وبلاگ

آموزش و آشنایی با انواع پروگرمر های هارد آیفون کمپانی JC

آموزش و آشنایی با انواع پروگرمر های هارد آیفون کمپانی JC

کمپانی JC ، یکی از قویترین شرکت های سازنده ی ابزارآلات تعمیرات موبایل علی الخصوص آیفون می باشد. این شرکت در سال 2013 توسط گروهی از متخصصان تعمیرات موبایل تاسیس گردیده است. از سال 2013 تا 2015 مشغول طراحی و توسعه ی دستگاههای هوشمند برای تعمیرات موبایل بوده است. در سال 2016 ماژول JC pro 1000s که در نوع خود شاهکاری در زمینه ی ابزار آلات تعمیرات آیفون محسوب می شود را به بازار می دهد. پس از آن در سال 2017 و 2018 تعداد زیادی ماژول های استثنایی نظیر ماژول پروگرمر PCIE P7 و انواع و اقسام فیکسچر های آیفون را به بازار عرضه می کند. هم اکنون و در آغاز سال 2019 میلادی این کمپانی قویترین و بروزترین کمپانی ارایه ی پروگرمرهای آیفون می باشد و رقیب های خود نظیر WL، NAVIPLUS و …. را پشت سر گذاشته است و به عنوان بهترین کمپانی در زمینه ی تولید ابزارآلات تعمیرات آیفون در جهان شناخته می شود.

شرکت تعمیرات 118 این افتخار را دارد که محصولات کامل JC را به طور مستقیم از نماینده ی JC در گوانجو چین خریداری و به تعمیرکاران عزیز با بهترین قیمت و آموزش عرضه می دارد.

با توجه به تنوع محصولات JC، در هنگام خرید برای تعمیرکاران سوالات بسیاری پیش می آید که در این مطلب سعی بر معرفی محصولات کاربردی JC داریم تا تعمیرکاران عزیز بتوانند بهترین انتخاب را با توجه به نیازهای خود انجام دهند.

ماژول JC Pro 1000s : 

ماژول JC Pro 1000s

پروگرامر JC PRO1000 به عنوان ابزاری است که ماژول های ساخت این کمپانی را به هم وصل می کند و در این شرایط دیگر نیازی به کامپیوتر نیست و به راحتی می توان عمل پروگرام هارد، بیس باند، تست باطری و کابل، پروگرام SPI و … را انجام داد. پروگرامر JC PRO1000 ابزاری است که به راحتی با تمام ماژول ها و محصولات JC سازگاری کامل دارد به کمک این ابزار دیگر نیاز به استفاده از کامیپوتر برای عمل پروگرام هارد آیفون نمی باشد.

ماژول پروگرمر 32/64 مخصوص پروگرم هاردهای 32 و 64 بیتی از آیفون 4 تا آیفون 6 پلاس :

ماژول پروگرمر 32/64 مخصوص پروگرم هاردهای 32 و 64 بیتی از آیفون 4 تا آیفون 6 پلاس :

این ماژول که تنها از طریق اتصال به JC Pro 1000s قابل استفاده است مناسب برای پروگرم هارد مدل های پایین آیفون می باشد. در زیر به امکانات این ماژول اشاره کرده ایم:

Model: JC NRS-3264

♦Description: This is 32BIT 64BIT nand IC repairing socket work on JC PRO1000S alone, or connected to PC together for easier operation.

♦Quickly detect the 32BIT 64BIT nand IC SYSCFG data to repair iTunes Errors.

♦Quickly format the 32BIT 64BIT nand IC SYSCFG data to repair iTunes Errors.

♦Quickly burn on the 32BIT 64BIT nand IC SYSCFG data to repair iTunes Errors.

♦Support: iPhone 4 4S 5 5C 6 6P and iPad 2 3 4 5 6 mini 2 3 4 nand flash IC repairing.

پروگرامر هارد  JC PCIE P7 NAND Repair:

پروگرامر هارد  JC PCIE P7 NAND Repair:

پروگرامر هارد JC PCIE NAND Repair که برای تعدادی از مدل های آیفون طراحی شده است توانایی پروگرامر هارد را به شما می دهد به طوری که از پروگرامر هارد JC PCIE NAND Repair برای پروگرام هارد آیفون iPhone 6S/6S Plus، پروگرام هارد آیفون iPhone SE، پروگرامر هارد آیفون iPhone 7/7 Plus و پروگرام هارد آیپد پرو استفاده می گردد. این پروگرامر علاوه بر پروگرام هارد آیفون قابلیت رفع مشکل تعویض ماژول وای فای و … را نیز دارا می باشد. پروگرامر هارد JC PCIE NAND Repair  از قابلیت وصل شدن به طور مستقیم به کامپیوتر یا PRO1000 برخوردار است. این پروگرامر هارد آیفون به عنوان ابزار تعمیر هارد آیفون (حافظه NAND) برای رفع خطاهای وابسته به هارد مورد استفاده قرار می گیرد.

  1. پروگرام هارد آیفون iPhone 6S/6S Plus
  2. پروگرام هارد آیفون iPhone SE
  3. پروگرامر هارد آیفون iPhone 7/7 Plus
  4. پروگرام هارد آیپد پرو

پروگرامر هارد JC PCIE NAND Flash IC FOR IPHONE 8 & X :

پروگرامر هارد JC PCIE NAND Flash IC FOR IPHONE 8 & X :

پروگرامر هارد JC PCIE NAND Flash IC FOR IPHONE 8 & X به عنوان ابزار تعمیر هارد آیفون (حافظه NAND) برای رفع خطاهای وابسته به هارد مورد استفاده قرار می گیرد. از پروگرامر هارد JC PCIE NAND Flash IC FOR IPHONE 8 & X همان طور که از نامش مشخص است برای پروگرام هارد آیفون iPhone 8،پروگرام هارد آیفون iPhone 8 Plus و پروگرامر هارد آیفون iPhone X استفاده می گردد. این پروگرامر علاوه بر پروگرام هارد آیفون قابلیت رفع مشکل تعویض ماژول وای فای و … را نیز دارا می باشد. همچنین این پروگرامر هارد آیفون با نام JC PCIE-8 نیز شناخته می شود که از قابلیت وصل شدن به طور مستقیم به کامپیوتر یا JC PRO1000 برخوردار می باشد.

  1. پروگرام هارد آیفون iPhone 8
  2. پروگرام هارد آیفون iPhone 8 Plus
  3. پروگرامر هارد آیفون iPhone X

پروگرامر هارد JC PCIE NAND Flash IC FOR IPHONE 8 & X دارای ویژگی های خاص خود می باشد که در زیر به آن اشاره می گردد. همچنین قابل بیان است که این مدل با نام JC PCIE-8 نیز شناخته می شود.

  1. پشتیبانی از iPhone 8, 8 Plus, X
  2. خواندن و نوشت فایل داده SYSCFG برای تعمیر ارورهای iTuens
  3. پاک کردن فایل داده SYSCFG برای آی سی NAND
  4. آنلاک وای فای  با یک کلیک

ماژول ال سی دی JC PRO1000 :

JC PRO1000

ماژول ال سی دی JC PRO1000 که بوسیله JC PRO1000 می توان بررسی ال سی دی را انجام داد این ماژول از ال سی دی آیفون iPhone 7/7 Plus و ال سی دی آیفون iPhone 8/8 Plus و ال سی دی آیفون X پشتیبانی می کند. البته نسخه ی جدیدی از این ماژول با ظاهری جدیدتر و کارایی راحتتر توسط JC ارایه شده است که بزودی روی سایت قرار خواهد گرفت.

ماژول تست و آنالیز باتری JC Pro 1000s :

ماژول تست و آنالیز باتری JC Pro 1000s

یکی دیگر از ماژول های کاربردی JC ، ماژول تست باتری است که امکان تست باتری و مشاهده ی اورجینال یا غیر اورجینال بودن، خراب یا سالم بودن، عمر باتری و تعداد دفعات شارژ و … را به شما می دهد. این ماژول نیز برای استفاده نیاز به اتصال به ماژول اصلی Pro 1000s دارد.

مشاوره رایگان خرید باکس پیام از طریق واتساپ و تلگرام به شماره 09193390739 : 

امیدواریم این مطلب راهگشایی در انتخاب بهترین پروگرمر هارد آیفون و ابزارآلات تعمیرات آیفون برای شما باشد. در صورتی که سوالی در خصوص خرید باکس و ابزارآلات تعمیرات دارید می توانید مستقیما با ما تماس بگیرید.
[/et_pb_text]
[/et_pb_column]
[/et_pb_row]
[/et_pb_section]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.