هیچ محصولی یافت نشد.

گوشی nova 7 5G دومین گوشی از خانواده ی نوا 7 است که در آپریل 2020 به بازار معرفی شده است. این گوشی با رده بالای خود نوا 7 پرو ویژگی های برابری دارد که در ادامه به بررسی آن می پردازیم. هر دوی این گوشی ها به پردازنده تراشه Kirin 985 مجهز شده اند. پردازنده مرکزی دارای 8 هسته می شود که آن ها را یک هسته‌ی 2.58 گیگاهرتز Cortex-A76 و سه هسته‌ی 2.40 گیگاهرتز Cortex-A76 و چهار هسته‌ی 1.84 گیگاهرتز Cortex-A55 تشکیل می دهند. نوا 7 با رم 8 گیگابایتی، در حجم های 128 و 256 به بازار عرضه شده است. سیستم عامل Android 10  به همراه رابط کاربری EMUI 10 روی این گوشی نصب شده است. سرویس Google Play Services قابل نصب روی این گوشی نیست هوآوی برای این گوشی از فروشگاه اپلیکیشن مخصوص خود استفاده کرده که تمامی قطعات را می توان در آن پیدا کرد.

در قسمت پشتی گوشی شاهد ماژول مستطیلی شکل هستیم که داخل آن دوربین چهار گانه به همراه فلش LED قرار گرفته است. دوربین اصلی با حسگر 64 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.8 می تواند تصاویر حرفه ای را ثبت کند. دوربین های دیگر با حسگر های 8 مگاپیکسلی اولترا واید، 8 مگاپیکسلی پریسکوپی با لرزشگیر اپتیکالو حسگر ۲ مگاپیکسلی ماکرو در کنار دوربین اصلی گوشی nova 7 5G جای گرفته اند. درب پشت میزبان اسکنر اثر انگشت نیست و این حسگر زیر ال سی دی قرار گرفته است. نمایشگر گوشی هیچ بریدگی را شامل نمی شود و دوربین سلفی در داخل یک حفره در سمت چپ گوشی جای گرفته است. این دوربین دارای سنسور 32 مگاپیکسلی به همراه دریچه دیافراگم f/2.2 می باشد و می تواند شما را در عکاسی سلفی و برقراری تماس ویدئویی همراهی کند.

در قسمت جلویی دستگاه نمایشگر OLED با قطر 6.53 اینچی جای گرفته است. این نمایشگر می تواند 16 میلیون رنگ واقعی را نمایش دهد. مساحت تاچ و ال سی دی هوآوی nova 7 5G حدود 102.9 سانتی متر مربع است و حدود 86.3 درصد پنل جلویی را به خود اختصاص داده است. در هر اینچ از این نمایشگر 403 پیکسل نمایش داده می شود. انرژی مورد نیاز دستگاه را باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4000 میلی آمپر تامین می کند. از تکنولوژی فست شارژ 40 واتی برای شارژ باتری هوآوی nova 7 5G استفاده که می تواند در مدت زمان 30 دقیقه باتری گوشی را از 0 به 75 درصد برساند. از تکنولوژی شارژ معکوس 5 واتی بهره می برد که می توانید دستگاه های الکترونیکی دیگر را با آن شارژ کنید. این باتری داخل قاب گوشی قرار گرفته و امکان دسترسی به آن توسط کاربر وجود ندارد.

تعمیر گوشی هوآوی nova 7 5G

مهم ترین عواملی که مرکزی را به یک مجموعه ی موفق در زمینه ی تعمیرات موبایل تبدیل می کند، تخصص کافی، تعهد کاری، احترام به مشتری و… است. تعمیر گوشی هوآوی nova 7 5G و دیگر دستگاه های دیجیتالی در این مجموعه به دست تکنسین مجرب و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز انجام می شود. لازم به ذکر است کلیه ی قطعات گوشی هوآوی nova 7 5G قابل تعمیر و یا تعویض هستند و با تعمیر دستگاه می توانیم کیفیت سابق دستگاه شما را بازگردانیم.

خرید قطعات گوشی هوآوی نوا 7 5G

امکان خرید قطعات هوآوی nova 7 5G به صورت حضوری، اینترنتی و یا تماس تلفنی وجود دارد. شما در هر شهری که هستید می توانید سفارش خود را به صورت اینترنتی در هر ساعت از شبانه روز ثبت کنید. در صورتی که قیمت قطعات هوآوی nova 7 5G روی سایت وارد نشده است با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید.

  • در صورتی که قطعه ی مورد نظر روی سایت موجود نیست، با همکاران ما تماس بگیرید تا در صورت موجودی در انبار ارسال شود.