هیچ محصولی یافت نشد.

در سال 2019 هواوی نسخه‌ی جدیدتری از محصول گوشی هواوی میت 30 پرو راا با عنوان گوشی هواوی Mate 30 Pro 5G معرفی کرد. اما تفاوت چشمگیری بین این دو دستگاه وجود ندارد و می‌توان گفت تنها پشتیبانی از شبکه 5G است که این دستگاه را نسبت به میت 30 پرو متمایز می‌کند. این دستگاه وزنی معادل 193 گرم دارد و از نمایشگری با اندازه‌ی 6.53 اینچ پشتیبانی می‌کند و بدنه‌ی این دستگاه ساختاری مرکب از شیشه و فلز است که در تمامی سری میت 30 قابل مشاهده می‌باشد که باعث جذابیت ظاهری دستگاه شده است. نمایشگر این دستگاه به طور تقریبی 94 درصد از پنل جلویی دستگاه را در برگرفته است. کاربران در ال سی دی گوشی هواوی میت 30 پرو 5G شاهد تصاویری با کیفیت 1176 در 2400 پیکسل و تراکم پیکسلی 409 پیکسل بر اینچ هستند. هواوی در ساخت این نمایشگر از فناوری OLED بهره برده است که در میزان روشنایی و وضوح تصاویر و متون بسیار تاثیرگذار است. این دستگاه در سه نسخه‌ی 128، 256 و 512 گیگابایت با 8 گیگابایت رم عرضه شده است که با این ظرفیت بالا باز هم کاربران می‌توانند ظرفیت دستگاه خود را افزایش دهند.

دوربین اصلی گوشی هواوی میت 30 پرو 5G از یک سنسور 4 مگاپیکسلی با لنز واید، یک سنسور 8 مگاپیکسلی تله فوتو و یک سنسور 40 مگاپیکسلی با قابلیت اولتراواید بهره برده است. این دوربین سه گانه تصاویر بسیار باکیفیت همراه با جزئیات را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. ضبط ویدئو در این دوربین از طریق سه کیفیت 2160، 1080 و 760 پیکسل امکان پذیر است. دوربین جلو این گوشی نیز از یک سنسور 32 مگاپیکسلی بهره برده است که قابلیت ثبت تصاویر در حالت پانوراما و HDR را برای کاربران فراهم می‌کند. باتری گوشی هواوی میت 30 پرو 5G همانند سری قبلی خود دارای ظرفیت 4500 میلی آمپری است که قابلیت پاوربانک شدن را دارد.

تعمیر گوشی هواوی Mate 30 Pro 5G

تعمیر گوشی هواوی میت 30 پرو 5G یکی از انواع خدماتی است که تعمیرکاران تعمیرات موبایل در این مرکز انجام می‌دهند. تعمیر و تعویض قطعات دستگاه‌های هوشمند امری دشوار است به همین سبب به کاربران عزیز توصیه می‌کنیم جهت تعمیر گوشی Mate 30 Pro 5G خود به مراکز معتبر و مجاز مراجعه نمایند. برخی از تعمیرکاران به دلیل نابلد بودن و یا عدم تجربه کافی در این زمینه در حین بازنمودن گوشی به قطعات دیگر مانند ال سی دی آسیب وارد می‌کنند. خوشبختانه در مرکز تعمیرات 118 تعمیرکاران مجرب و حرفه‌ای آماده‌ی ارائه خدمات به مشتریان هستند و تعویض قطعات گوشی هواوی میت 30 پرو 5G را با استفاده از قطعات اورجینال انجام می‌دهند. در صورت تمایل جهت تعمیر دستگاه خود می‌توانید به صورت حضوری مراجعه و یا در صورت اطلاع از هزینه تعمیر با این مرکز تماس حاصل فرمایید.

خرید قطعات گوشی هواوی Mate 30 Pro 5G

ما در این مجموعه تمام اصول مشتری مداری را سرلوحه‌ی کار خود قرار داده‌ایم تا بتوانیم رضایت مشتریان خود را جلب کنیم. به همین جهت آرشیو کاملی از قطعات گوشی را در این مجموعه گردآوری کرده‌ایم تا پس از سفارش در کمترین زمان ممکن ارسال کنیم. افرادی که قصد خرید قطعات گوشی هواوی Mate 30 Pro 5G را دارند می‌توانند در هر ساعت از شبانه روز به صورت اینترنتی سفارشات خود را ثبت کنند. همکاران ما در اسرع وقت به آن رسیدگی و جهت ارسال آن اقدام می‌کنند. علاوه بر قطعات گوشی، ابزارآلات تعمیرات موبایل هم در این مجموعه به فروش می‌رسد و افرادی که قصد خرید دارند می‌توانند با مراجعه به فروشگاه، محصولات مورد نظر را با هم مقایسه کنند و بهترین انتخاب را داشته باشند. از جمله قطعات گوشی هواوی Mate 30 Pro 5G موجود در این مجموعه می توان به تاچ و ال سی دی، باتری، هارد پروگرم شده و … اشاره کرد.