آموزش تعمیرات گوشی, موبایل, وبلاگ

آیفون ۶.۵ اینچی اولد اپل سال ۲۰۱۸ معرفی خواهد شد – تعمیرات موبایل 118

[ad_1]

به‌ نظر می‌رسد شرکت ال‌جی دیسپلی در سال ۲۰۱۸، تأمین بخشی از پنل اولد آیفون ۶.۵ اینچی اپل را بر عهده خواهد گرفت.

مدتی پیش در زومیت خواندید که شرکت ال‌جی، حتی یک پنل اولد برای گوشی آیفون ۱۰ در سال ۲۰۱۷ تولید نکرده است؛ اما به‌ نظر می‌رسد این روند در سال جاری میلادی، تغییر پیدا می‌کند. گزارش جدید از کُره جنوبی، حاکی از آن است که کوپرتینونشین‌ها در نظر دارند از تأمین‌کنندگان بیشتری برای تولید پنل اولد آیفون‌های جدید خود استفاده کنند.

منابع مطلع به Investor اعلام کرده‌اند که ال‌جی دیسپلی به عقد قرارداد با اپل برای تأمین پنل اولد آیفون‌های جدید، بسیار نزدیک است و در صورت همکاری، ال‌جی پنل‌های اولد لازم را در نیمه دوم امسال عرضه خواهد کرد. باید توجه داشته باشید که اطلاعات به‌دست‌آمده، غیر رسمی است؛ اما ال‌جی دیسپلی پیش‌تر تأیید کرده بود که با مقامات اپل برای یک توافق احتمالی مذاکره می‌کند.

مقاله‌های مرتبط:

بر اساس آخرین اطلاعات به‌دست‌آمده، ال‌جی دیسپلی حدوداً تنها ۱۵ تا ۱۶ میلیون واحد پنل اولد در سال ۲۰۱۸ تولید خواهد کرد. اگر این اطلاعات صحت داشته باشد، سامسونگ دیسپلی همچنان تأمین بخش قابل‌ توجهی از پنل‌ اولد برای جانشین آیفون ۱۰ را بر عهده خواهد داشت؛ زیرا کوپرتینویی‌ها معمولاً بیشتر از ۲۰۰ میلیون واحد گوشی در هر سال عرضه می‌کنند و سال ۲۰۱۷، سامسونگ دیسپلی تنها تأمین‌کننده پنل اولد برای آیفون ۱۰۰۰ دلاری اپل بوده است. در همین رابطه، پیش‌بینی شده است که سامسونگ از محل تأمین پنل اولد برای آیفون‌های اپل در سال ۲۰۱۸، نزدیک به ۲۲ میلیارد دلار درآمد خواهد داشت؛ زیرا نزدیک به ۱۸۰ میلیون واحد پنل اولد برای گوشی‌های جدید این شرکت تأمین خواهد کرد.

در گزارش جدید، به اندازه احتمالی نمایشگر آیفون‌های ۲۰۱۸ اپل نیز اشاره شده است. به‌ نظر می‌رسد سامسونگ دیسپلی، بخش قابل‌ توجهی از تأمین پنل اولد برای آیفون‌های ۵.۸ اینچی یا ۶ اینچی را بر عهده خواهد گرفت؛ این در حالی است که ال‌جی دیسپلی تلاش خواهد کرد در تأمین پنل اولد آیفون ۶.۵ اینچی با اپل همکاری کند.

اطلاعات به‌دست‌آمده بدین معنی است که آیفون‌های ۲۰۱۸ اپل (با صرف‌ نظر کردن از نام تجاری آن‌ها که ممکن است آیفون ۹ باشد)، در دو مدل به بازار عرضه خواهند شد. یک مدل به نمایشگری با اندازه آیفون ۱۰ مجهز خواهد بود و مدل «پلاس» نمایشگر بزرگ‌تری خواهد داشت تا به بزرگ‌ترین گوشی آیفون اپل تبدیل شود. برای مقایسه، باید اشاره کرد که گلکسی نوت ۸ از یک نمایشگر ۶.۳ اینچی استفاده می‌کند. گزارش‌های جدید در مورد جانشین احتمالی آیفون ۱۰ و نسخه «پلاس» آن، با پیش‌بینی‌های گذشته‌ی مینگ‌چی کو هم‌خوانی دارد؛ هرچند، صحت این ادعا به‌صورت رسمی تأیید نشده است.

با وجود شایعات مختلف مبنی بر عرضه دو آیفون اولد در سال ۲۰۱۸، گفته شده است که یک مدل آیفون نیز با نمایشگر LCD معرفی خواهد شد؛ تأمین پنل نمایشگر این گوشی به شرکت ژاپن دیسپلی (JDI) سپرده خواهد شد. پیش‌بینی می‌شود که این مدل، نمایشگر ۶.۱ اینچی داشته باشد و حتی ممکن است مانند مدل‌های دیگر با سیستم تشخیص چهره فیس آی‌دی ارائه شود؛ به همین جهت، احتمالاً فاقد دکمه‌ی فیزیکی هوم خواهد بود. با وجود این تغییرات، آیفون LCD جدید اپل بدنه فلزی دارد و از شارژ بی‌سیم پشتیبانی نخواهد کرد. اپل در سال ۲۰۱۷، سه گوشی آیفون معرفی کرد که دو مدل، نمایشگر LCD دارند و مدل دیگر با نمایشگر اولد ارائه می‌شود. 

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.