هیچ محصولی یافت نشد.

هواوی با معرفی گوشی هواوی Enjoy 10s در اکتبر سال 2019 یکی دیگر از محصولات خوش قیمت با توجه به مشخصات فنی‌اش را وارد بازار کرد. این دستگاه از وزن 163 گرم و ابعاد 157.4 x 73.2 x 7.8 میلی‌متر بهره برده است. این دستگاه از دو سیم کارت به طور همزمان پشتیبانی می‌کند و کاربران می‌توانند در صورت استفاده از یک سیم کارت از کارت حافظه استفاده نمایند. نمایشگر این گوشی از نوع AMOLED ساخته شده است که نسبت به ال سی دی از کیفیت بیشتری برخوردار است و قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ را به همراه پشتیبانی از چندین تماس لمسی به طور همزمان برخوردار می‌باشد. تاچ و ال سی دی گوشی هواوی اینجوی 10 اس با اندازه‌ی 6.3 اینچ توجه کاربرانی که به صفحه نمایش‌های بزرگ علاقه دارند جلب خواهد کرد. کیفیت تصاویر در این نمایشگر 1080 در 2400 پیکسل با تراکم پیکسلی 418 پیکسل بر اینچ می‌باشد. حافظه‌ی پیش‌فرض در نظر گرفته شده برای این دستگاه از 64 گیگابایت به همراه 6 گیگابایت رم بهره برده است.

هواوی برای دوربین پشت این دستگاه دوربین سه گانه در نظر گرفته است که به لطف آن‌ها کاربران می‌توانند تصاویر بسیار خوبی را از لحظات خود ثبت نمایند. دوربین اصلی گوشی هواوی اینجوی 10 اس شامل سه سنسور 48 مگاپیکسل، 8 مگاپیکسل و 2 مگاپیکسل می‌شود که از قابلیت ثبت تصاویر در حالت پانوراما، HDR و فلش LED پشتیبانی می‌کند. این دوربین و دوربین 8 مگاپیکسلی سلفی دستگاه قابلیت ضبط ویدئوهایی با کیفیت 1080 پیکسلی با نرخ 30 فریم بر ثانیه را برای کاربران فراهم می‌کنند. هواوی در تمامی  گوشی‌های هوشمند این سری از باتری 4000 میلی آمپری بهره برده است که به طور فوق‌العاده‌ای انرژی دستگاه را تامین می‌کند.

تعمیر گوشی هواوی Enjoy 10s

گوشی‌های هوشمند شامل یکسری قطعات الکتریکی است که کاربران با توجه به نوع استفاده از آن‌ها می‌توانند از حداکثر عمر آن‌ها بهره مند شوند. از آنجایی که تمامی قطعات و دستگاه‌های هوشمند دارای عمر محدودی هستند لازم است در صورت خرابی هریک از قطعات آن جهت تعمیر گوشی هواوی اینجوی 10 اس خود به مراکز معتبر مراجعه نمایید. یکی از شایع‌ترین عوامل خرابی قطعات ضربه و آبخوردگی است که ممکن است باعث اختلال در عملکرد کلی دستگاه شود. مرکز تعمیرات موبایل 118 با سرلوحه قرار دادن رضایت مشتریان درصدد ارائه‌ی بهترین خدمات در زمینه تعمیر و یا تعویض قطعات گوشی هواوی اینجوی 10 اس می‌باشد. این مرکز دارای مجوزهای لازم بوده و تعمیرکاران این مجموعه قادرند تا با استفاده از قطعات و ابزارآلات اورجینال در کوتاه‌ترین زمان و با قیمتی مناسب جهت تعمیر دستگاه هوشمند کاربران خدمات لازم را ارائه دهند.

خرید قطعات گوشی هواوی Enjoy 10s

برای خرید قطعات گوشی باید دقت بسیاری داشته باشید، زیرا این قطعات به دو صورت فیک و اورجینال در بازار وجود دارد که هر دو شباهت بسیاری به یکدیگر دارند و تشخیص آن ها بسیار دشوار می‌باشد. اما با خرید از مرکزی معتبر می‌توانید از کیفیت قطعات اطمینان داشته باشید. قطعات اورجینال مانند قطعه اصلی بوده و کیفیت اولیه گوشی را باز می‌گرداند. می‌توانید خرید قطعات گوشی هواوی Enjoy 10s را از مرکز تعمیرات 118 انجام دهید. در این مرکز تمام قطعات اورجینال می‌باشند و با حذف واسطه‌ها قیمت تمام قطعات بسیار مناسب و مقرون به صرفه هستند. می‌توانید با تماس تلفنی از مشاوره رایگان این مرکز بهره برده و از قیمت قطعات گوشی هواوی Enjoy 10s نیز اطلاع یابید.