هیچ محصولی یافت نشد.

با ورود تکنولوژی جدید 5G شرکت های مختلف به دنبال ساختن گوشی های ارزان قیمتی هستند که از این ویژگی بهره مند شده باشد. شرکت موتورولا توانسته است با معرفی گوشی Moto G 5G Plus محصولی قدرتمند را عرضه کرده کند که بتواند در این بازار پر رقابت همچنان جایگاه خود را حفظ کند. گوشی موتو جی 5 جی به نمایشگر 6.7 اینچی از نوع LCD بهره مند شده است. مساحت تاچ و ال سی دی گوشی موتورولا Moto G 5G Plus حدود 104 سانتی متر مربع است و همچنین این نمایشگر می تواند 16 میلیون رنگ را نمایش دهد. در بالای نمایشگر دو حفره ی بسیار کوچک طراحی شده که میزبان دوربین سلفی 16 و 8 مگاپیکسلی گوشی است. این دوربین ها دارای دو زاویه دید معمولی و فوق عریض هستند. لنوو برای نمایشگر این گوشی موتور بروز رسانی 90 هرتزی را در نظر گرفته که از استاندارد HDR 10 پشتیبانی می‌ کند.

در قسمت پشتی و همچنین زیر نمایشگر هیچ سنسوری برای تشخیص هویت وجود ندارد و سنسور اثر انگشت در دکمه ی پاور تعبیه شده و در لبه ی کناری دستگاه جای گرفته اند. در قسمت پشتی دستگاه شاهد ماژول مستطیل شکلی هستیم که میزبان دوربین 4 گانه است. این دوربین ها به ترتیب شامل سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی، سنسور اولترا واید 8 مگاپیکسلی، سنسور ماکرو 5 مگاپیکسلی و سنسور عمق میدان 2 مگاپیکسلی هستند. در کنار این ماژول دوربین، فلش ال ای دی قرار گرفته است که برای آن از یک نوار طولانی به سبک فلش های دوربین های دستگاه در سمت راست ماژول استفاده شده که می‌تواند برای کاربران جالب توجه باشد. در مرکز درب پشت گوشی موتورولا Moto G 5G Plus مانند همیشه آرم برند موتورولا خودنمایی می کند.

برای تامین انرژی مورد نیاز دستگاه از باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت بهره گرفته شده است. باتری موتورولا Moto G 5G Plus با استفاده از فست شارژ 20 واتی در مدت زمان کوتاهی شارژ می شود و شما را در طول روز همراهی می کند. قلب تپنده ی دستگاه را تراشه ی قدرتمند و جذاب Snapdragon 765 در برگرفته که در تست های اولیه توانسته امتیازات بالایی را کسب کند. این گوشی در دو نسخه با رم و حافظه ی داخلی 4 و 64، 6 و 128 گیگابایتی عرضه شده است و امکان ارتقا حافظه در هر دو نسخه وجود دارد.

تعمیرگوشی موتورولا Moto G 5G Plus

مهم ترین عواملی که مرکزی را به یک مجموعه ی موفق در زمینه ی تعمیرات موبایل تبدیل می کند، تخصص کافی، تعهد کاری، احترام به مشتری و… است. تعمیر گوشی موتورولا Moto G 5G Plus و دیگر دستگاه های دیجیتالی در این مجموعه به دست تکنسین مجرب و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز انجام می شود. لازم به ذکر است کلیه ی قطعات گوشی موتورولا Moto G 5G Plus قابل تعمیر و یا تعویض هستند و با تعمیر دستگاه می توانیم کیفیت سابق دستگاه شما را بازگردانیم.

خرید قطعات موتورولا Moto G 5G Plus

امکان خرید قطعات گوشی موتو G 5G Plus به صورت حضوری، اینترنتی و یا تماس تلفنی وجود دارد. شما در هر شهری که هستید می توانید سفارش خود را به صورت اینترنتی در هر ساعت از شبانه روز ثبت کنید. در صورتی که قیمت قطعات گوشی G 5G Plus روی سایت وارد نشده است با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید.

    • در صورتی که قطعه ی مورد نظر روی سایت موجود نیست، با همکاران ما تماس بگیرید تا در صورت موجودی در انبار ارسال شود.