هیچ محصولی یافت نشد.

در اکتبر سال 2019 هواوی یکی از محصولات مقرون به صرفه خود را با نام گوشی هواوی nova 5z در کشور چین معرفی کرد. این گوشی از ترکیب شیشه و پلاستیک  طراحی شده است و دارای وزنی معادل 178 گرم بهره برده است. ال سی دی گوشی هواوی نوا 5z از اندازه 6.26 بهره برده است که به طور تقریبی 83 درصد از نمای جلوی گوشی را به خود اختصاص داده است. وضوح تصاویر در این نمایشگر بزرگ 1080 در 2340 پیکسل با میزان تراکم پیکسلی 412 پیکسل بر اینچ می‌باشد. کاربرانی که به صفحه نمایش بزرگ علاقه‌مند هستند این نوع گوشی برای آن‌ها بسیار مناسب خواهد بود. هواوی در ساخت نمایشگر این دستگاه از فناوری LTPS IPS LCD استفاده کرده است که باعث وضوح بالا در متون و تصاویر می‌شود. با بهره بگیری از  تراشه هشت هسته‌ای کایرین 810 رضایت کاربران بالخصوص گیمرها و افرادی که به فیلم و سریال علاقه دارند، جلب خواهد شد.

گوشی نوا 5z در دو نسخه‌ی 64 و 128 گیگابایت با 6 گیگابایت رم عرضه شده است و کاربران می‌توانند حافظه‌ی داخلی این دستگاه را تا میزان 256 گیگابایت افزایش دهند. این دستگاه از دوربین 4گانه برخوردار است و کاربران با در دست داشتن دوربین پشت گوشی هواوی نوا 5z می‌توانند عکس‌هایحرفه‌ای برای خود ثبت نمایند. دوربین 48 مگاپیکسلی این دستگاه امکان ضبط ویدئو در دو کیفیت 2160 و 1080 پیکسلی را با نرخ 30 فریم بر ثانیه، برای کاربران فراهم می‌کند. دوربین سلفی این دستگاه از یک سنسور 32 مگاپیکسلی مجهز شده است که از قابلیت HDR برخوردار بوده و ویدئوهایی با کیفیت 1080 پیکسل با نرخ 30 فریم بر ثانیه ضبط می‌کند. باتری لیتیوم پلیمری 4000 میلی‌آمپری وظیفه‌ی تامین انرژی این دستگاه را برعهده دارد. باتری گوشی هواوی نوا 5z به دلیل بهره بردن از قابلیت شارژ سریع می‌توان در مدت زمان کوتاهی شارژ نمود.

تعمیر گوشی هواوی nova 5z

گوشی‌های هوشمند امروزه بخش مهمی از زندگی افراد را تشکیل داده‌اند و در صورت آسیب دیدگی افراد به فکر سریع تعمیر شدن آن هستند. در این مجموعه تعمیرکاران مجرب و ماهری مشغول به فعالیت هستند و شما می‌توانید تعمیر گوشی گوشی هواوی nova 5z را به این مجموعه بسپارید. در ابتدا گوشی مورد بررسی و عیب یابی قرار می‌گیرد و هزینه‌ی گوشی هواوی nova 5z به مشتری اعلام می‌شود. پس از اعلام موافقت تعمیرکار تعویض را انجام داده و پس از انجام تست‌های نهایی گوشی به مشتری تحویل داده می‌شود. در این مجموعه آرشیو کاملی از قطعات گوشی nova 5z موجود است و تعمیر کاران ما می توانند تعمیر گوشی شما را در مدت زمان کوتاهی انجام دهند. به یاد داشته باشید با خرید قطعات اورجینال و تعمیر آن در مرکزی معتبر می‌توانید کیفیت سابق گوشی خود را بازگردانید.

خرید قطعات گوشی هواوی  nova 5z

یکی از مهم‌ترین وظایف تعمیرکاران تعمیرات موبایل خرید قطعات اورجینال است تا در حین ارائه خدمات به کاربران از آن‎‌ها استفاده نمایند. استفاده از قطعات با کیفیت در حین تعویض قطعات معیوب دستگاه‌های مشتریان باعث جلب رضایت بیش از پیش مشتریان خواهد شد و این امر نیز موجب گسترش کسب و کار تعمیرکاران خواهد شد. از آنجایی که مرکز تعمیرات موبایل با چندین سال سابقه در زمینه فروش قطعات و ابزارآلات اورجینال فعالیت دارد لذا جهت خرید قطعات گوشی هواوی نوا 5z می‌توانید به این مرکز مراجعه نمایید. فروش در این مرکز به دو صورت حضوری با ممراجعه به این مرکز و غیرحضوری سفارش خرید از طریق سایت انجام می‌گیرد.  کاربران می‌توانند برای اطلاع از قیمت قطعات گوشی هواوی نوا 5 زد با این مرکز تماس حاصل نمایند.