هیچ محصولی یافت نشد.

تبلت هواوی MediaPad T2 10 Pro در آگوست سال 2016 توسط کمپانی قدرتمند هواوی معرفی شد. این تبلت با وزن 495 گرم با ابعاد 259.1 x 156.4 x 8.5 میلی‌متر طراحی شده است که از یک درگاه سیم کارت پشتیبانی می‌کند. تاچ و ال سی دی تبلت هواوی مدیاپد تی2 10 پرو همانطور که از نامش مشخص از اندازه‌ی 10 اینچی بهره برده است که به طور تقریبی 71 درصد از قاب جلوی تبلت را در برگرفته است. هواوی در ساخت این نمایشگر از فناوری IPS LCD بهره گرفته است که تصاویر و متون را با میزان روشنایی و وضوح بالایی نمایش می‌دهد. تصاویر در این نمایشگر با رزولوشن 1200 در 1920 پیکسل و تراکم پیکسلی 226 نمایش داده می‌شوند. از مشخصات فنی این تبلت می‌توان به سیستم عامل اندروید 5.1 با رابط کاربری EMUI 3.1، تراشه اسنپدراگون 615، پردازنده هشت هسته‌ای و رم 3 گیگابایتی اشاره کرد.

تبلت مدیاپد تی2 10پرو در سه نسخه‌ی 16 گیگابایت را 2 گیگابایت رم، 16 گیگابایت با 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت با 3 گیگابایت رم عرضه شده است که امکان افزایش حافظه‌ی داخلی با استفاده از کارت حافظه برای کاربران امکان پذیر می‌باشد. دوربین پشت تبلت هواوی مدیاپد تی2 10پرو به یک لنز 8 مگاپیکسلی با بازشوندگی دیافراگم f/2.0 مجهز شده است که قابلیت ثبت تصاویر در حالت پانوراما و HDR را برای کاربران فراهم می‌کند. دوربین سلفی این دستگاه نیز از یک لنز 2 مگاپیکسلی بهره برده است. باتری تبلت هواوی مدیاپد تی2 10پرو از نوع لیتیوم یونی غیرقابل تعویض است و با ظرفیت شارژدهی 6660 میلی آمپر انرژی الکتریکی دستگاه را تامین می‌کند.

تعمیر تبلت هواوی MediaPad T2 10 Pro

تبلت‌های هوشمند امروزه بخشی از زندگی افراد را تشکیل داده‌اند و در صورت آسیب دیدگی افراد به فکر سریع تعمیر شدن آن می‌باشند. در این مجموعه تعمیرکاران مجرب و ماهری مشغول به فعالیت هستند و شما می‌توانید تعمیر تبلت هواوی MediaPad T2 10 Pro را به این مجموعه بسپارید. در ابتدا تبلت مورد بررسی و عیب یابی قرار می‌گیرد و هزینه‌ی تعمیر تبلت مدیاپد تی2 10پرو به مشتری اعلام می‌شود. پس از اعلام موافقت مشتریان تعویض را انجام داده و پس از انجام تست‌های نهایی تبلت به مشتری تحویل داده می‌شود. در این مجموعه آرشیو کاملی از قطعات تبلت هواوی MediaPad T2 10 Pro موجود است و تعمیرکاران ما می‌توانند تعمیر گوشی شما را در مدت زمان کوتاهی انجام دهند. به یاد داشته باشید با خرید قطعات اورجینال و تعمیر آن در مرکزی معتبر می‌توانید کیفیت سابق گوشی خود را بازگردانید.

خرید قطعات تبلت هواوی MediaPad T2 10 Pro

تعمیرکارانی که در زمینه تعمیر تبلت فعالیت دارند و کارآموزانی که به تازگی در حرفه تعمیر وارد شده‌اند به ابزارآلات و قطعاتی نیاز دارند تا بتوانند دستگاه مشتریان خود را تعمیر نمایند. همانطور که می‌دانیم استفاده از قطعات بی کیفیت و نامرغوب باعث نارضایتی مشتریان خواهد شد لذا به افراد تعمیرکار توصیه می‌کنیم قطعات اورجینال خریداری نمایند. خرید انواع قطعات تبلت و سایر دستگاه‌های هوشمند مانند خرید قطعات تبلت هواوی مدیاپد تی 2 10 پرو در مرکز تعمیرات 118 امکان‌پذیر می‌باشد. در این مرکز تمامی قطعات به صورت اورجینال بوده و کافی است با مراجعه حضوری و یا ثبت سفارش در سایت مرکز ان‌ها را خریداری نمایید. به دلیل نوسانات ارزی قیمت قطعات تبلت هواوی مدیاپد تی2 10پرو در سایت درج نشده است لذا می‌توانید با تماس با این مرکز از قیمت محصولات مطلع گردید.