آموزش تعمیرات گوشی, موبایل, وبلاگ

رئیس بخش تجاری گوشی‌های هوشمند اچ‌ تی سی استعفا داد – تعمیرات موبایل 118

[ad_1]

اچ‌تی‌سی رسما کناره‌گیری چیالین چانگ را از سمت ریاست بخش موبایل و دستگاه‌های متصل در این شرکت تأیید کرد.

پس از مدت کوتاهی از واگذاری تیم گوشی‌های پیکسل به گوگل، مدیر بخش تجارت گوشی‌های هوشمند شرکت اچ‌تی‌سی نیز از کار کناره‌گیری کرد. چیالین چانگ در آوریل ۲۰۱۲ به عنوان مدیر ارشد بخش مالی به اچ‌تی‌سی پیوست و به‌تازگی نیز از سمت خود به عنوان رئیس بخش موبایل و دستگاه‌ها استعفا داد تا استارتاپ جدیدی را در زمینه هوش مصنوعی ایجاد کند. هنوز مشخص نیست در آینده، چه کسی سکان هدایت تجارت گوشی‌های هوشمند اچ‌تی‌سی را در دست خواهد گرفت. با این‌حال، شر وانگ، مدیرعامل اچ‌تی‌سی احتمالاً باید تا انتخاب گزینه مناسب، مسئولیت‌های چیالین چانگ را به دوش بکشد!

در متن ارائه شده به وب‌سایت Engadget پیرامون کناره‌گیری چیالین چانگ از سمت ریاست بخش موبایل و دستگاه‌های متصل اچ‌تی‌سی، آمده است:

کناره‌گیری چیالین چانگ از سمت خود به عنوان ریاست بخش موبایل و دستگاه‌های متصل در اچ‌تی‌سی را تایید می‌کنیم. از تعهد وی نسبت به اچ‌تی‌سی طی شش سال گذشته، سپاسگزاریم و برایش آرزوی موفقیت می‌کنیم.

تغییر و تحول در کسب‌وکار گوشی‌های هوشمند اچ‌تی‌سی، قابل پیش‌بینی بود. این شرکت در زمینه گوشی‌های هوشمند، زیان‌ده است و عرضه پرچم‌داران اخیر این شرکت نیز نتوانسته‌ روند مذکور را تغییر دهد. موسسه تحقیقاتی تِرِندفورس در همین رابطه، مدعی شده است که تولید گوشی‌های هوشمند اچ‌تی‌سی طی سال گذشته با افت چشمگیری همراه بوده و به کمتر از ۱۰ میلیون واحد رسیده است. باید دید جانشین چیالین چانگ، چگونه اچ‌تی‌سی را از شرایط بحرانی خارج خواهد کرد. 

پیش‌بینی می‌شود که برای سال جدید میلادی، اچ‌تی‌سی گوشی‌های کمتری به بازار عرضه کند؛ آن‌طور که پیداست، تنها یک گوشی پرچم‌دار توسط تایوانی‌ها برای سال جدید معرفی خواهد شد. لازم به‌ذکر است که جانشین اچ‌تی‌سی یو ۱۱ اواخر ماه فوریه معرفی نمی‌شود و ممکن است این مدل بهار ۲۰۱۸ در دسترس قرار بگیرد. گزارش‌ها حاکی است که یو ۱۲ با نمایشگر ۶ اینچی کشیده عرضه خواهد شد و صفحه‌نمایشی با رزولوشن 4K دارد. پیش‌تر، یک گوشی توسط اچ‌تی‌سی در یک رویداد محلی در تایوان به نمایش گذاشته شده بود و ایوان بلس ادعا می‌کند که مدل فاش شده، پرچم‌دار جدید این شرکت است.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.