هیچ محصولی یافت نشد.

گوشی میان رده ی هوآوی P smart 2020 در آپریل سال 2020 به بازار معرفی شده است. برای این گوشی پردازندهی کرین 710 در نظر گرفته شده که شامل پردازنده 8 هسته ای است. این هسته ها شامل چهار هسته‌ی 2.2 گیگاهرتز Cortex-A73 و چهار هسته‌ی 1.7 گیگاهرتز Cortex-A53 می شوند. پردازنده مغز متفکر گوشی ها را تشکیل می دهند و هرگونه فرمانی که به گوشی داده می شود در این قطعه پردازش و انجام می شود. شرکت سازنده ی پردارنده کرین زیر نظر هوآوی کار می کند و از کرین 710 در گوشی های میان رده استفاده می کند. این گوشی تنها در یک نسخه با رم  4 و حافظه ی داخلی 128 گیگابایت در نظر گرفته شده است.

هوآوی سیستم عامل اندروید 10 را روی گوشی نصب کرده و رابط کاربری EMUI 9 روی آن قابل نصب است. EMUI سعی دارد تا با تغییر اندروید گوشی، از قابلیت های iOS اپل تقلید کند. سرویس Google Play Services در این گوشی قابل نصب است و این باعث شده تا طرفداران این گوشی هوشمند بیشتر شود. فریم و درب پشت گوشی از پلاستیک مات ساخته شده اند و درب پشت گوشی هوآوی P smart 2020 میزبان دوربین دو گانه این گوشی است. دوربین اصلی هوآوی P smart 2020 به صورت عمودی در گوشه ی سمت چپ درب پشت و داخل یک ماژول مستطیلی شکل قرار گرفته است. در مرکز این درب پشت اسکنر اثر انگشت دیده می شود که از سرعت بسیار بالایی برای اهراز هویت بهره می برد.

دوربین اصلی این گوشی را حسگر های 13 و 2 مگاپیکسلی تشکیل می دهند. این دوبین ها از قابلیت عکاسی پانوراما و HDR بهره می برند که این امکان را به کاربر می دهند تا بتوانند از منظره ها با دید بازتری عکاسی کنند. با استفاده از این دوربین می توانید با کیفیت 1080، 30 فریم در ثانیه فیلم ثبت کنید. در بالای ال سی دی گوشی بریدگی مانند یک ناچ قطره ای طراحی شده و داخل آن دوربین سلفی 8 مگاپیگسلی با قابلیت عکاسی HDR می باشد. با استفاده از این تکنولوژی، تصاویر با قدرت داینامیکی بالاتری بین روشن‌ترین و تاریک‌ترین نقاط عکس نسبت به عکس‌های معمولی ثبت می شوند.

تعمیر گوشی هوآوی P smart 2020

در قسمت جلویی این گوشی نمایشگر LTPS IPS LCD با قطر 6.21 اینچ قرار گرفته که می تواند 16 میلیون رنگ را نمایش دهد. وضوح تصویر این نمایشگر 2340 در 1080 است و در هر اینچ از نمایشگر حدود 415 پیکسل نمایش داده می شود. مساحت تاچ و ال سی دی گوشی هوآوی P smart 2020 حدود 94.7 سانتی متر مربع است و حدود 83.1 درصد قسمت جلویی را به خود اختصاص داده است. انرژی مورد نیاز گوشی را باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 3400 میلی آمپر تامین می کند. باتری گوشی هوآوی P smart 2020 با استفاده از شارژر معمولی 10 واتی شارژ می شود و شما را در طول روز همراهی می کند.

تعمیر گوشی هوآوی P smart 2020

مهم ترین عواملی که مرکزی را به یک مجموعه ی موفق در زمینه ی تعمیرات موبایل تبدیل می کند، تخصص کافی، تعهد کاری، احترام به مشتری و… است. تعمیر گوشی هوآوی P smart 2020 و دیگر دستگاه های دیجیتالی در این مجموعه به دست تکنسین مجرب و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز انجام می شود. لازم به ذکر است کلیه ی قطعات گوشی هوآوی P smart 2020 قابل تعمیر و یا تعویض هستند و با تعمیر دستگاه می توانیم کیفیت سابق دستگاه شما را بازگردانیم.

خرید قطعات گوشی هوآوی پی اسمارت 2020

امکان خرید قطعات هوآوی P smart 2020 به صورت حضوری، اینترنتی و یا تماس تلفنی وجود دارد. شما در هر شهری که هستید می توانید سفارش خود را به صورت اینترنتی در هر ساعت از شبانه روز ثبت کنید. در صورتی که قیمت قطعات هوآوی P smart 2020 روی سایت وارد نشده است با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید.

  • در صورتی که قطعه ی مورد نظر روی سایت موجود نیست، با همکاران ما تماس بگیرید تا در صورت موجودی در انبار ارسال شود.