هیچ محصولی یافت نشد.

تعمیر گوشی یکی از دغدغه‌های کاربران تلفن همراه می‌باشد. اینکه مشکل گوشی به درستی تشخیص داده شود و به خوبی تعمیر شود یکی از درخواست‌های مهم کاربران موبایل می‌باشد. از آنجایی که تلفن همراه یک بخش جدایی ناپذیر هر فرد است و هر روزه ساعات زیادی را با آن سروکار دارد مهم است که به خوبی کار کند. اگر یکی از قطعات گوشی هواوی y7 prime 2020 شما دچار آسیب شده است و نیاز به تعمیر گوشی هواوی y7 پرایم دارید نگران نباشید. تلفن همراه از قطعات گوناگونی تشکیل شده است که ممکن است هر کدام از آن دچار آسیب شود مهم این است که برای تعمیر آن به مراکز معتبر مراجعه شود. برخی از قطعات هوآوی y7 prime 2020 مانند تاچ و ال سی دی، باتری، هارد، اسپیکر و …. حساسیت خاص خود را دارید و برای تعمیر و تعویض آن‌ها نیاز به مهارت‌های فنی می‌باشد. برخی از خرابی‌های گوشی هوآوی y7 prime 2020 را با هم بررسی می‌کنیم.

خرابی‌های رایج گوشی هواوی y7 prime 2020

برخی از قطعات تلفن همراه بیشتر در معرض آسیب می‌باشند. اینکه گوشی هوآوی وای ۷ پرایم از دست‌تان بیفتد متداول ترین اتفاقی‌ست که برای کاربران پیش می‌آید. قسمت‌های بیرونی‌تر موبایل مانند تاچ و ال‌ سی دی، دوربین و… با این ضربات ممکن است آسیب ببینند. برخی قطعات نیز عمر مشخصی دارند مانند باتری، که با مدتی استفاده کارایی خود را از دست می‌دهند و باید تعویض شوند. برخی مشکلات نیز به صورت نرم‌افزاری می‌باشند و با یک سری تنظیمات، ریست فکتوری کردن و… برطرف می‌شوند. از رایج‌ترین خرابی‌های گوشی هوآوی y7 prime 2020 را باهم بررسی می‌کنیم:

شکستن تاچ و ال سی دی گوشی هواوی y7 prime

نوع ال سی دی گوشی هوآوی y7 prime 2020 از نوع IPS LCD می‌باشد. رزولیشن صفحه نمایش 1560×720 پیکسل است. هر چه مقدار رزولوشن بیشتر باشد کیفیت تصویر بیشتر می‌شود. اندازه ال سی دی این گوشی برابر با 6.39 اینچ می‌باشد. تراکم پیکسلی آن 269 پیکسل بر اینچ است. از آنجایی که گوشی موبایل از جمله وسایل پر استفاده در ساعات مختلف شبانه‌روز می‌باشد امکان آسیب دیدن آن زیاد است. همچنین ال سی دی گوشی بیرونی‌ترین قسمت تلفن همراه می‌باشد و اولین ضربه‌ای که به تلفن همراه وارد ‌شود باعث آسیب به ال سی دی گوشی هواوی y7 پرایم 2020 می‌شود. در صورتی که ال سی دی گوشی هواوی y7 prime 2020 شما آسیب دیده است و نیاز به تعویض ال سی دی گوشی هوآوی y7 پرایم 2020 دارید حتما به مراکز قابل اعتماد مراجعه کنید.

خرابی باتری گوشی هواوی y7 prime 2020

باتری گوشی هواوی وای ۷ پرایم ۲۰۲۰ از نوع لیتیوم یونی و غیرقابل جابه جایی توسط کاربر می‌باشد. ظرفیت این باتری 4000 میلی آمپرساعت می‌باشد. اختلالاتی که از خرابی باتری گوشی به وجود می‌آید بسیار آزاردهنده است و کار با گوشی را غیرممکن می‌کند. با توجه به این موضوع که باتری گوشی هواوی y7 prime 2020 یک قطعه مصرفی در گوشی می‌باشد از کار افتادن آن پس از مدتی استفاده امری اجتناب ناپذیر است. اما می‌توانید با رعایت یک سری موارد مانند توجه به نحوه شارژ و استفاده از شارژر استاندارد، محافظت از باتری در برابر آب خوردگی و …عمر باتری گوشی خود را افزایش دهید.اگر باتری گوشی هواوی y7 پرایم شما خراب شده است برای رهایی از این مشکل باید آن را تعویض کنید. برای تعویض باتری هواوی y7 prime حتما به مراکز معتبر و دارای تعمیرکاران کاربلد باشند.

مشکل اسپیکر موبایل y7 prime 2020

اگر اسپیکر گوشی هواوی y7 پرایم شما دچار مشکل شده است ابتدا باید آن را عیب‌یابی کنید. باید متوجه شوید مشکل از سخت‌افزار گوشی هست یا نرم‌افزار آن. ابتدا بهتر است تنظیمات گوشی را بررسی کنید تا مطمئن شوید تنظیمات درست است. دومین کاری که باید انجام دهید این است که گوشی خود را راه‌اندازی مجدد کنید. اگر مشکل حل نشد حالت safe mode را امتحان کنید. حتما بلندگوهای خود را تمیز کنید. در صورتی که مشکل اسپیکر گوشی هواوی y7 prime 2020 شما حل نشد حتما برای خلاصی از این مشکل به مراکز معتبر مراجعه کنید.

مشکل هارد هواوی وای 7 پریم

هارد گوشی هوآوی y7 پرایم ۲۰۲۰ یک تراشه بسیار ریز با ظرفیت 64 گیگابایت ، 4 گیگابایت رام می‌باشد. این تراشه روی مادر برد قرار دارد. EMMC یا همان هارد گوشی یک حافظه مولتی مدیای داخلی است که اطلاعات در آن ذخیره می‌شود.این حافظه خارجی نیست و قابل جدا شدن نمی‌باشد. زمانی که هارد گوشی خراب می‌شود، به عبارتی از نظر الکتریکی آسیب می‌بیند و میزان شدت آسیب مشخص می‌کند که هارد قابل تعمیر است و یا باید اقدام به تعویض هارد گوشی هوآوی y7 prime 2020 کنید. از آنجایی که هارد گوشی هوآوی وای ۷ پرایم بسیار حساس است و اطلاعات شخصی و مهم ما در آن قرار دارد در صورت خرابی حتما برای تعمیر و تعویض هارد گوشی y7 پرایم به مراکز معتبر، حرفه‌ای و قابل اعتماد مراجعه کنید‌.

قطعات گوشی هوآوی y7 prime 2020

تعمیر گوشی هوآوی y7 prime 2020 دانش تخصصی و مهارت فنی متخص به خود را دارد. تعمیرکاران مجموعه ما می‌توانند تعمیر هوآوی وای ۷ پرایم شما را و همچنین تعویض قطعات هواوی y7 prime 2020 را در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام دهند. تعمیر گوشی هوآوی y7 پرایم با ابزار اورجینال تعمیر موبایل انجام می‌شود. گوشی پس از تعمیر و تعویض قطعه مورد نظر به همراه ضمانت‌نامه معتبر به شما تحویل داده می‌شود تا در صورت وجود هر مشکلی احتمالی بتوانید نسبت به آن رسیدگی کنید. زمان گارانتی تعمیر بسته به نوع تعمیرات بین 7 روز تا 6 ماه متغیر است. اگر قطعه مورد نظر برای تعویض در مرکز تعمیرات موجود باشد، گوشی در کمتر از دو ساعت تعمیر می‌شود. شما می‌توانید دستگاه خود را به صورت حضوری به مرکز تعمیرات بیاورید. اگر ساکن تهران نیستید و یا فرصت مراجعه حضوری را ندارید، می‌توانید گوشی هوآوی y7 prime 2020 خود را با پیک و یا پست به دست ما برسانید. پس از تعمیر گوشی نیز می‌توانید گوشی خود را به صورت حضوری تحویل بگیرید، یا با پست و پیک برای شما ارسال می‌کنیم تا درب منزل تحویل بگیرید. در استان تهران برای گرفتن دستگاه، می‌توانید از پیک رایگاه استفاده کنید.

خرید قطعات گوشی هوآوی y7 prime 2020

اولین نکته در خرید قطعات گوشی هواوی y7 پرایم ۲۰۲۰ و هر گوشی دیگری که باید به آن توجه داشته باشید این است که حتما از قطعات اصل و اورجینال استفاده کنید. امکان خرید قطعه مورد نظر برای گوشی هوآوی شما به دو صورت حضوری و غیر حضوری وجود دارد. شما می‌توانید قطعه مورد نظر را در سایت ما پیدا کنید و با کلیک روی گزینه” افزودن به سبد خرید” خرید قطعات هواوی y7prime 2020 خود را تکمیل کنید. همکاران ما در اولین فرصت نسبت به ارسال قطعات گوشی هوآوی وای ۷ پرایم ۲۰۲۰ اقدام می‌کنند. افرادی که در شهرهایی به جز تهران هم هستند می‌توانند سفارش خود را ثبت کنند. مجموعه ما ارسال به سرارسر ایران دارد. با مراجعه به مرکز تعمیرات می‌توانید قطعات خود را به صورت حضوری خریداری کنید. به دلیل متغیر بودن بازار ارز قیمت قطعات گوشی هواوی y7 prime 2020 در حال تغییر است. در صورتی که قیمت قطعات گوشی هوآوی وای ۷ پرایم در سایت وارد نشده است می‌توانید با کارشناسان فروش ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید. با اطمینان خرید کنید.