هیچ محصولی یافت نشد.

با این که این گوشی وان پلاس 9R شما از کیفیت بالایی در قطعات استفاده شده برخوردار بوده و قابلیت‌های نرم افزار مناسبی هم دارد، باز هم مانند سایر تلفن‌ها ممکن است دچار آسیب دیدگی‌هایی شود. افتادن گوشی از دست شما، برخورد ضربه، آب دیدگی و نفوذ برخی بدافزارها از مهم‌ترین دلایل به وجود آمدن این آسیب‌ها هستند. اگر چه باید در هنگام استفاده از گوشی دقت کافی را داشته باشید تا موبایل‌تان ایرادی پیدا نکرده و آسیب نبیند، اما باز هم در برخی موارد این احتمال وجود دارد. چیزی که در هنگام خرابی و آسیب دیدگی گوشی‌تان اهمیت دارد، مراجعه به مراکزی معتبر و حرفه‌ای برای تعمیر آن است. زیرا تعمیر گوشی وان پلاس 9R شما نیاز به دقت و مهارت بالایی داشته و نمی‌توانید این کار را به هر فرد یا موسسه‌ای بسپارید. ما در مرکز تعمیرات 118 با استفاده از تجهیزاتی پیشرفته و مناسب، کار تعمیر گوشی One Plus 9R شما را به بهترین شکل ممکن انجام می دهیم. پس اگر موبایل شما از نظر نرم افزاری دچار ایراداتی شده یا قطعات سخت افزاری آن دچار آسیب و خرابی شده‌اند، کافی است آن را ربای ما ارسال کنید.

تعمیر گوشی One Plus 9 R

آسیب دیدگی‌های متداول گوشی وان پلاس 9R

گوشی وان پلاس شما هم ممکن است از نظر نرم افزاری دچار ایراداتی شود و هم امکان دارد که برخی قطعات سخت افزاری آن آسیب دیده و از این لحاظ با مشکل مواجه شود. رایج‌ترین مشکلات نرم افزاری گوشی‌تان شامل مواردی هم چون هنگ کردن گوشی، بالا نیامدن سیستم عامل و ویروسی شدن آن هستند. این آسیب‌ها در بیش‌تر موارد با پرداخت هزینه‌ای کم و در زمانی کوتاه قابل رفع شدن هستند؛ البته به شرطی که به افراد یا موسسه‌هایی مراجعه نمایید که از دانش کافی در زمینه نرم افزار گوشی برخوردار باشند. اما مشکلات سخت افزاری کمی متفاوت‌تر بوده و هم به هزینه و هم به تخصص بالاتری جهت تعمیرات نیاز دارند. شکستن تاچ و ال سی دی، خراب شدن باتری، آسیب دیدن هارد و خرابی سوکت شارژ از مهم‌ترین این مشکلات هستند. برای رفع این گونه آسیب دیدگی‌ها باید به مراکزی مراجعه کنید که از کیفیت کار آن‌ها اطمینان داشته باشید. با توجه به این که مشکلات سخت افزاری گوشی شما هم رایج‌تر بوده و هم اهمیت بیش‌تری دارند، اکنون تعدادی از مهم‌ترین آن‌ها را بررسی می‌کنیم؛ تا شما بتوانید به هنگام مواجهه با این مشکلات، تصمیمی مناسب برای برطرف کردن‌شان بگیرید.

خرابی تاچ و ال سی دی One Plus 9R

در گوشی وان پلاس شما از صفحه نمایشی با کیفیت استفاده شده که دارای نرخ نوسازی تصویر 120 هرتزی می‌باشد؛ به این معنی که در هر ثانیه صفحه نمایش گوشی شما 120 مرتبه به روز رسانی خواهد شد. هم چنین تاچ و ال سی دی گوشی One Plus 9R از رزولوشن و وضوح 1080 در 2400 پیکسل برخوردار بوده و دارای تراکم پیکسلی 402 پیکسل در اینچ است. برای مقاوم سازی تاچ و ال سی دی این گوشی در برابر آسیب‌های خارجی از لایه محافظ Corning Gorilla Glass 5 بر روی آن استفاده شده است. اگر چه این گلس تا حد زیادی برای جلوگیری از آسیب‌هایی با شدت کم‌تر موثر است، اما صفحه نمایش گوشی شما را آسیب ناپذیر نمی‌کند. بهترین راه برای محافظت از تاچ و ال سی دی گوشی‌تان، در واقع محافظت از آن در هنگام استفاده و جلوگیری از برخورد ضربه به آن است. در صورتی که صفحه نمایش گوشی شما دچار آسیب دیدگی‌شود، علائمی مانند لکه‌های رنگی در صفحه، از کار افتادن بخش‌هایی از لمس گوشی و سوسو زدن تصویر را در موبایل‌تان مشاهده خواهید کرد. در این موارد باید هر چه سریع‌تر جهت تعمیر یا در صورت نیاز، تعویض تاچ و ال سی دی گوشی One Plus 9 R خود اقدام نمایید.

آسیب دیدن باتری وان پلاس 9R

تعمیر گوشی One Plus 9 R

باتری گوشی شما دارای ظرفیت 4500 میلی آمپر بوده و از نوع لیتیوم پلیمری است. این باتری نسبت به باتری‌های یونی هم از انعطاف پذیری و قابلیت شارژدهی بالاتری برخوردار بوده و هم وزن سبک‌تری دارد. هم چنین باتری One Plus 9 R دارای قابلیت فست شارژ 65 واتی است که 0 تا 100 شارژ آن تنها در مدت زمان 39 دقیقه انجام می‌شود. البته این باتری هم مانند بسیاری از باتری‌های استفاده شده در گوشی‌های جدید قابل جدا شدن و جا به جایی نیست. بنابراین، در صورت نیاز به خارج کردن باتری، شما خودتان نمی‌توانید این کار را انجام دهید. جهت خارج کردن یا تعویض باتری باید به مراکز تعمیراتی مراجعه کنید که هم ابزارآلات و هم تخصص لازم برای این کار را داشته باشند. به طور معمول این باتری گوشی شما دارای عمر مفیدی در حدود دو تا سه سال است و بعد از آن رفته رفته کارایی خود را از دست می‌دهد. در این موارد شما علامت‌هایی نظیر باد کردن و داغ شدن باتری، تخلیه سریع شارژ گوشی و خاموش شدن گوشی در هنگام جدا کردن آن از شارژ را در موبایل خود مشاهده می‌کنید.

خرابی سوکت شارژ گوشی وان پلاس شما

یکی دیگر از مشکلات رایجی که این گوشی شما ممکن است با آن مواجه شود، خرابی سوکت شارژ است. از آن جایی که شما مرتبا و به صورت دائم کار انجام شارژ گوشی‌تان را انجام می‌دهید، به دفعات زیاد هم از سوکت شارژ استفاده می‌کنید. اگر در هنگام استفاده از این قطعه دقت کافی را نداشته باشید، به سرعت امکان خراب شدن آن به وجود می‌آید. از مهم‌ترین دلایل خراب شدن این قطعه مهم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استفاده از شارژر گوشی‌های دیگر
  • فرو کردن اجسام سخت درون سوکت شارژ
  • شارژ کردن گوشی با شارژرهای فیک و تقلبی
  • وارد کردن سر شارژر به صورت اریب به داخل سوکت شارژ

با انجام این اقدامات سوکت شارژر گوشی شما آسیب دیده و دیگر نمی‌توانید به راحتی کار شارژ گوشی‌تان را انجام دهید. در این مواقع یا در هنگام شارژ جریان قطع و وصل شود و یا باید در حالت‌های خاصی شارژر را وارد کنید تا شارژر انجام شود. در بیش‌تر موارد هم شارژ با سرعت بسیار کمی انجام میگیرد یا این که اصلا موبایل‌تان شارژ نمی‌شود. پس برای رهایی از این مشکل، باید هر چه سریع‌تر سوکت شارژ گوشی وان پلاس 9 R خود را تعویض نمایید.

تعویض قطعات وان پلاس One Plus 9R

اگر احساس می‌کنید گوشی شما دچار ایراد و خرابی شده و یا این که تصمیم به تعویض برخی قطعات آن گرفته‌اید، کافی است این کار را به ما بسپارید. ما در مجموعه تعمیرات 118 با یرخورداری از متخصصان زبده هم در زمینه نرم افزار و هم در حوزه قطعات سخت افزاری، کار تعمیر گوشی شما را با کیفیتی عالی انجام می‌دهیم. کافی است موبایل خود را به صورت حضوری یا با استفاده از پست به دست ما برسانید تا تعمیرات لازم آن را انجام دهیم.

خرید قطعات گوشی وان پلاس One Plus 9R

اگر قصد خرید برخی قطعات لازم برای گوشی وان پلاس خود را دارید، اما نگران تقلبی بودن آن‌‌ها هستید، این قطعات را از ما تحویل بگیرید. ما در مرکز تعمیرات 118 با سابقه‌ای بالا در این زمینه، کار عرضه انواع قطعات گوشی One Plus 9R شما را به صورت اصل و اورجینال انجام می‌دهیم. شما عزیزان می‌توانید با مراجعه حضوری به مجموعه ما این قطعات را دریافت کنید؛ یا این که قطعات مورد نیاز خود را از طریق تلفن یا سایت ما سفارش داده و آن‌ها را درب منزل خود تحویل بگرید.