آموزش تعمیرات گوشی, موبایل, وبلاگ

آموزش تعمیرات موبایل : آیفون X از آیفون 8 بیشتر به فروش می‌رود

[ad_1]
آموزش تعمیرات تلفن همراه

 پس از مدت‌ها انتظار، فروش آیفون ۱۰ چند روز پیش آغاز شد و همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد، استقبال از آن چشم‌گیر است.

مقاله‌های مرتبط:

بر اساس گزارشی جدید از لوکالیتیکس، به نظر می‌رسد آیفون ۱۰ در مقایسه با آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس هفته‌ی اول موفق‌تری پشت‌سر گذاشته است.

طبق بررسی لوکالیتیکس، از بالغ بر ۷۰ میلیون دستگاه iOS موجود، ۰.۹۳ درصد آن‌ها آیفون ۱۰ هستند. هرچند این مقدار کمتر از یک درصد است؛ اما بررسی‌ها نشان می‌دهند که آیفون X شروع خوبی داشته است.

لوکالیتیکس داده‌های جمع‌آوری شده در هفته‌ی اول عرضه‌ی آیفون X یعنی از سوم تا پنجم نوامبر را بررسی کرده و به عدد ۰.۹۳ درصد تصاحب سهم بازار رسیده است. این عدد در مقایسه با ۰.۳ درصد سهم آیفون ۸ و ۰.۴ درصد سهم آیفون ۸ پلاس در هفته‌ی اول فروش این دو گوشی در ماه سپتامبر، نشان از موفقیت آیفون ۱۰ در تصاحب بازار در هفته‌ی اول دارد.

آمار آیفون 10

البته لوکالیتیکس یادآوری می‌کند که این آمار نسبت به آمار هفته‌ی اول فروش آیفون ۶ و آیفون ۶ پلاس کمتر است. آیفون ۶ در هفته‌ی اول ۲ درصد و آیفون ۶ اس یک درصد سهم بازار اپل را به خود اختصاص دادند.

اپل هنوز آمار مشخصی از تعداد دستگاه‌های آیفون ۱۰ فروخته‌شده منتشر نکرده است؛ اما به گفته‌ی تیم کوک، تقاضا برای آیفون X بی‌نظیر بوده است.

از تمام اخبار موجود تنها می‌توان یک نتیجه‌ی قطعی به‌ دست آورد؛ اپل قصد دارد به لطف استقبال فوق‌العاده از آیفون ۱۰، بهترین سه‌ماه‌ی پایان سال را برای خود رقم بزند.

باید منتظر انتشار آمار دقیق فروش این گوشی از سوی اپل نشست و دید این کمپانی تا چه اندازه در تحقق اهدافش موفق عمل کرده است.

آموزش تعمیرات موبایل

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.