هیچ محصولی یافت نشد.

هوآوی گوشی های نوا 7، نوا 7 پرو و نوا 7 اس ای را در آپریل سال 2020 رونمایی کرده است. هر سه این گوشی ها از اینترنت نسل پنجم 5G پشتیبانی می کنند. گوشی هوآوی nova 7 SE مدل اقتصادی این سری به شمار می رود که به تراشه کرین 830 مجهز شده که مودم آن با فناوری ارتباطات 5G سازگار است. پردازنده ی مرکزی گوشی را 8 هسته تشکیل می دهند که شامل یک هسته‌ی 2.36 گیگاهرتز Cortex-A76 و سه هسته‌ی 2.22 گیگاهرتز Cortex-A76 و چهار هسته‌ی 1.84 گیگاهرتز Cortex-A55 می شود. این تراشه قدرتمند را 8 گیگابایت حافظه ی رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه ی داخلی همراهی می کند. سیستم عامل در نظر گرفته شده برای این گوشی Android 10 و رابط کاربری EMUI 10 روی این گوشی نصب شده است.

هیچ کدام از سرویس های Google Play Services در این گوشی پشتیبانی نمی شود و هوآوی از سرویس اپلیکیشن مخصوص خود استفاده کرده که در آن تمامی اپلیکیشن ها قابل دسترسی هستند. نبود گوگل سرویس نتوانسته از جذابیت های این گوشی کم کند. نوا 7 SE دارای رنگ بندی مشکی، بنفش، سبز و نقره ای است و 189 گرم وزن دارد. درب پشت گوشی هوآوی nova 7 SE میزبان ماژول مستطیلی شکل است که درون آن دوربین 4 گانه قرار گرفته است. دوربین اصلی با حسگر 64 مگاپیکسلی مجهز به فوکوس خودکار با تشخیص فاز، لنز واید 26 میلی‌متری می باشد. دوربین های دیگر به ترتیب دارای سنسور 8 مگاپیکسل با لنز 17 میلی‌متری فوق‌عریض، لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق تصویر 2 مگاپیکسلی تشکیل می دهد.

در قسمت جلویی نمایشگر 6.5 اینچی با تراکم پیکسلی 405 قرار گرفته است. در این گوشی از پنل قدرتمند LTPS IPS LCD بهره گرفته شده که می تواند 16 میلیون رنگ واقعی را نمایش دهد. در بالای ال سی دی گوشی هوآوی nova 7 SE حفره ای دیده می شود که داخل آن دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی قرار گرفته است. بر خلاف دو گوشی دیگر سری نوا 7، اسکنر اثر انگشت این گوشی در دکمه ی فیزیکی جداگانه طراحی شده و خبری از حسگر اثر انگشت زیر ال سی دی نیست. برای تامین انرژی مورد نیاز این گوشی از باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4000 میلی آمپر بهره گرفته شده است که می تواند در مدت زمان 30 دقیقه شارژ باتری گوشی هوآوی nova 7 SE از 0 به 70 درصد برساند.

تعمیر گوشی هوآوی nova 7 SE

مهم ترین عواملی که مرکزی را به یک مجموعه ی موفق در زمینه ی تعمیرات موبایل تبدیل می کند، تخصص کافی، تعهد کاری، احترام به مشتری و… است. تعمیر گوشی هوآوی nova 7 SE و دیگر دستگاه های دیجیتالی در این مجموعه به دست تکنسین مجرب و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز انجام می شود. لازم به ذکر است کلیه ی قطعات گوشی هوآوی nova 7 SE قابل تعمیر و یا تعویض هستند و با تعمیر دستگاه می توانیم کیفیت سابق دستگاه شما را بازگردانیم.

خرید قطعات گوشی هوآوی نوا 7 اس ای

امکان خرید قطعات هوآوی nova 7 SE به صورت حضوری، اینترنتی و یا تماس تلفنی وجود دارد. شما در هر شهری که هستید می توانید سفارش خود را به صورت اینترنتی در هر ساعت از شبانه روز ثبت کنید. در صورتی که قیمت قطعات هوآوی nova 7 SE روی سایت وارد نشده است با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید.

  • در صورتی که قطعه ی مورد نظر روی سایت موجود نیست، با همکاران ما تماس بگیرید تا در صورت موجودی در انبار ارسال شود.