هیچ محصولی یافت نشد.

کمپانی معروف و قدرتمند هواوی درماه سپتامبر سال 2019 یکی از محصولات جدید خود را با عنوان گوشی هواوی Mate 30 5G معرفی کرد. این دستگاه که از نظر طاهری بسیار مشابه گوشی میت 30 است با یک نگاه کاربران را به اشتباه خواهد انداخت. در این دستگاه نیز شاهد بدنه‌ای با ساختار شیشه و فلز هستیم و پنل جلو پشت آن از شیشه ساخته شده‌اند که لازم است برای جلوگیری از کثیف شدن قاب پشت دستگاهاه از قاب گوشی استفاده شود. این گوشی با ال سی دی 6.62 اینچی حدود 196 گرم وزن دارد و با این نمایشگر 87 درصد از قاب جلوی گوشی را به خود اختصاص داده است. تاچ و ال سی دی گوشی هواوی میت 30 5G از نوع OLED ساخته شده است که قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ را داراست همچنین از چندین تماس لمسی به طور همزمان پشتیبانی می‌کند. کاربران در این نمایشگر شاهد تصاویری با کیفیت 1080 در 2340 پیکسل و تراکم پیکسلی 389 پیکسل بر اینچ خواهند بود. این دستگاه با دو ظرفیت 128 و 256 گیگابایت حافظه‌ی داخلی همراه با 6 و 8 گیگابایت رم عرضه شده است که امکان افزایش آن تا 256 گیگابایت نیز برای کاربران فراهم شده است.

دوربین اصلی گوشی هواوی میت 30 5G همانند گوشی میت 30 از سه سنسور با لنزهای 40، 8 و 16 مگاپیکسلی که توسط شرکت لایکا تولید شده است در پنل پشت گوشی تعبیه شده است. کیفیت تصاویر در این دوربین بسیار خوب است و جزئیات را نیز نمایش می‌دهد. کاربران با استفاده از این دوربین قادرند تا ویدئوهایی با کیفیت 2160 پیکسل با نرخ 30 و 60 فریم بر ثانیه، کیفیت 1080 پیکسل با نرخ 30، 60 و 120 فریم بر ثانیه و کیفیت 720 پیکسل با نرخ 960 فریم بر ثانیه ضبط نمایند. دوربین سلفی این دستگاه به یک لنز 24 مگاپیکسلی مجهز شده است که تصاویر خوبی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. انرژی برقی این دستگاه عظیم الجثه توسط یک باتری 4200 میلی آمپری تامین می‌شود که به دلیل ظرفیت بالای این باتری کاربران می‌توانند از آن به عنوان پاوربانک نیز استفاده نمایند.

تعمیر گوشی هواوی Mate 30 5G

دستگاه‌های هوشمند از قبیل اسمارت فون‌ها به دلیل ساختار الکتریکی آن‌ها در صورت عدم مراقبت صحیح ممکن است در اثر ضربه و یا آبخوردگی دچار اتصالات داخلی شوند که کاربران را با مشکل مواجه خواهد ساخت. پس از خرابی قطعات دستگاه خود لازم است به مراکزی معتبر و مجاز مراجعه کنید تا بهترین خدمات را نیز دریافت نمایید. چنانچه به دنبال مرکزی مطمئن برای تعمیر گوشی هواوی میت 30 5G خود هستید ما به شما مرکز تعمیرات موبایل 118 را پیشنهاد می‌کنیم. این مجموعه با تیمی مجرب از تعمیرکاران جهت تعمیر و یا تعویض قطعات گوشی هواوی میت 30 5G بهترین خدمات را به شما ارائه خواهند کرد. با مراجعه به این مرکز از قطعات اورجینال بهره مند گردید و همچنین پس از تعمیر دستگاه خود ضمانت نامه نیز دریافت نمایید. جهت اطلاع از هزینه‌ی تعویض قطعات هواوی Mate 30 5G لازم است با کارشناسان واحد فروش این مرکز تماس حاصل فرمایید.

خرید قطعات گوشی هواوی Mate 30 5G

تعمیرکاران و افرادی که قصد خرید قطعات گوشی هواوی Mate 30 5G را دارند می توانند به صورت حضوری و غیر حضوری سفارشات خود را ثبت کنند. همکاران ما در اسرع وقت به آن رسیدگی و جهت ارسال آن اقدام می‌کنند. ما در این مجموعه دارنده‌ی مجموعه‌ی کاملی از قطعات گوشی هواوی هستیم و افرادی که قصد خرید دارند می‌توانند به صورت اینترنتی سفارشات خود را ثبت کنند. سفارشات از تمامی شهرهای کشور پذیرفته می‌شود و همکاران ما در اسرع وقت نسبت به ارسال آن اقدام می‌کنند. در صورتی که قیمت قطعات گوشی هواوی Mate 30 5G روی سایت قابل مشاهده نیست می‌توانید با همکاران ما درمرکز تعمیرات تماس بگیرید و از آخرین قیمت محصولات مطلع شوید.