آموزش تعمیرات گوشی, موبایل, وبلاگ

آموزش تعمیرات موبایل : اولین گوشی سامسونگ با نمایشگر منعطف، سال آینده راهی بازار می‌شود

[ad_1]
آموزش تعمیرات تلفن همراه

کمپانی سامسونگ امروز اعلام کرد که سال آينده یک گوشی‌ با نمایشگر منعطف تحت برند گلکسی نوت خود معرفی خواهد کرد.

دی‌جی کو، رئیس بخش کسب و کار موبایل سامسونگ الکترونیکز گفته است که این کمپانی تصمیم دارد در سال ۲۰۱۸ یک گوشی هوشمند مجهز به نمایشگر منطعف معرفی کند. اما وی اعلام کرد که برای تولید این محصول همچنان مشکلاتی وجود دارد که باید حل شوند؛ بنابراین احتمال دارد در صورت حل نشدن مشکلات یادشده، تاریخ معرفی این محصول بیشتر به تعویق بیافتد.

کو گفت:

به‌عنوان رئیس واحد موبایل سامسونگ می‌توانم بگویم که هدف فعلی ما برای معرفی گوشی هوشمند انعطاف پذیر، سال آینده است؛ البته مشکلاتی در این راه وجود دارد که پس از حل شدن آن‌ها می‌توانیم چنین گوشی هوشمندی را معرفی کنیم.

مقاله‌های مرتبط:

کو به این مورد اشاره نکرد که مشکلات یادشده چه هستند. تحلیل‌گران می‌گویند تولید انبوده یک گوشی منعطف، به تجهیزاتی با فناوری پیشرفته نیاز دارد و ساخت یک دستگاه با بدنه‌ی باریک مسلما نیازمند زمان است. از زمانی که سامسونگ در سال ۲۰۱۳ برای اولین‌ بار یک نمونه‌ی نمایشی از نمایشگر منعطف خود موسوم به Youm را در معرض دید قرار داد، این سؤال در ذهن افراد به‌ وجود آمد که شرکت نامبرده چه زمانی اولین گوشی از این نوع را معرفی خواهد کرد. البته در شایعاتی که طی دو سال گذشته در مورد این موضوع مطرح شده است، بارها اشاره شده که سامسونگ به ساخت اولین گوشی هوشمند منعطف خود بسیار نزدیک شده است.

کو همچنین گفت شرکت متبوعش با همکاری کمپانی هارمن در حال ساخت یک اسپیکر مبتنی بر هوش مصنوعی است که کاربران می‌توانند با دستورات صوتی با آن موسیقی پخش کنند و وظایف دیگری انجام دهند. سامسونگ سال گذشته به‌منظور گسترش برنامه‌های خود در زمینه‌ی خودروهای متصل در بازارهای در حال توسعه، کمپانی استمفورد را خریداری کرد.

آمازون و گوگل از قبل اسپیکرهای مجهز به دستیار صوتی خود را روانه‌ی بازار کرده‌اند. این در حالی است که شرکت اپل نیز با معرفی اسپیکر هوشمند هوم‌پاد قصد دارد به این بازار وارد شود. شایان ذکر است که هوم‌پاد در اواخر سال جاری به بازار عرضه خواهد شد. هنوز مشخص نیست که اسپیکر هوشمند سامسونگ – که به احتمال زیاد از دستیار مبتنی بر هوش مصنوعی بیکسبی این شرکت بهره می‌برد – چه زمانی معرفی خواهد شد. کو همچنین به این موضوع اشاره نکرد که اسپیکر هوشمند سامسونگ چه زمانی روانه‌ی بازارها خواهد شد.

این اطلاعات در کنفرانس خبری امروز سامسونگ مطرح و سپس گلکسی نوت ۸ در این رویداد به رسانه‌های داخلی معرفی شد؛ درست چند ساعت پیش از اینکه مراسم رسمی رونمایی از آیفون جدید اپل آغاز شود.

رئیس واحد موبایل سامسونگ همچنین اعلام کرد که میزان استقبال مشتریان از گلکسی نوت ۸ بیش از انتظارات وی بوده و این در حالی است که فبلت پرچم‌دار مورد اشاره قیمت بسیار بالایی دارد؛ به‌طوری‌که هیچ یک از گوشی‌های سری گلکسی نوت با چنین قیمتی روانه‌ی بازار نشده‌اند. شایان ذکر است که سامسونگ پس از دوبار فراخوانی گلکسی نوت ۷، مدل فن‌ادیشن این محصول را با قیمتی کمتر از حد عادی به بازار عرضه کرد و به همین دلیل قیمت بالای نوت ۸ بیشتر حس می‌شود.

کو اعلام کرد که پیش از شروع عرضه‌ی گلکسی نوت ۸ در روز جمعه، ۶۵۰ هزار نفر نسبت به پیش‌خرید این فبلت پرچم‌دار اقدام کرده‌اند. در واقع باید گفت گلکسی نوت ۸ گران‌قیمت‌ترین گوشی هوشمندی است که سامسونگ تا به این لحظه تولید کرده است. قیمت این محصول در کره‌ی جنوبی از ۱.۱ میلیون وون (۹۶۹ دلار) شروع می‌شود. شایان ذکر است که مدل پایه‌ی گلکسی نوت ۸ در کشور آمریکا با قیمت ۹۳۰ دلار به فروش می‌رسد.

نظر شما در این مورد چیست؟

آموزش تعمیرات موبایل

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.