آموزش تعمیرات گوشی, موبایل, وبلاگ

آموزش تعمیرات موبایل : تصاویر واقعی از هواوی میت 10 منتشر شد

[ad_1]
آموزش تعمیرات تلفن همراه

تصاویر واقعی میت ۱۰، نمایشگر بدون حاشیه و حذف‌ شدن کلید هوم را از این فبلت نشان می‌دهند.

میت ۱۰ یکی دیگر از گوشی‌های مورد انتظار برای طرفداران سیستم‌عامل اندروید به‌شمار می‌رود و بر اساس شایعاتی که در مورد این گوشی منتشر شده‌اند، می‌دانیم که پرچم‌دار جدید هواوی، محصولی زیبا و چشم‌گیر خواهد بود. با وجود آنکه میت ۱۰ دیرتر از انتظار از راه خواهد رسید؛ اما طبق وعده‌ی هواوی، این فبلت پرچم‌دار، شایسته‌ی انتظارمان خواهد بود.

چنانچه زومیت را طی هفته‌های اخیر دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که هواوی فبلت پرچم‌دار میت ۱۰ را در تاریخ ۲۴ مهر معرفی خواهد کرد. در حال حاضر مشخص نیست که چینی‌ها چه تاریخی را برای عرضه‌ی میت ۱۰ در نظر دارند؛ اما احتمالا قصد دارند آن را در اسرع وقت روانه‌ی بازار کنند.

هواوی میت 10

با وجود آنکه به لطف اطلاعات فاش‌شده، با بسیاری از مشخصات فنی میت ۱۰ آشنایی داریم؛ اما تصاویر اندکی از این فبلت به بیرون درز کرده است. روز گذشته تعدادی تصویر رندر از این گوشی منتشر شد که آن را از زوایای مختلف نشان می‌دادند؛ تصاویر یادشده احتمالا براساس نمونه‌های اولیه‌ای ایجاد شده‌اند که هواوی در حال تست‌کردنشان بوده است.

اما این بار نوبت به تصاویر واقعی میت ۱۰ رسیده است تا در سراسر فضای مجازی منتشر شوند. متأسفانه در حال حاضر نمی‌توان به‌صورت قاطع در خصوص صحت و سقم این تصاویر اظهار نظر کرد؛ اما این تصاویر با توصیفی که ریچارد یو، مدیرعامل هواوی از میت ۱۰ کرده بود، هم‌خوانی دارند:

هواوی میت ۱۰ تقریبا بدون حاشیه و فاقد کلید هوم خواهد بود.

اما تصاویر رندری که روز گذشته منتشر شدند، گوشی هوشمندی را نشان می‌دادند که از کلید هوم بهره می‌برد؛ بنابراین با توجه به اظهار نظر اخیر یو، این تصاویر رندر چندان دقیق نیستند.

هواوی میت 10

تصویر واقعی دیگری که امروز از میت ۱۰ فاش شده است، این گوشی را در کنار اپلیکیشن‌های پیش‌فرض آن با جزئیات بیشتری به تصویر کشیده است.

آموزش تعمیرات موبایل

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.