آموزش تعمیرات گوشی, موبایل, وبلاگ

تصویر گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس به رنگ بنفش منتشر شد – تعمیرات موبایل 118

[ad_1]

ایوان بلس، تصویری منتشر کرده است که گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس را با رنگ بنفش به نمایش می‌گذارد.

 سامسونگ در حال توسعه پرچم‌داران جدید سری گلکسی اس است و تصمیم دارد کهکشانی‌های ۲۰۱۸ خود را در اوایل اسفند رونمایی کند؛ با این‌ حال شایعه‌پردازی و گمانه‌زنی‌ در مورد جانشین گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس ادامه دارد.

در جدیدترین شایعات درباره‌ی گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس، ایوان بلس تصویری منتشر کرده است که این دو گوشی را به رنگ بنفش (Lilac Purple) نشان می‌دهد. تصویر مذکور، اشاره‌ی چندانی به پنل پشتی شیشه‌ای کهکشانی‌های جدید سامسونگ ندارد؛ با این وجود، پرچم‌داران ۲۰۱۸ شرکت کُره‌ای به پنل پشتی از جنس شیشه مجهز شده‌‌‌اند و از شارژ بی‌سیم پشتیبانی خواهند کرد.

گلکسی اس 9

مقاله‌های مرتبط:

گمانه‌زنی‌ در مورد جانشین گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس، از ماه دسامبر آغاز شد؛ گمان می‌رفت رنگ بنفش اعضای جدید سری گلکسی اس به همراه سایر رنگ‌ها نظیر مشکی، طلایی و آبی ارائه شود. به همین جهت، تصویر منتشرشده چندان غافل‌گیرکننده نبود. ضمن اینکه به‌تازگی در زومیت، تصاویری از قاب‌های گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس منتشر شد که رنگ بنفش را برای این دو گوشی تأیید می‌کند.

در حال‌ حاضر مشخص نیست رنگ بنفش به تمامی نسخه‌های مختلف گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس اختصاص خواهد داشت یا مدل خاصی از پرچم‌داران ۲۰۱۸ سامسونگ، با این رنگ عرضه می‌شود. بر اساس شایعات، پرچم‌دار ۶.۲ اینچی سامسونگ با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه عرضه خواهد شد؛ این در حالی است که مدل ۵.۸ اینچی، حافظه رم کم‌تری دارد و فضای ذخیره‌سازی آن به ۶۴ گیگابایت می‌رسد. اگر گمانه‌زنی‌ها صحت داشته باشند، گلکسی اس ۹ نسبت به نسل قبل، حافظه رم بیشتری نخواهد داشت و تنها با ۴ گیگابایت رم ارائه خواهد شد.

همان‌طور که در ابتدا گفته شد، سامسونگ به دنبال رونمایی از پرچم‌داران جدید خود در اوایل اسفند است و هر دو مدل در اواسط مارس (اواخر اسفند) به بازار عرضه خواهد شد. ضمن اینکه انتظار می‌رود قیمت کهکشانی‌های ۲۰۱۸ سامسونگ نسبت به نسل قبل، افزایش پیدا کند. علاقه‌مندان برای خرید گلکسی اس ۹ پلاس باید بیشتر از ۱۰۰۰ دلار هزینه کنند و قیمت مدل ۵.۸ اینچی به ۸۵۰ دلار خواهد رسید.

آنچه باعث افزایش قیمت پرچم‌داران ۲۰۱۸ سامسونگ شده است، طراحی نیست؛ همان‌طور که در تصاویر جدید مشخص است، گلکسی اس ۹ با طراحی چندانی متفاوتی نسبت به نسل قبل عرضه نخواهد شد. حاشیه‌های بالا و پایین صفحه‌نمایش حفظ شده است؛ هرچند به‌ نظر می‌رسد حاشیه‌ی بیشتری در لبه‌های منحنی نمایشگر وجود دارد. روی بدنه، در مجموع تنها سه کلید فیزیکی وجود دارد؛ در لبه‌ی راست گوشی، دکمه‌ پاور دیده می‌شود و در لبه‌ی سمت چپ، کلید یکپارچه تنظیم صدا به همراه کلید بیکسبی جلب‌ توجه می‌کند.

با وجود طراحی مشابه، جانشین گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس در پنل پشتی نسبت به نسل قبل متفاوت خواهند بود؛ سامسونگ برای مدل ۵.۸ اینچی از گوشی‌های سری گلکسی اس، یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در نظر گرفته است و مدل ۶.۲ اینچی به دوربین دوگانه مجهز خواهد شد. گمان می‌رود کهکشانی‌های پرچم‌دار سامسونگ، با سنسورهایی مجهز به لنز F1.5 عرضه شوند که در شرایط نوری مختلف امکان تغییر اندازه دهانه لنزی وجود دارد و حسگر اثر انگشت جای‌گیری مناسب‌تری خواهد داشت و در پایین دوربین اصلی قرار گرفته است.

ظرفیت باتری گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس سامسونگ بدون تغییر خواهد ماند و به ترتیب از باتری ۳۰۰۰ و ۳۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت استفاده می‌کنند. مدتی پیش، تصاویری از باتری مورد استفاده در جانشین گلکسی اس ۸ منتشر شد؛ ضمن اینکه هر دو گوشی با شماره مدل SM-G960 و SM-G965 از رگولاتوری آناتل برزیل با باتری ۳۰۰۰ و ۳۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت، تأییدیه دریافت کرده‌اند.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.