Redmi Note9 Pro 5G با ظرفیت‌های ۶۴، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگ به بازار ارائه شده است. این قطعه در برابر حرارت، خیس شدن، ضربه شدید و وارد شدن فشار حساس است و سریعا آسیب می‌بیند. اگر میزان آسیب به هارد بسیار باشد که چاره‌ای جز تعویض وجود ندارد که در این حالت اطلاعات شما نیز از بین خواهد رفت اما هنگام آسیب دیدگی جزئی می‌توان آن را تعمیر کرد و با ریکاوری اطلاعات را بازگرداند. تعمیر هارد گوشی Xiaomi Redmi Note9 Pro 5G در مجموعه ما با استفاده از بهترین ابزار و توسط افرادی مجرب انجام می‌شود.

تعویض قطعات گوشی شیائومی Redmi Note 9 Pro 5G

تعویض قطعات یکی از حساس ترین کار‌ها در تعمیر گوشی می‌باشد و همچنین هزینه بسیاری برای شما به همراه دارد. پس بهتر است به خوبی از گوشی خود مراقبت نمایید. اما در صورت نیاز حتما به مرکزی معتبر و با سابقه مراجعه نمایید. با توجه به سابقه طولانی مجموعه ما و رضایت بسیار بالای مشتریان می‌توانید با خیالی آسوده گوشی خود را به ما بسپارید. تعمیر گوشی شیائومی Redmi Note 9 Pro 5G در مجموعه تعمیرات ۱۱۸ توسط افرادی ماهر انجام می‌شود. گوشی شما پس از تعمیر تست شده و در نهایت به شما تحویل داده می‌شود. می‌توانید در مدت ۳ روز گوشی تعمیری خود را کاملا بررسی و در صورت وجود هرگونه مشکل به مجموعه مراجعه کرده تا به صورت رایگان مشکل برطرف شود.

خرید قطعات گوشی شیائومی ردمی نوت ۹ پرو ۵جی

خرید قطعات گوشی شیائومی Redmi Note9 Pro 5G تبدیل به یکی از دغدعه‌های اصلی برای تعمیرکاران و افرادی که به دنبال خرید قطعه‌ای هستند، شده است. زیرا متاسفانه قطعات فیک روز به روز در بازار افزایش می‌یابند و از طرفی شباهت بسیار آن‌ها سبب گمراه شدن خریدار می‌شود. بسیاری از افراد سودجو نیز قطعات فیک را بجای قطعه اصلی به فروش می‌رسانند. اما بهترین راه حل برای این مشکل خرید از مجموعه‌ای مطمئن است که خوشبختانه به صفحه درستی هدایت شده‌اید. خرید قطعات اورجینال ردمی Note 9 Pro 5G را می‌توانید به صورت حضوری و یا غیرحضوری از فروشگاه ما انجام دهید. همچنین در صورت وجود مشکل و هرگونه ابهام می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.