تعمیرات تخصصی گوشی لنوو

گوشی‌های هوشمند لنوو به عنوان “LePhone” در چین و با عنوان “IdeaPhone” در خارج از چین به بازار عرضه می‌شوند. گوشی‌های تولیدی برند لنوو جزو گوشی‌های پیشرو و شیک در این زمینه هستند. این برند تمام نیازهای شما را پوشش خواهد داد. فرقی نمی‌کند که شما به دنبال یک گوشی با دوریین عالی باشید یا گوشی با بهترین ظرفیت باتری. Lenovo همیشه برای شما پیشنهادهایی را دارد. گوشی‌های لنوو از پردازنده‌های چند هسته‌ای قدرتمند، دسترسی به جدیدترین برنامه‌ها و فناوری نمایش بی نظیر بهره می‌برند. استراتژی لنوو این است که جای برند سامسونگ را در بازار گوشی‌های چین بگیرد. این برند 793.5 میلیون دلار در ووهان چین هزینه کرد تا کارخانه‌ای بسازد. این کارخانه می‌تواند سالانه 30 تا 40 میلیون گوشی هوشمند تولید کند. احتمالا شما نیز از گوشی‌های برند لنوو استفاده می‌کنید. تمامی‌ گوشی‌های هوشمند فارغ از هر نوع برند و مدلی در معرض آسیب دیدگی هستند. آسیب دیدگی‌هایی که اگر به آنها توجه نکنیم ممکن است باعث بروز مشکلات دیگر و در نتیجه هزینه‌های بیشتری شوند. امکان تعمیر گوشی لنوو وجود دارد و شما می‌توانید کارایی سابق گوشی خود را باز گردانید. تعمیر گوشی در تعمیرات 118 به دست تکنسین‌های مجرب و با استفاده از ابزار آلات اورجینال انجام می ‌شود.

تعمیر تخصصی گوشی لنوو

از آنجایی که این برند حضور کم رنگی در بازار گوشی‌های هوشمند کشورمان دارد در نتیجه تعمیرکاران کمی پیدا می‌شوند که به طور تخصصی بر روی این گوشی‌ها کار کنند. تعمیرات تخصصی لنوو در مجموعه امکان پذیر است. اگر برای تعمیر گوشی لنوو به تعمیرکاری مراجعه کرده‌اید ولی تعمیرکار نتوانسته گوشی را تعمیر کند ناراحت نشوید. به احتمال زیاد آن فرد، دانش و علم کافی برای تعمیر تخصصی موبایل لنوو را نداشته است. بنابراین از حرف یک نفر مبنی بر اینکه گوشی شما خراب شده است و نمی‌توان برایش کاری کرد اصلا ناراحت نشوید. تعمیرات تخصصی موبایل Lenovo به دو دسته اصلی سخت افزار و نرم افزار تبدیل می‌شود. تعمیرات سخت افزاری همانطور که از نامش پیداست مربوط به تعمیرات قطعات سخت افزاری گوشی مانند باتری، تاچ و ال سی دی، سوکت شارژ و … می‌شود. تعمیر انواع آی سی نظیر آی سی مادربورد و … نیز در همین دسنه قرار دارد. تعمیرات سخت افزاری نیازمند تجهیزات خاصی است. این تجهیزات در مجموعه ما مهیاست. تعمیرات نرم افزاری غالبا با هزینه بسیار کمی برطرف می‌شوند و نیاز به تجهیزات خاصی ندارند. تعمیرات نرم افزاری به بررسی و رفع عیب مشکلاتی نظیر کاهش سرعت گوشی، هنگ کردن مداوم گوشی، مشکلات سرویس گوگل نظیر گوگل پلی سرویس و … که عمدتا نیازمند یک آپدیت است مربوط می‌شود. در هر صورت چه اینکه گوشی شما از لحاظ نرم افزاری آسیب دیده باشد چه از لحاظ سخت افزاری قطعا آن مشکل قابل برطرف شدن است. اصلا نگران نباشید و حل مشکل خود را به مجموعه ما واگذار نمایید.

  1. تعمیر سخت افزاری گوشی Lenovo

سخت افزار گوشی بخش بسیار مهم گوشی را تشکیل می‌دهد. تک تک قطعات بکار رفته در گوشی‌های هوشمند دست به دست هم می‌دهند و سخت افزار گوشی را تشکیل می‌دهند. بنابراین اگر قطعه‌ای از گوشی شما آسیب ببیند به تعمیر سخت افزار گوشی لنوو مربوط می‌شود. تعمیرات سخت افزاری نیازمند تجهیزات و دانش فنی است. در خصوص گوشی‌های هوشمند لنوو این دانش باید بیشتر باشد. افردی که قصد تعمیر سخت افزاری گوشی‌های هوشمند را دارد باید دانش فنی بالایی برای تعمیر انواع اسمارت فون‌های  لنوو داشته باشد. تجهیزات هم عامل تاثیر گذار دیگری است. در ادامه قطعا بیشتر راجع تعمیرات سخت افزاری لنوو اشاره می‌کنیم.

     2.تعمیر نرم افزاری گوشی لنوو

تعمیرات نرم افزاری گوشی‌های هوشمند عموما با صرف وقت و هزینه کمتری برطرف می‌شود. شاید برای گوشی شما آپدیتی آمده باشد که شما آنرا انجام نداده‌اید و همین مورد باعث اختلال در کارکرد گوشی شما شده باشد. مشکلات نرم افزاری این‌گونه اند. مشکلات نرم افزاری بسیار گسترده است و موارد زیادی را شامل می‌شود. مهم ترین مشکلاتی که عموما به نرم افزار موبایل Lenovo مربوط می‌شود به قرار زیر است.

  • کاهش سرعت گوشی
  • هنگ کردن‌های مداوم و پی در پی گوشی
  • مشکلات ریجستری گوشی
  • بوت نشدن گوشی و مشکلات ناشی از آن
  • و …

اگر شما با یکی از این موارد درگیر هستید نگران نباشید. زیرا مشکل شما با صرف هزینه‌ کمی قابل برطرف شدن است. در ادامه راهنمایی بیشتری را در این زمینه به شما عزیزان ارائه خواهیم داد.

مراحل تعمیر گوشی در تعمیرات 118

چرا تعمیرات 118؟

احتمالا شما تاکنون به این موضوع فکر کرده‌اید که اگر یک مجموعه جامع و معتبر در حوزه تعمیرات انواع گوشی‌های هوشمند وجود داشت چه می‌شد؟ درست است؟ خبر خوبی برای شما داریم. این مجموعه اکنون وجود دارد و شما به راحتی می‌توانید تعمیرات تخصصی گوشی خود را به این مجموعه واگذار نمایید. مجموعه تعمیرات 118 با هدف قطع دست افراد سودجو و فرصت طلب در صدد است بهترین خدمات را با بهترین کیفیت به شما مشتریان عزیز ارائه دهد. تعمیرکاران ما تجربه و مهارت کافی را در زمینه تعمیر گوشی لنوو دارند. این خدمات دارای گارانتی و مهلت تست است. یعنی اگر گوشی شما بنا به دلایلی پس از تعمیر آسیب دید و دچار مشکل شد به راحتی می‌توانید از فرصت مهلت تست استفاده کنید و گوشی‌تان را به تعمیرات 118 ارسال نمایید تا مورد بررسی مجدد قرار بگیرد. این حق کاملا برای شما محفوط است. کلیه قطعات موجود در مجموعه دارای گارانتی و ضمانت نامه معتبر است. بنابراین در صورتی‌که قطعه مورد نطر پس از خرید دچار مشکل شود نگران نباشید و با همکاران ما موضوع را در میان بگذارید. از طرفی دیگر کلیه تعمیرات با استفاده از تجهیزات کاملا جدید و به روزی انجام می‌شود که در نحوه انجام و کیفیت کار بسیار تاثیرگذار است. قیمت هم عامل دیگری است که می‌توانید به آن تکیه کنید. سعی کرده‌ایم هزینه‌های شما را تا جایی که امکان دارد کاهش دهیم. قیمت‌ها در سایت قابل مشاهده است و شما قطعا متوجه این موضوع شده‌اید. تمامی این قطعات و خدمات در کمترین زمان ممکن انجام می‌شود. فکر نمی‌کنم دلیلی برای تعلل وجود داشته باشد. هم اکنون گوشی لنوو خود را برای تعمیر به مجموعه بفرستید.

ارسال درخواست تعمیر گوشی لنوو

 

آسیب دیدگی های رایج سخت افزار گوشی لنوو

در این بخش می‌خواهیم به بررسی انواع مشکلات سخت افزاری گوشی‌های Lenovo بپردازیم. سعی می‌کنیم تا جایی‌که امکان دارد در مسائل ریز شویم و در آخر هم راهنمایی هایی را برای برطرف کردن مشکل داشته باشیم. آسیب دیدگی های رایج سخت افزار موبایل Lenovo به قرار زیر است:

  1. تمام شدن عمر باتری موبایل لنوو
  2. شکستگی ال سی دی گوشی Lenovo
  3. تعمیر گوشی لنوو آبخورده
  4. مشکل خاموشی گوشی لنوو
  5. مشکل آنتن گوشی‌های Lenovo
  6. مشکل شارژ نشدن موبایل لنوو
  7. آسیب دیدگی اسپیکر لنوو
  8. خرابی هارد لنوو

تمامی موارد در ادامه به طور کامل مورد بحث قرار گرفته است.

تمام شدن عمر باتری موبایل لنوو

ایا باتری گوشی شما آسیب دیده است و به دنبال برطرف کردن این مشکل هستید؟ آیا از اینکه شارژ گوشیتان به سرعت به اتمام می‌رسد ناراحت و کلافه‌اید؟ اصلا جای نگرانی است. باید بدانید که خرابی باتری امری کاملا طبیعی و رایج است. اگر شما هم کاری نکنید باتری به طور خودکار ضعیف می‌شود. احتمالا می‌پرسید که چگونه چنین چیزی امکان پذیر است. اساسا باتری گوشی‌های هوشمند مصرفی و مکانیکی هستند. یعنی پس از مدت زمان خاصی به طور خودکار باتری تضعیف می‌شود و عملکرد گذشته‌ خود را ارائه نمی‌هد. هر باتری یک طول عمر مفید دارد. این طول عمر در حدود دو سال است. اگر بیش از دوسال است که از باتری گوشی خود به طور ییوسته استفاده می‌کنید قطعا به تعویض باتری Lenovo نیاز دارید.

تعویض باتری گوشی لنوو مشکل خاصی نیست و در کمترین زمان ممکن و با استفاده از تجهیزات خاصی انجام پذیر است. تکنولوژی‌های مختلفی در ساخت گوشی‌های هوشمند مورد استفاده قرار می‌گیرد. مهم‌ترین و معروف‌ترین آنها که قطعا تا به حال آنها روبرو شده‌ید تکنولوژی‌های Li-Po و Li-ion است. باتری گوشی شما از هر یک از این دو نوع تکنولوژی ساخته شده باشد ممکن آسیب ببیند. مهم ترین علائم خرابی باتری گوشی لنوو به قرار زیر است: 

  1. در هنگامیکه گوشی به شارژ است بدنه آن به شدت داغ می‌شود: یکی از مهم ترین علائم خرابی باتری این است که گوشی شما در زمان اتصال به برق داغ شود. در صورتی‌که این اتفاق برای شما افتاده است قطعا نیاز به تعویض باتری گوشی لنوو می‌باشد.
  2. فقط زمانی می‌توانید از گوشیتان استفاده کنید که در شارژ باشد: یکی دیگر از علائمی که خبر از قطعی خرابی باتری گوشی لنوو می‌دهد این است که گوشی شما فقط در زمان اتصال به برق روشن است و به محض کشیدن از برق گوشی خاموش می‌شود. اگر با این مورد دسته و پنجره نرم می‌کنید اصلا نگران نباشید و حل این مشکل را بر عهده مجموعه ما بگذارید. تعویض باتری گوشی لنوو در کمترین زمان ممکن انجام می‌شود. هم اکنون به راحتی می‌توانید سفارش خود را ثبت کنید.

 شکستگی ال سی دی گوشی Lenovo

شکستگی ال سی دی از دیگر مشکلاتی است که ممکن است برای گوشی شما به وجود بیاید. آسیب دیدگی تاچ و ال سی دی می‌توانند بنا به دلایلی از جمله آبخوردگی، ضربه و فشار اتفاق بیافتد. فرقی نمی‌کند تاچ و ال سی دی چگونه آسیب دیده است. موضوعی که اهمیت دارد برطرف کردن مشکل است. تاچ و ال سی دی گوشی‌های هوشمند امروزی به صورت به هم پیوسته ارائه می‌شوند. بنابراین اگر تاچ و یا ال سی دی هر کدام اسیب ببیند کل مجموعه تاچ و ال سی دی گوشی لنوو باید تعویض شود. با تعویض تاچ و ال سی دی مشکل شما برطرف می‌شود و می‌توانید به راحتی از گوشی‌تان به طور مجدد استفاده کنید. همه این موارد در مجموعه ما به طور کامل پوشش داده شده است. تاچ و ال سی دی اجزای مختلفی دارد. این موارد را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید. ماژول صفحه نمایش دارای سه جز اصلی است: صفحه شیشه‌ای، دیجیتایزر و نمایشگر. برای دانستن تفاوت بین این سه در ادامه توضیحاتی آورده شده است.

  • گلس ال سی دی یا پنل شیشه‌ای (لایه بالایی): این لایه شیشه‌ای در بالاترین قسمت تاچ و ال سی دی قرار می‌گیرد و شما قادر به لمس آن هستید. به طور معمول کم‌تر از یک میلیمتر ضخامت دارد. پنل شیشه‌ای دارای عملکرد خاصی نیست و اغلب به عنوان یک لایه محافظ برای صفحه نمایش و تاچ و ال سی دی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • * The Digitizer (لایه میانی): درست در زیر گلس ال سی دی یا پنل شیشه‌ای قرار گرفته است. وقتی با نوک انگشت خود بر روی صفحه ضربه می‌زنید یا انگشت خود را بر روی صفحه می‌کشید، دیجیتایزر آن را حس کرده و داده‌ها را به پردازنده تلفن می فرستد. دیجیتایزر چسبانده شده به گلس ال سی دی با هم “صفحه لمسی” را تشکیل می‌دهند.
  • نمایش یا LCD (لایه پایینی): لایه پایینی تصویر را تولید می‌کند. صفحه نمایش جز بصری به حساب می‌آید و تصویر را بر روی صفحه نمایش می‌دهد.

بنابراین باید با اجزای تشکیل دهنده تاچ و ال سی دی موبایل Lenovo آشنا شده باشید. نگران این مشکل نباشید و حل کردن آنرا به ما واگذار نمایید.

تعمیر گوشی لنوو آبخورده

به طور کلی آب دشمن اصلی گوشی است. حتی گوشی‌های ضد آب نیز ممکن است دچار آبخوردگی شوند. آب از روزنه‌های مختلفی وارد گوشی می‌شود. هنگامی‌که آب یا سایر مایعات به داخل گوشی نفوذ پیدا می‌کنند مدارهای داخلی گوشی را به شدت تحت تاثیر قرار می‌دهند. یعضی از این مدارها و آی‌سی‌ها می‌سوزند و بعضی دیگر دچار اختلال می‌شوند. آبخوردگی مشکلات بسیار  زیادی را برای گوشی‌های هوشمند به وجود می‌آورد. مهم ترین و بهترین کاری که شما می‌توانید پس از آبخوردگی گوشی‌تان انجام دهید این است که یک دستمال تمیز و نرم پیدا کنید. بعد از آن بدون اینکه گوشی را زیاد جابجا کنید اقدام به خشک کردن گوشی کنید. با اینکار رطوبت خارجی گوشی تا حدی گرفته می‌شود. اما اصل کار در درون گوشی است. برای برطرف کردن این مشکل تنها کافی‌ست موبایل لنوو آبخورده خود را برای ما ارسال کنید. تعمیر اسمارت فون Lenovo آبخورده توسط تعمیرکاران مجموعه قابل انجام است.

مشکل خاموشی گوشی لنوو

وقتی در حین کار با گوشی خود هستید و به یکباره و بدون هیچگونه دلیل خاصی گوشیتان خاموش می‌شود بسیار تعجب می‌کنید. این مشکل ممکن است شما را گیج کند که چرا چنین اتفاقی افتاده است. اگر گوشی شما به دفعات و بدون دلیل خاصی مدام خاموش می‌شود، ممکن است یک مشکل سخت افزاری یا یک مشکل نرم افزاری پشت این قضیه باشید. با این حال، در بیشتر موارد خودتان به راحتی می‌توانید آن را برطرف کنید. در ادامه بعضی از دلایل خاموشی گوشی‌های Lenovo آورده شده است.

  1. رایج ترین دلیل خاموش شدن خودکار گوشی این است که باتری گوشی Lenovo به درستی کار نمی‌کند. باتری گوشی پس از مدت خاصی خراب می‌شود و مانند گذشته کار نمی‌کند. بنابراین از سلامت باتری گوشی خود اطمینان خاصل نمایید.
  2. گرم شدن تلفن Android: گرم شدن بیش از حد گوشی‌های اندرویدی می‌تواند دلیل خاموش شدن خودکار باشد. گوشی‌های هوشمند به گونه‌ای طراحی شده‌اند که اگر دمای آنها به طور فزاینده‌ای افزایش پیدا کند برای سلامت گوشی و قطعات سخت افزاری، به طور خودکار خاموش می‌شود. مطمئن شوید که خاموش گوشی شما به این دلیل نبوده است.
  3. برای اطمینان از اینکه مشکل از نرم افزار گوشی است باید گوشی خود را در حالت Safe Mode راه اندازی کنید. مشابه رایانه‌های شخصی، گوشی‌های اندروید دارای حالت Safe Mode هستند که به شما امکان می‌دهد با حداقل برنامه‌های سیستم و بدون برنامه های شخص ثالث به کاوش در گوشی بپردازید. در حالت Safe Mode گوشی شما به دور از هرگونه بدافزار و ویروس بالا می‌آید و شما به راحتی می‌توانید مشکل خود را حل کنید.
  4. در بعضی از موارد خاموشی ناگهانی گوشی ممکن است بخاطر وجود یک ویروس باشد. اگرچه برنامه های امنیتی زیادی برای اندروید وجود دارد، اما برای این منظور از Avast Free Antivirus می‌توانید استفاده کنید. پس از نصب این آنتی ویروس وارد آن شوید تا این نرم افزار به طور خودکار شروع به اسکن و حذف بد افزار‌ها کند.

در صورتی‌که مشکل شما با هیچکدام از موارد بالا برطرف نشد با همکاران ما تماس بگیرید و مشکلتان را با آنها در میان بگذارید.

مشکل شارژ نشدن موبایل لنوو

شارژ نشدن گوشی Lenovo از دسته مشکلاتی ست که به سرعت توسط کاربر تشخیص داده می‌شود. شارژ نشدن گوشی دلایل مختلفی دارد. در صورتی‌که گوشی شما شارژ نمی‌شود می‌توانید اقداماتی را انجام دهید. ایت اقدامات شامل تعویض پریز، تعویض آداپتور شارژ، چک کردن کابل شارژ می‌شود. اگر با همه‌ این موارد باز هم مشکل شما پابرجا بود شاید سخت افزار مربوط به شارژ شدن گوشی نظیر آی سی یا سوکت شارژ آسیب دیده باشد. برطرف کردن این مشکل از دسترس شما خارج است زیرا نیاز به تجهیزات دارد. بنابراین درنگ نکنید و برای برطرف کردن مشکل خود به مجموعه تعمیرات موبایل مراجعه کنید.

آسیب دیدگی اسپیکر اسمارت فون‌های لنوو

آیا می‌دانستید که در گوشی‌های هوشمند دو نوع اسپیکر مورد استفاده قرار گرفته است؟ آیا می‌دانید که برای صدای خارجی دستگاه و صدای مکالمه اسپیکرهای متفاوتی در نظر گرفته شده است؟ بنابراین در ابتدا باید ببینید دقیقا مشکل شما متوجه کدام اسپیکر است. اگر نمی‌توانید با دوست خود ارتباط صوتی بگیرید و صدا در هنگام مکالمه رد و بدل نمی‌شود قطعا کپسول اسپیکر یا همان اسپیکر آسیب دیده است و باید تعویض شود. اگر هم که در شنیدن صدای آهنگ‌ و فیلم ناتوان هستید تعویض اسپیکر گوشی Lenovo تنها راه پیش روی شماست. خوشبختانه این قطعات با کیفیت اصل و اورجینال در مجموعه ما موجود است. فرقی نمی‌کند کدام اسپیکر آسیب دیده است. در هر صورت مشکل شما قابل برطرف شدن است. نگران نباشید.

خرابی هارد پروگرم شده لنوو

از هارد گوشی Lenovo چه می‌دانید؟ اصلا تصور شما از هارد گوشی چیست؟ ایا فکر می‌کنید که هارد گوشی مانند هاردهای کامپیوتری ولی در ابعاد کوچکتر است؟ یعنی از همان فناوری‌ها و قطعات ساخته شده است؟ بگذارید اینگونه شروع کنیم. در گوشی‌های هوشمند سه نوع حافظه می‌تواند به طور کلی مورد استفاده قرا بگیرد. حافظه‌ رم، حافظه اصلی و حافظه خارجی. حافظه  RAM به حافطه‌ای گفته می‌شود که از سرعت خواندن و نوشتن بسیار بالایی برخوردار است و درسرعت گوشی شما بیار تاثیر گذار است. ولی حافظه رم نمی‌تواند اطلاعات را به صورت دائمی ذخیره کند. یعنی پس از اینکه گوشی ریستارت یا خاموش شود اطلاعات درون این حافظه نیز از بین می‌رود. برای برطرف کردن این مشکل در کنار حافظه RAM از یک حافظه دیگر به عنوان حافظه اصلی استفاده شده است. همین حافظه است که ما از آن به عنوان هارد پروگرم شده گوشی لنوو یاد می‌کنیم. سرعت این حافظه به سرعت حافظه رم نمی‌رسد ولی توانایی ذخیره دائمی اطلاعات و برنامه‌ها را داراست. این حافظه با دو فناوری اصلی در گوشی‌های هوشمند مورد استفاده قرار می‌گیرد. فناوری‌های UFS و eMMc. فناوری Universal Flash Storage) UFS) یک مشخصات ذخیره سازی فلش برای دوربین‌های دیجیتال‌، گوشی‌های همراه و دستگاه‌های الکترونیکی مصرفی است.  اولین استفاده از این نوع حافظه در گوشی‌های هوشمند سامسونگ اتفاق افتاده است. گوشی سامسونگ Galaxy S6 اولین گوشی مجهز به این نوع فناوری بود. در سال 2015 این اتفاق افتاد. بعد از این اتفاق بسیاری از برندها این نوع حافظه را در خط تولید گوشی‌های خود به کار بردند. اصطلاح eMMC به اختصار “کنترل کننده چند رسانه ای تعبیه شده” نام دارد و به بسته‌ای متشکل از حافظه فلش و یک کنترل کننده حافظه فلش که هر دو  در یک قالب سیلیکون ادغام شده‌اند، اشاره دارد. این نوع فناوری قدمت بیشتری دارد.

آسیب دیدگی های رایج نرم افزاری گوشی لنوو

مشکلات نرم افزاری بسیار کم هزینه تر از مشکلات سخت افزاری هستند. این مشکلات برای هر کسی ممکن است پیش بیاید. در ادامه به آسیب دیدگی های رایج نرم افزاری اسمارت فون Lenovo می‌پردازیم.

کندی گوشی لنوو

عیب یابی مشکل از اولین کارهایی است که باید انجام دهید. اینجا بعضی از راهکارها ارائه شده است.

  • تلفن خود را دوباره راه اندازی کنید: در اکثر گوشی‌ها، دکمه روشن یا خاموش گوشی را برای حدود 30 ثانیه تا زمان راه اندازی مجدد تلفن فشار دهید.
  • به روزرسانی های Android را بررسی کنید: وارد بخش تنظیمات گوشی خود شوید. در آنجا گزینه‌ System را انتخاب کنید. سپس بر روی Advanced و در نهایت بر روی System Update ضربه بزنید. گاهی اوقات ممکن است که درباره تلفن یا درباره تلفن را نیز بررسی کنید. در نهایت وضعیت به روزرسانی سیستم شما شما ظاهر می‌شود.
  • فضای ذخیره سازی را بررسی کنید و موارد اضافی و غیرکاربردی را حذف کنید: به این نکته توجه کنید که ممکن است موارد زیر در گوشی شما کمی متفاوت باشد. برنامه تنظیمات گوشی خود را باز کنید. بر روی Storage ضربه بزنید. در این بخش ببینید چه مقدار فضای ذخیره سازی آزاد است. وقتی کمتر از 10٪ فضای ذخیره سازی آزاد باشد، گوشی شما می‌تواند با مشکل و کندی سرعت روبرو شود. اگر فضای ذخیره سازی شما کم است حتما باید آنرا افزایش دهید.
  • فعالیت‌های پنهان در پس زمینه باعث کندی سرعت می‌شود: بعضی از برنامه‌ها به صورت مخفی در پس زمینه گوشی به فعالیت خود ادامه می‌دهند. اگر برنامه های زیادی را در گوشی خود نصب کرده‌اید فعالیت آنها را در پس زمینه کنترل کنید. این برنامه‌ها می‌توانند منابع CPU را مصرف کنند، RAM را پر کنند و در نهایت باعث کندی گوشی شوند.

در صورتی‌که مشکل کندی گوشی Lenovo شما با انجام راهکارهای بالا برطرف نشد اصلا نگران نباشید. می‌توانید گوشی خود را به مجموعه ارسال نمایید تا همکاران ما در تیم فنی گوشی شما را عیب یابی کنند.

بوت گوشی لنوو

آیا گوشی شما روی صفحه راه اندازی می‌ماند و بر روی لوگوی سازنده گوشی گیر می‌کند؟ در ادامه برخی از دلایل احتمالی این مشکل را توضیح داده‌ایم.

  1. بازنشانی نرم: با یک بازنشانی نرم شروع کنید. با یک بازنشانی نرم، گاهی اوقات می‌توانید مشکلات جزئی نرم افزاری را برطرف کنید و باید به عنوان اولین قدم برای عیب یابی تلفن هوشمند خود آنرا در نظر بگیرید.
  2. راه اندازی سخت: بازنشانی سخت برای از بین بردن تمام داده‌های کاربر از گوشی و برگرداندن تنظیمات گوشی به حالت کارخانه طراحی شده است. بازنشانی سخت اغلب بخشی از عیب یابی استاندارد است زیرا می‌تواند به حل بسیاری از مسائل مربوط به نرم افزار کمک کند.
  3. حافظه پنهان را پاک کنید: سعی کنید با استفاده از ابزار Android System Recovery پارتیشن حافظه پنهان تلفن خود را پاک کنید. دسترسی به ابزار بازیابی سیستم در هر دستگاه متفاوت خواهد بود‌، بنابراین اگر مطمئن نیستید که چگونه در تلفن هوشمند  خود به این ابزار دسترسی پیدا کنید می‌توانید از گوگل کمک بگیرید. در مرحله آخر با همکاران ما در تماس باشید و از آنها کمک بخواهید. مشکل شما قابل برطرف شدن است و نباید زیاد نگران بشوید.

موارد مهمی در رابطه با بوت موبایل Lenovo وجود دارد. این موارد را بخوانید و سعی کنید هیچوقت آنها را فراموش نکنید.

  • Unlock کردن قفل بوت لودر گوشی‌های هوشمند، حافظه داخلی و تمام داده های کاربر را از دستگاه پاک می‌کند.
  • قبل از نصب هرگونه ROM (شخصی یا سفارشی)‌، مطمئن شوید که رام مورد نظر با گوشی شما سازگار است.
  • فراموش نکنید که قبل از نصب هرگونه وصله سفارشی از جمله mod ،‌Kernel یا ROM از ROM فعلی خود نسخه پشتیبان تهیه کنید.
  • هنگام تنظیم یا تغییر Firmware یا سیستم عامل از صحت انجام کارها مطمئن شوید. اگر کار اشتباهی انجام دهید ممکن است با مشکلات بدتری روبرو شوید.

رجیستر گوشی لنوو

احتمالا با طرح رجیستری آشنا هستید. هدف از راه اندازی طرح ریجستری مبارز با قاچاق و ورود غیرمجاز گوشی به داخل کشور است. بنابراین لازم است گوشی خود را حتما رجیستری کنید. گوشی‌هایی که به صورت غیرقانونی وارد کشور می‌شوند 30 رو مهلت رجیستر دارند در صورتی‌که گوشی قاچاق باشد بعد از گذشت سی روز از کار می‌افتد و بلا استفاده می‌شود. زیرا IMEI گوشی‌هایی که به صورت رسمی وارد کشور می‌شوند در سامانه ثبت می‌شود. بنابراین لازم است شما هم گوشی خود را ریجستری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.