هیچ محصولی یافت نشد.

در مارس سال 2019 هواوی یکی از محصولات خوش دست و ارزان قیمت خود را با عنوان گوشی هواوی Enjoy 9e به بازار عرضه کرد. این دستگاه وزنی معادل 150 گرم دارد که از پوششی پلاستیکی و پنل جلویی شیشه‌ای بهره برده است. با اینکه قاب پشت و فریم این دستگاه از جنس پلاستیک ساخته شده است اما مقاومت خوبی دارد اما ممکن است در اثر ضربه دچار خط و خش شود. این دستگاه از دو سیم کارت به طور همزمان  پشتیبانی می‌کند و در صورت استفاده از یک سیم کارت می‌توانید از کارت حافظه نیز بهره مند شوید. ال سی دی گوشی هواوی اینجوی 9e از اندازه‌ی 6.09 اینچ برخوردار است که می‌توان آن را نوعی فبلت نامید که 78 درصد از قاب جلوی دستگاه را در برگرفته است. تصاویر در این نمایشگر از وضوح 720 در 1560 پیکسل و تراکم پیکسلی 283 پیکسل بر اینچ برخوردار هستند. این دستگاه در دو ظرفیت 32 و 64 گیگابایتی عرضه شده است که هرکدام از آن‌ها به 3 گیگابایت رم مجهز شده‌اند. کاربران با استفاده از کارت حافظه SD می‌توانند ظرفیت دستگاه خود را افزایش دهند.

دوربینی که در پنل پشتی گوشی قرار گرفته شده است به یک سنسور 13 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 مجهز شده است. دوربین اصلی گوشی هواوی اینجوی 9e قابلیت ثبت تصاویر در حالت پانوراما و HDR را داشته و همچنین از یک فلش LED نیز بهره مند می‌باشد. این دوربین امکان ضبط ویدئوهایی با کیفیت 1080 پیکسلی با نرخ 30 فریم بر ثانیه را برای کاربران فراهم می‌کند. دوربین سلفی این دستگاه به یک سنسور 8 مگاپیکسلی مجهز شده است که همانند دوربین پشت قابلیت تصویربرداری دارد. باتری گوشی هواوی اینجوی 9e از نوع لیتیوم پلیمری غیرقابل تعویض است که در صورت خرابی لازم است به تعمیرکاران تعمیرات موبایل مراجعه نمایید. این باتری دارای ظرفیت 3020 میلی آمپر ساعت است که کاربران را تا پایان روز همراهی خواهد کرد.

تعمیر گوشی هواوی Enjoy 9e

یکی از فرآیندهای کاری تعمیرکاران تعمیرات موبایل تعمیر و تعویض قطعات گوشی‌های هوشمند است چه بسا بهتر است تعمیرکاران از قطعات و ابزارآلات اورجینال استفاده نمایند. گاهی برخی از تعمیرکاران به دلیل منافع شخصی خود قطعات فیک و نامرغوب را به جای قطعات اصل در دستگاه کاربران قرار می‌دهند به همین سبب به کاربران توصیه می‌کنیم به مراکز معتبر و مجاز جهت تعویض قطعات گوشی هواوی اینجوی 9e خود مراجعه نمایند. مرکز تعمیرات موبایل 118 یکی از مراکز معتبری است که به دلیل بهره مندی از متخصصین تعمیرکار و با چندین سال سابقه مفتخر است تا بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد. کاربران می‌توانند برای تعمیر گوشی هواوی اینجوی 9e خود به صورت حضوری به این مرکز مراجعه کرده و از قطعات اورجینال به همراه گارانتی معتبر نیز برخوردار شوند.

خرید قطعات گوشی هواوی Enjoy 9e

تعمیرکاران و افرادی که قصد خرید قطعات گوشی هواوی Enjoy 9e را دارند می توانند به صورت حضوری و غیر حضوری سفارشات خود را ثبت کنند. همکاران ما در اسرع وقت به آن رسیدگی و جهت ارسال آن اقدام می‌کنند. ما در این مجموعه دارنده‌ی مجموعه‌ی کاملی از قطعات گوشی هواوی هستیم و افرادی که قصد خرید دارند می‌توانند به صورت اینترنتی سفارشات خود را ثبت کنند. سفارشات از تمامی شهرهای کشور پذیرفته می‌شود و همکاران ما در اسرع وقت نسبت به ارسال آن اقدام می‌کنند. در صورتی که قیمت قطعات گوشی هواوی Enjoy 9e روی سایت قابل مشاهده نیست می‌توانید با همکاران ما درمرکز تعمیرات تماس بگیرید و از آخرین قیمت محصولات مطلع شوید.