هیچ محصولی یافت نشد.

آیا می‌دانید انتخاب مرکز تعمیراتی مناسب در کیفیت تعمیر گوشی بسیار تأثير دارد؟ آیا مرکزی مناسب برای تعمیر گوشی شیائومی ردمی نوت ۹ تی می‌شناسید؟ گوشی‌های هوشمند دارای قطعات بسیاری هستند که این قطعات مستقیماً و یا به طور غیر مستقیم به مادربرد گوشی متصل هستند. بنابراین برای تعمیر یک قطعه نیاز به دقت فراوانی است تا آسیبی به دیگر قطعات وارد نشود. همچنین تعمیرکار باید مهارت لازم برای تعویض قطعات داشته و همچنین تجهیزات لازم را در اختیار داشته باشد. برای تعمیر گوشی Xiaomi Redmi Note 9T می توانید به مرکز تعمیرات ۱۱۸ مراجعه نمایید. تمام سعی ما در این مرکز جلب رضایت شما عزیزان و مشتریان گرامی است. تعمیرکاران این مرکز مهارت بالایی در تعمیر گوشی دارند و با مهارت بالای خود با بالاترین کیفیت و در مدت کوتاهی گوشی شما را تعمیر می‌کنند. پس از تعمیر گوشی به همراه فاکتور معتبر به شما تحویل داده می شود.

 Xiaomi Redmi Note 9T

آسیب‌های گوشی شیائومی Redmi Note 9T

عوامل بسیاری باعث آسیب به گوشی‌های هوشمند می‌شوند و از آنجایی که از قطعات مختلف بسیاری تشکیل شده‌اند بنابراین هر کدام از این قطعات بنا به دلایلی ممکن است آسیب ببیند. گاهی نیز به دلیل استفاده نادرست کاربران ممکن است گوشی‌ها آسیب ببینند اما بزرگ‌ترین علل آسیب خیس شدن گوشی، نفوذ گرد و خاک به آن و یا سقوط از ارتفاع است. گوشی شیائومی ردمی Note 9T نیز یک گوشی هوشمند است که در معرض این آسیب‌ها قرار دارد. برخی از قطعات اسمارت‌ فون‌ها مانند تاچ و ال سی دی از قطعات اصلی هستند و با آسیب دیدن آنها کل گوشی از کار افتاده و دیگر امکان استفاده از آن وجود ندارد اما برخی قطعات مانند اسپیکر گوشی بر روی دیگر قطعات اثری نداشته و با آسیب دیدن آن فقط صدایی از گوشی شما پخش نمی‌شود ولی می توانید از گوشی خود به راحتی استفاده کنید.

البته در برخی از موارد نیز به دلیل مشکلات نرم افزاری گوشی شیائومی ردمی نوت 9T از کار افتاده و به یکباره خاموش می‌شود که جای نگرانی نیست. فقط با مراجعه به مرکزی مناسب و با هزینه اندکی این مشکل قابل رفع است. ولی متاسفانه اگر سخت افزار گوشی شما آسیب دیده باشد، هم مدت زمانی که برای تعمیر آن نیاز است بیشتر خواهد بود و هم متحمل هزینه گزافی می‌شوید. ولی حتماً دقت داشته باشید که مرکزی مناسب و معتبر را برای این کار انتخاب کنید. در برخی از موارد نیز برنامه‌های سنگین باعث به وجود آمدن مشکلات سخت افزاری در گوشی خواهند شد پس باید در انتخاب و نصب برنامه‌ها نیز دقت فراوانی داشته باشید. علاوه بر موارد ذکر شده برخی از علت‌ها فقط سبب آسیب به یک قطعه خواهند شد که در ادامه به بررسی برخی از قطعات و عواملی که باعث آسیب به آنها می‌شود خواهیم پرداخت.

تعمیر تاچ و ال سی دی گوشی شیائومی ردمی نوت ۹تی

یکی از قطعات مهم و اصلی هر گوشی نمایشگر و یا همان تاچ ال سی دی می‌باشد. تاچ و ال سی دی گوشی Xiaomi Redmi Note 9T با اندازه ۶.۵۳ اینچ ابعاد نسبتاً بزرگی دارد پس بنابراین در معرض آسیب بسیاری نیز قرار می‌گیرد. از فناوری IPS ICD برای نمایشگر استفاده شده است که این فن آوری مقاومت نسبتاً خوبی در برابر ضربه دارد ولی نمی‌توان به طور کامل این فناوری را ضد ضربه دانست. علاوه بر این از کورنینگ گوریلاگلس ۵ بر روی LCD استفاده شده است تا مقاومت آن را افزایش دهند و در برابر ضربه‌های کوچک از ال سی دی محافظت شود ولی بازهم با وارد شدن ضربه‌های سنگین به گوشی ممکن است آسیب ببیند. علاوه بر وارد شدن ضربه عوامل بسیاری دیگری باعث آسیب به نمایشگر می‌شوند که عبارتند از:

  • نفوذ آب به داخل گوشی و رسیدن آن به نمایشگر
  • تماشای فیلم‌هایی با کیفیت بالا که باعث سوختگی پیکسل‌ها میشود
  • نوسانات داخلی
  • نصب و اجرای بازی یا برنامه‌های سنگین گرافیکی
  • افتادن از ارتفاع بسیار

با آسیب دیدن نمایشگر تنها راه حل آن تعویض است که متاسفانه هزینه بسیاری را به همراه دارد ولی دقت داشته باشید که مرکزی مناسب برای تعویض و تعمیر گوشی خود انتخاب کنید. برای اینکه کیفیت سابق را نیز بدست آورید، باید از نمایشگرهای اورجینال استفاده نمایید. برای تعویض ال سی دی گوشی شیائومی Redmi Note 9T می‌توانید به مرکز تعمیراتی ما مراجعه کنید.

تعمیر باتری شیائومی ردمی Note 9T

باتری در دو نوع لیتیوم یونی و لیتیوم پلیمری تهیه و در گوشی‌های همراه استفاده می‌شوند. باتری گوشی شیائومی ردمی نوت تی۹ از نوع لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت است. باتری‌ها نیز یکی از قطعات اصلی در هر گوشی هستند که با آسیب به آنها گوشی عملکرد خود را از دست می‌دهد و ناچار به تعویض آن هستید. اما نکته قابل توجه این است که باتری یک قطعه مصرفی است یعنی با مرور زمان عمر آن کمتر شده و همچنین با هربار طی شدن پروسه شارژ شدن از عمر آن کاسته می شود. ولی عواملی همچون استفاده از گوشی هنگام شارژ شدن آن، نصب بازی‌های سنگین که به باتری فشار وارد می‌کند، دمای بیش از حد، ضربه‌های بسیار شدید، خیس شدن و غیره از عواملی هستند که عمر باتری را کوتاه میکند. با اتمام عمر باتری فقط می‌توانید آن را تعویض نمایید ولی دقت داشته باشید که برای تعویض آن به مرکز مناسب و مورد اطمینان مراجعه نمایید.

تعمیر اسپیکر گوشی شیائومی ردمی نوت 9T

اسپیکر از قطعاتی است که وجود آن برای گوشی ضروری است ولی با آسیب دیدن آن عملکرد کل گوشی تحت تاثیر نبوده و میتوانید از گوشی خود به راحتی استفاده کنید. حداقل در هر گوشی هوشمند دو اسپیکر وجود دارد که یکی از آنها برای شنیدن صدای مخاطب هنگام تماس تلفنی است .و همیشه در بالاترین قسمت گوشی قرار دارد. اسپیکر دیگر در اطراف و یا پشت گوشی قرار می‌گیرد و برای پخش تمامی اصوات استفاده می‌شود. بر روی هر دوی این اسپیکرها توری‌های مخصوصی وجود دارند که گرد و خاک به آنها نفوذ نکند اما گاهی با نفوذ گرد و خاک ممکن است کیفیت صدای آنها کاسته شود. اما عواملی چون خیس شدن، نوسانات داخلی، گرد و خاک فراوان باعث آسیب به اسپیکرها می‌شود. تعویض اسپیکر گوشی Xiaomi Redmi Note 9T نیاز به مهارت بالای و دقت فراوانی دارد که تکنسین‌های مجموعه ما به راحتی این امر را انجام می‌دهند.

تعمیر هارد پروگرم شده گوشی شیائومی ردمی نوت ۹تی

هارد گوشی شیائومی Redmi Note 9T

هاردها قطعه‌ای بسیار کوچک بر روی مادربرد هستند که توسط برنامه‌های مخصوصی باید برنامه ریزی شود تا بتوان آن را بر روی گوشی نصب کرد. البته این قطعه به اسم حافظه داخلی نیز معروف است و به شما امکان ذخیره اطلاعات را بر روی گوشی می‌‌دهد. هر گوشی در خط تولید با چند حافظه ساخته می‌شود و هارد گوشی شیائومی Redmi Note 9T نیز با ظرفبت‌های ۶۴ و ۱۲۸ گیگ به بازار ارائه شده است. اما این قطعه بسیار حساس بوده و با نفوذ آب، گرد و حاک، وارد شدن ضربه و یا فشار بیش از حد آسیب می‌بیند. خراب شدن این قطعه نشانه‌های بسیاری دارد که برخی از آن‌ها عبارتند از:

  • خاموش شدن و ویبره‌های پشت هم و ماندن بر روی لوگوی گوشی
  • خاموشی ناگهانی گوشی و عدم روشن شدن آن
  • پریدن شکل آیکون برنامه‌ها
  • عدم پاک شدن اطلاعات بعد از ریست فکتوری کردن گوشی

با مشاهده این علائم سریعا به مرکز تعمیراتی مراجعه نمایید تا با بررسی گوشی میزان آسیب به هارد را برآورد نمایند. اگر میزان آسیب کم باشد با تعمیراتی کوچک می‌توان مجددا از همان هارد استفاده کرد و اطلاعات بر روی آن نیز قابل بازیابی است. اما اگر هارد نیاز به تعویض داشته باشد باید برای همیشه با اطلاعات خود خداحافظی کنید‌.

تعویض قطعات گوشی شیائومی ردمی Note 9T

گوشی‌های هوشمند تبدیل به یک یار همیشگی برای ما شده‌ و بخش جدایی ناپذیر از زندگی ما هستند. بدترین اتفاقی هم که برای گوشی ممکن است بیفتد آسیب دیدن آن است که این امر برای کاربران بسیار ناخوشایند می‌باشد. از طرفی انتخاب مرکزی مناسب برای تعمیر گوشی بسیار دشوار است. در مرکز تعمیرات ۱۱۸ با استفاده از بهترین ابزاری که در اختیار تکنیسین‌های ماهر خود قرار داده‌ایم تعمیر گوشی شما انجام می‌شود و همچنین به دلیل استفاده از قطعات اورجینال در این مرکز گوشی شما پس از تعمیر مانند سابق خواهد شد کیفیت اولیه خود را به دست می‌آورد. تعمیر گوشی شیائومی ردمی نوت 9T را نیز می‌توانید به تعمیرکاران ما بسپارید تا پس از بررسی اولیه مشکل را یافته و در کوتاه‌ترین زمان گوشی شما را تعمیر و مانند روز اول به شما تحویل دهند.

خرید قطعات گوشی شیائومی ردمی نوت ۹تی

اگر به دنبال خرید قطعات اورجینال گوشی شیائومی Redmi Note 9T هستید، به مرکز مناسبی مراجعه کرده‌اید. در این مرکز قطعات کاملا اورجینال بوده و به صورت مستقیم خریداری می‌شود. در فروشگاه این مرکز تمامی قطعات موجود هستند و در صورت عدم یافتن قطعه‌ای می‌توانید با تماس تلفنی از موجودی انبار و آخرین قیمت قطعه اطلاع یابید. همچنین همکاران ما آماده خدمت رسانی به شما هستند و تمامی سوالات شما را پاسخ خواهند داد. خرید قطعات گوشی شیائومی ردمی Note 9T را به صورت آنلاین نیز می‌توانید انجام دهید. قطعه مورد نظرتان توسط پیک همراه با فاکتور سربرگدار برایتان ارسال می‌شود و در ظرف مدت ۳ روز در صورت وجود هرگونه مشکل می‌توانید به مرکز مراجعه تا مشکل برطرف شود.