هیچ محصولی یافت نشد.

برند هواوی را همه می‌شناسند. این برند با تولید و عرضه گوشی‌های بسیار با کیفیت توانسته است در کشور ما جای خوبی باز کند. گوشی هواوی Mate 40 Pro یکی از جدیدترین و با کیفیت ترین تولیدات ابن برند چینی است. اما همانطور که می‌دانید خرابی گجت‌های هوشمند امری اجتناب ناپذیر است. هر چقدر هم که از گوشی‌تان موظب کنید باز هم ممکن است گوشی شما عیب پیدا کند. شما از نباید خرابی گوشی هواوی میت 40 پرو ناراحت شوید. بالاخره مشکلی است که به وجود آمده است و شما باید برای برطرف کردن مشکل اقدام کنید. تعمیر گوشی هواوی Mate 40 Pro در مجموعه ما انجام می‌شود. فرقی نمی‌کند که کدام قسمت از گوشی شما آسیب دیده است. بنابراین از آسیب وارد شده به دستگاهتان نترسید و برطرف کردن آنرا به ما بسپارید. اقدام به موقع شما برای تعمیر میت 40 پرو بسیار ثمر بخش و کم هزینه تر خواهد بود. در نتیجه در تعمیر گوشی خود غفلت نکنید و هرچه سریعتر برای تعمیر آن اقدام کنید. در ادامه به آسیب‌های رایج گوشی هواوی Huawei Mate 40 Pro آشنا می‌کنیم.

repair-huawei-mate-40-pro

رایج ترین آسیب‌های گوشی هواوی Huawei Mate 40 Pro

در این بخش شما را با بیشترین مشکلاتی که گوشی Mate 40 پرو با آن روبرو می‌شود آشنا می‌کنیم. چنانچه مشکل شما در لیست زیر نیامده است اصلا نگران نباشید. اینها آسیب‌های رایج اند و ممکن است به مشکل شما در زیر پرداخته نشده باشد. در نتیجه برای برطرف کردن مشکل‌تان می‌توانید با همکاران ما تماس بگیرید و از آنها راهنمایی بخواهید. مشکل شما هر چه که باشد قطعا قابل برطرف شدن است. لیست آسیب‌های رایج گوشی Mate 40 Pro  به قرار زیر است:

  1. آسیب به تاچ و ال سی دی گوشی میت 40 پرو و تعویض آن
  2. مشکلاتی که برای باتری Mate 40 به وجود می‌آید
  3. خرابی هارد این گوشی و مشکلات ناشی از آن
  4. تعمیر گوشی هواوی Mate 40 Pro آبخورده
  5. مشکلاتی که ممکن است گریبان گیر اسپیکر میت 40 پرو شود
  6. خاموشی گوشی Huawei Mate 40 Pro
  7. عدم شارژ شدن گوشی هواوی Huawei Mate 40 Pro

در ادامه به بررسی این موارد می‌پردازیم.

آسیب به تاچ و ال سی دی گوشی میت 40 پرو و تعویض آن

به جرئت می‌توان تاچ و ال سی دی گوشی میت 40 پرو را حادثه خیز ترین قطعه گوشی دانست. از آنجایی که بیشترین قسمت پنل جلو به تاچ و ال سی دی مربوط می‌شود و ما نیز بیشتر کارمان از طریق تاچ و ال سی دی انجام می‌شود طبیعی است که این قطعه بیشتر در معرض آسیب باشد. از خرابی تاچ و ال سی دی گوشی Mate 40 Pro نترسید. بخش اعظم کار تعمیرکاران گجت‌های هوشمند تعویض تاچ و ال سی دی است. بنابراین نگران نباشید. با تعویض تاچ و ال سی دی به راحتی مشکل شما مرتفع می‌شود و می‌توانید به راحتی و بدون هیچ‌گونه مشکلی به استفاده از گوشی بپردازید. تعویض تاچ و ال سی دی میت 40 پرو در مجموعه ما انجام می‌شود. در ادامه شما را با دلایل اصلی خرابی تاچ و ال سی دی گوشی هواوی Mate 40  آشنا می‌کنیم:

  1. آبخوردگی: آب دشمن اصلی گوشی است. به هیج عنوان گوشی خود را در معرض تماس با آب قرار ندهید. آبخوردگی گوشی شما را با مشکلات بسیار زیادی روبرو می‌کند.
  2. افتادن از ارتفاع و ضربه خوردن گوشی: برای کاهش شدن ضربات وارد شده به گوشی در هنگام سقوط یا ضربه خوردن، می‌توانید از گارد یا کاور برای گوشی‌تان استفاده کنید. گارد و کاور اثر حفاظتی بسیار خوبی در این زمینه دارند.

repair-huawei-mate-40-pro

مشکلاتی که برای باتری Mate 40 به وجود می‌آید

باتری گوشی جزو آن دسته از قطعاتی است که هرچقدر هم که شما درست از استفده کنید باز هم امکان خرابی آن وجود دارد. باتری قطعه‌ای مکانیکی به حساب می‌آید. باتری گوشی هواوی میت 40 پرو دارای طول عمر مشخصی است. طول عر مفید باتری هر گجت هوشمندی در حدود دو سال است. بنابراین هر دو سال باید به تعویض باتری گوشی خود اقدام کنید. با توجه به این مطالب نباید از خرابی باتری Huawei Mate 40 Pro بترسید. تنها کاری که باید انجام دهید ارسال گوشی به مجموعه است. تعویض باتری هواوی Huawei Mate 40 Pro در کم‌ترین زمان ممکن قابل انجام است. تنها کاری که باید انجام دهید ارسال گوشی به مجموعه است. در ادامه شما را با اصلی ترین دلایل خرابی باتری این گوشی آشنا می‌کنیم.

  1. استفاده از گوشی در زمان شارژ شدن: به هیچ وجه از گوشی خود در حین شارژ شدن استفاده نکنید. انجام این‌کار به گوشی و باتری آن فشار زیادی وارد می‌کند
  2. شارژ طولانی مدت گوشی: زمانی‌که شارژ گوشی شما به 100درصد رسید آنرا سریعا از برق جدا کنید. نگه داشتن گوشی به مدت طولانی در شارژ می‌تواند باعث مشکلاتی زیادی شود.
  3. استفاده از شارژرهای تقلبی و فیک: دیگر عامل اصلی در خرابی باتری گوشی شارژ کردن گوشی با شارژرهای تقلبی و بی کیفیت است. همیشه گوشی خود را با شارژر اصل و اورجینال شارژ کنید.

خرابی هارد این گوشی و مشکلات ناشی از آن

با هارد گوشی چه قدر آشنایی دارید؟ آیا می‌دانید هارد گوشی چه کاربردی دارد؟ باید بدانید که تمامی اطلاعات درون گوشی شما به طور کامل در هارد ذخیره می‌شود. بنابراین با خرابی هارد گوشی هواوی Mate 40 اطلاعات شما در معرض خطر قرار می‌گیرند. چنانچه اطلاعات شما برایتان مهم است باری تعمیر یا تعویض هارد گوشی‌تان به یک مرکز مطمئن و معتبر مراجعه کنید. شدت آسیب وارد شده به هارد گوشی در نحوه تعمیر یا تعویض آن اثر گذار است. چنانچه شدت آسیب وارد شده کم باشد به تعمیر هارد گوشی میت 40 پرو پرداخته می‌شود. در غیر اینصورت مراحل تعویض هارد گوشی هواوی Huawei Mate 40 Pro در پیش گرفته می‌شود. رایج ترین علائم خرابی هارد گوشی Huawei Mate 40 Pro به قرار زیر است:

  1. پاک نشدن اطلاعات و تنظیمات دستگاه پس از بازنشانی به تنظیمات کارخانه (فکتوری ریست)
  2. ریستارت شدن یا هنگ کردن دستگاه
  3. خاموشی کامل گوشی پس از فلش رام یا فکتوری ریست
  4. مشاهده پیغام Encrypt Unsuccessful هنگام بالا آمدن گوشی
  5. مشاهده پیغام Internal Storage Damaged هنگام بالا آمدن گوشی
  6. ویبره های متوالی هنگام بالا آمدن گوشی

چنانچه با یکی از این علائم روبرو هستید با همکاران ما تماس بگیرید و از آنها راهنمایی بخواهید. فراموش کنید که سرعت اقدام شما برای تعمیر هارد در سلامت آن بسیار اثر گذار است.

مشکلاتی که ممکن است گریبان گیر اسپیکر میت 40 پرو شود

گاهی اوقات ممکن است اسپیکر گوشی آسیب ببیند و همانند گذشته کار نکند. در گوشی‌های هوشمند دو اسپیکر با دو کاربرد متفاوت مورد استفاده قرار می‌گیرد. اسپیکر گوشی و اسپیکر مکالمه. چنانچه در هنگام مکالمه با دوستتان به مشکل بر می‌خورید و صدا ردو بدل نمی‌شود باید به تعویض اسپیکر مکالمه گوشی میت 40 پرو اقدام کنید. به همین ترتیب اگر در هنگام پخش موسیقی یا فیم از گوشیتان صدایی پخش نمی‌شود اسپیکر گوشی هواوی Mate 40 Pro آسیب دیده است و باید تعویض شود. خرابی اسپیکر گوشی Huawei Mate 40 Pro جزو دسته مشکلاتی است که کمتر رخ می‌هد. ولی به هر حال این مشکل قابل برطرف شدن است و اصلا جای نگرانی نیست.

repair-huawei-mate-40-pro

قطعات گوشی هواوی Mate 40 Pro

همانطور که احتمالا می‌دانید بازار قطعات گوشی‌های هوشمند از اجناس تقلبی و فیک پر شده است. ما برای مبارزه با این روند و رساندن قطعات اصل و اورجینال به دست شما عزیزان اقدام به پخش قطعات اصل و اورجینال کرده‌ایم. تمامی قطعات گوشی هواوی Huawei Mate 40 Pro که در مجموعه ما موجود می‌باشد، کاملا اصل و اورجینال است. برای اطمینان خاطر شما عزیزان گارانتی و ضمانت نامه معتبر مجموعه نیز به همراه قطعات تحویل داده می‌شود. بنابراین هیچ‌گونه نگرانی از این بابت نداشته باشید و گوشی خود را برای تعمیر به مجموعه ارسال کنید. راه‌های ارسال گوشی به مجموعه به قرار زیر است:

  • مراجعه حضوری به مجموعه
  • استفاده از پیک رایگان مجموعه برای مشتریان عزیز تهرانی
  • استفاده از پست یا تیپاکس برای عزیزان شهرستانی

خرید قطعات گوشی هواوی Huawei Mate 40 Pro

شما عزیزان به راحتی می‌توانید نسبت به خرید قطعات گوشی هواوی Huawei Mate 40 Pro اقدام کنید. ثبت سفارش شما از طریق سایت، تماس تلفنی و حضور در مجموعه امکان پذیر است. تمامی این راه‌ها برای کسب رضایت شما عزیزان است. قیمت قطعات گوشی Huawei  میت 40 پرو در سایت درج شده است. پس از ثبت سفارش همکاران ما سریعا سفارش شما را بررسی و آماده ارسال می‌کنند. اگر به مشکلی در این زمینه برخورد کردید، با همکاران ما تماس بگیرید و از راهنمایی آنها استفاده کنید.