هیچ محصولی یافت نشد.

گوشی موبایل از جمله وسایلی هست که روزانه بسیار از آن استفاده می‌شود. پس خرابی هر یک از قطعات آن امری بدیهی است. اگر هر یک از قطعات گوشی لنوو لیژن ۲ پرو شما خراب شده است جای نگرانی نمی‌باشد. ما تا رفع کامل مشکل گوشی شما کنارتان هستیم. از جمله خرابی‌های رایج در تلفن همراه می‌توان به خرابی تاچ و ال سی دی گوشی، خرابی باتری گوشی، خرابی هارد گوشی و خرابی اسپیکر گوشی اشاره کرد. که مشتریان ما بیشترین شکایت را از آن‌ها دارند. در ادامه به طور اختصاصی به هر یک از آن‌ها می‌پردازیم‌. با ما همراه باشید. اما دلایل اصلی خرابی قطعات تلفن همراه آب خوردگی و ضربه خوردگی می‌باشد. با ورود هرگونه مایعات در تلفن همراه، سلامت بسیاری از قطعات گوشی از جمله تاچ و ال سی دی، باتری، هارد و اسپیکر را به خطر می‌اندازد. حتما از گوشی خود در برابر ورود هر گونه مایعاتی از جمله آب و چایی جلوگیری کنید. دلیل دیگر خرابی‌های تلفن همراه وارد شدن ضربه شدید به گوشی است. که باعث شکستن تاچ و ال سی دی، شکستن گلس گوشی، شکستن درب پشت گوشی می‌شود. حتما برای صفحه نمایش خود از محافظ استفاده کنید. برای گوشی خود از کاور مناسب استفاده کنید. تا شدت ضربات را کاهش دهید.

قطعات گوشی لنوو لیژن ۲ پرو

 

مشکلات رایج گوشی‌های موبایل

مشکلاتی که برای تلفن همراه به وجود می‌آید معمولا دو دسته هستند. دسته اول مشکلات نرم‌افزاری هستند. که رفع آن‌ها به مراتب راحت‌تر است. و گاهی توسط خود کاربر قابل حل می‌باشد. اگر گوشی شما دچار مشکلات نرم‌افزاری شده است می‌توانید با جست‌وجو در اینترنت اطلاعات لازم را به دست آوردید و با کمی تغییر در تنظیمات مشکل را حل کنید. گاهی هم با ریست کردن و یا ریست فکتوری کردن می‌توانید مشکل را حل کنید. اما اگر مشکل به این راحتی‌ها قابل حل نبود می‌توانید از یک متخصص در حوزه نرم‌افزار موبایل کمک بگیرید. دسته دیگر از مشکلات، مشکلات سخت‌افزاری است که به قطعات موبایل برمی‌گردد. قطعات موبایل ممکن است به دلایل مختلفی خراب شود که تعمیر و تعویض آن کار هر کسی نیست و حتما باید از تعمیرکاران کاربلد کمک گرفت. اگر گوشی شما خراب شده است برای عیب‌یابی و تعمیر حتما به مراکز معتبر مراجعه کنید.

خرابی تاچ و ال سی دی گوشی لنوو Legion 2 pro

تعمیر قطعات گوشی لنوو Legion 2 pro

ابعاد تاچ و ال سی دی گوشی لنوو Legion 2 pro به اندازه 6.92 اینچ یا به عبارتی 113.7 سانتی‌مترمربع است. این ال سی دی از نوع AMOLED است. نسبت سطح صفحه نمایش به بدنه در این گوشی در حدود 82.3 درصد است. این نمایشگر دارای نرخ‌ نوسازی 144 هرتز و روشنایی 1300 نیت می‌باشد. همچنین این گوشی دارای تکنولوژی HDR+ است. رزولوشن این صفحه نمایش برابر با 1080 در 2460 و تراکم پیکسلی این نمایشگر برابر با 388 است.

تاچ و ال سی دی یک قطعه پرکاربرد در تلفن همراه است. همچنین از بیرونی‌ترین قطعات گوشی می‌باشد. به همین دلیل بیشتر از قطعات دیگر در معرض آسیب می‌باشد. با توجه به این موضوع که قیمت تاچ و ال سی دی گوشی بالاست تا حد ممکن سعی کنید از آن محافظت کنید. بلافاصله بعد از خرید گوشی حتما از محافظ‌های حرارتی برای ال سی دی آن تهیه کنید. این محافظ‌ها از ال سی دی هم در برابر ضربه و هم خط و خش محافظت می‌کند. برای گوشی خود از قاب مناسب استفاده کنید. امروزه قاب‌های زیبایی در طرح‌ها و رنگ‌ها متنوع وجود دارد که به زیبایی گوشی شما نیز کمک می‌کند. توجه داشته باشید که گوشی خود را در جاهایی که احتمال آسیب دیدن آن زیاد است قرار ندهید. اما به هر حال اگر ال سی دی گوشی لنوو لیژن ۲ پرو شما آسیب دیده است حتما از افراد متخصص کمک بگیرید.

خرابی باتری گوشی لنوو Legion 2 pro

تعمیر قطعات گوشی لنوو Legion 2 pro

باتری گوشی لنوو Legion 2 pro مانند دیگر باتری‌های امروزی غیرقابل جابه‌جایی می‌باشند. یعنی باتری توسط کمپانی سازنده در گوشی تعبیه شده است. این باتری دارای ظرفیت 5500 میلی‌آمپرساعت می‌باشد‌. باتری این گوشی از نوع لیتیوم پلیمری است. این گوشی با استفاده از یک درگاه دارای شارژ سریع 65 وات است. همچنین با استفاده از دو درگاه دارای شارژ سریع 90 واتی است. که گوشی شما را به سرعت شارژ می‌کند.

خرابی باتری گوشی با علائم مختلفی بروز پیدا می‌کند. اگر گوشی شما به یکباره خاموش شده و دیگر روشن نشده است. یا خیلی زود شارژ خالی می‌کند. و یا فقط زمانی گوشی قابل استفاده است که در شارژ باشد و با خارج کردن شارژر، گوشی خاموش می‌شود. یا پشت گوشی متورم می‌شود. در صورت بروز هر کدام از موارد بالا برای رفع مشکل گوشی خود باید اقدام به تعویض باتری گوشی کنید. اگر باتری گوشی لنوو لیژن ۲ پرو شما آسیب دیده است برای رفع مشکل حتما به مراکز معتبر مراجعه کنید.

خرابی هارد گوشی لنوو Legion 2 pro

تعمیر قطعات گوشی لنوو Legion 2 pro

هارد گوشی لنوو Legion 2 pro همان حافظه داخلی در تلفن همراه می‌باشد. که تمام اطلاعات ما از جمله فیلم‌ها، عکس‌ها و موزیک‌ها را در خود ذخیره می‌کند. این قطعه ریز روی مادربرد گوشی تعبیه شده است. این قطعه بسیار حساس است. همچنین تعمیر و تعویض آن کار هر کسی نمی‌باشد و باید از افراد متخصص کمک گرفت. اگر هارد گوشی آسیب جدی ببیند ممکن است اطلاعات ما به طور کامل از بین برود. پس پیشنهاد می‌کنیم حتما از اطلاعات مهم گوشی خود، مخصوصا عکس‌ها و فیلم‌های خاطرانگیزتان یک فایل کپی در هاردی دیگر داشته باشید. کمپانی لنوو گوشی‌های لیژن ۲ پرو خود را در ۵ سری با ظرفیت هارد 128 گیگابایت با 8 گیگابایت رم، 128 گیگابایت با 12 گیگابایت رم، 256 گیگابایت با 12 گیگابایت رم، 512 گیگابایت با 16 گیگابایت رم، 512 گیگابایت با 18 گیگابایت رم به بازار عرضه کرده است. نوع این حافظه از نوع UFS 3.1 است. حافظه‌های UFS 3.1 را با ویژگی‌های جدیدی از جمله تقویت عملکرد و قیمتی پایین‌تر و پایداری بیشتر درمقایسه ‌با نسل قبلی به بازار ارائه شده است. حتما از هارد گوشی خود مراقبت کنید. اما اگر هارد گوشی لیژن ۲ پرو شما دچار مشکل شده است حتما به مراکز معتبر و مطمئن مراجعه کنید.

قطعات گوشی لنوو Legion 2 pro

اگر گوشی شما دچار آسیب شده است نگران نباشید. در مجموعه ما تعویض قطعات گوشی لنوو لیژن ۲ پرو به دست تعمیرکاران مجرب انجام می‌شود. تعمیرکاران مجموعه ما از تجهیزات اورجینال برای تعمیر تلفن همراه استفاده می‌کند. کافی‌ست دستگاه خود را به مجموعه ما برسانید. شما می‌توانید گوشی خود را به صورت حضوری به مجموعه ما بیاورید. یا به وسیله پیک برای ما ارسال کنید. خیال‌تان از رفع مشکل گوشی‌تان راحت باشد تعویض قطعات در مجموعه ما شامل گارانتی می‌باشد. پس از تعویض و یا تعمیر قطعه مورد نظر گوشی به همراه اصالت‌نامه قطعات به شما تحویل داده می‌شود. عزیزانی که ساکن تهران هستند پیک مجموعه ما برای‌تان رایگان می‌باشد.

خرید قطعات گوشی لنوو Legion 2 pro

اگر به دنبال مرکزی می‌گردید که قطعات اصل و اورجینال را با قیمتی مناسب از آن خریداری کنید صفحه رو درست باز کرده‌اید. مجموعه ما در مرکز تعمیرات ۱۱۸ یکی از فروشندگان قطعات اصل در تهران می‌باشد. در صورتی که قصد خرید قطعات گوشی لنوو لیژن ۲ پرو را دارید ما در خدمت شما هستیم. شما می‌توانید به سه صورت حضوری و اینترنتی و تلفنی خرید خود را انجام دهید. به دلیل نوسانات ارزی ممکن است قیمت قطعات گوشی نیز متغیر باشد. در صورتی که قیمت قطعات گوشی لنوو Legion 2 pro در سایت درج نشده بود. می‌توانید با برقراری تماس با کارشناسان ما در واحد فروش از قیمت بروز قطعه مورد نظر مطلع شوید. با اطمینان خرید کنید.