هیچ محصولی یافت نشد.

موتورولا گوشی موتو E6 Play را در اکتبر 2019  به همراه  چیپست مدیاتک MT6739  به بازار معرفی کرده است. پنل به کار برده شده در این نمایشگر از نوع IPS LCD  می باشد و می تواند 16 میلیون رنگ را نمایش دهد. تصاویر و رنگ ها در این نوع نمایشگر ها بسیار طبیعی به نظر می رسند. مساحت تاچ و ال سی دی گوشی موتورولا Moto E6 Play حدود 77 سانتی متر مربع است 74.1 درصد پنل جلویی را به خود اختصاص داده است. در بالای این نمایشگر دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی به همراه اسپیکر مکالمه ی گوشی قرار گرفته است. این دوربین از حالت پرتره پشتیبانی می‌کند و امکان استفاده از آن برای تشخیص چهره و بازگشایی قفل نمایشگر نیز وجود دارد.

در قسمت پشتی این گوشی سنسور 13 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.2 به چشم می خورد. برای امنیت بیشتر در این گوشی از اسکنر اثر انگشت استفاده شده است. این اسکنر روی درب پشت و زیر لوگوی موتورولا تعبیه شده است. انرژی مورد نیاز این گوشی را باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 3000 میلی آمپری تامین می کند. باتری گوشی Moto E6 Play قابل تعویض است و در صورت نیاز کاربر به راحتی می تواند تعویض را انجام دهد. روی سمت راست این گوشی کلید های پاور و ولوم دیده می شود. جک هدفون روی لبه ی بالایی و پورت میکرو USB در لبه ی پایینی گوشی تعبیه شده است.

تعمیر گوشی موتورولا Moto E6 Play

در این مجموعه تعمیر گوشی موتورولا Moto E6 Play به دست افراد متخصص و با استفاده از ابزار آلات اورجینال انجام می شود. شما می توانید گوشی آسیب دیده ی خود را به تعمیرکاران ما در این مجموعه بسپارید. در این مرکز ابتدا گوشی مورد بررسی و عیب یابی قرار می گیرد و هزینه ی تعمیر موتورولا موتو E6 Play به مشتری اعلام می شود. پس از اعلام موافقت از سوی شما، تعمیرکار تعویض را انجام داده و پس از انجام تست های نهایی گوشی به مشتری تحویل داده می شود. در صورتی که در شهرستان هستید می توانید گوشی خود را با پست و یا پیک به دست ما برسانید. به یاد داشته باشید با تعویض قطعات موتورولا Moto E6 Play در مرکزی معتبر می توانید کیفیت سابق گوشی خود را بازگردانید و مانند قبل از آن استفاده کنید.

خرید قطعات گوشی موتورولا موتو ای 6 پلی

با خرید قطعات اورجینال و تعمیر آن در مرکزی معتبر می توانید کیفیت سابق گوشی خود را بازگردانید و مانند قبل از آن استفاده کنید. لازم به ذکر است کلیه ی قطعات گوشی موجود در این مجموعه اورجینال هستند و به همراه گارانتی معتبر به شما تحویل داده می شوند تا در صورت وجود هر مشکلی امکان رسیدگی به آن وجود داشته باشد. جهت خرید قطعات گوشی موتورولا Moto E6 Play می توانید به صورت حضوری و غیر حضوری سفارشات خود را ثبت کنید. همکاران ما در این مجموعه آماده ی خدمت رسانی به شما هستند. قیمت قطعات گوشی موتورولا Moto E6 Play در این مجموعه بسیار مقرون به صرفه تر از مراکز دیگر است و به همراه گارانتی معتبر به شما تحویل داده می شود.