آموزش تعمیرات گوشی, موبایل, وبلاگ

ماکت گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ به نمایش درآمد – تعمیرات موبایل 118

[ad_1]

تصاویر نمونه ساختگی پرچم‌داران ۲۰۱۸ امسال سامسونگ منتشر شده است؛ این مدل‌ها طراحی احتمالی گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس را به نمایش می‌گذارند.

گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ اواخر ماه جاری میلادی (اوایل اسفند) به‌صورت رسمی معرفی خواهند شد. درحالی‌که بسیاری منتظر رونمایی رسمی از کهکشانی‌های جدید این شرکت هستند، نمونه‌ی ساختگی این گوشی‌ها فاش شده است.

مقاله‌ی مرتبط:

نمونه‌های مذکور توسط GooMea ساخته شده است. می‌توانید با بررسی جزئیات ارائه‌شده در آدرس منبع خبر، اطلاعات بیشتری از نمونه ساختگی گوشی‌های پرچم‌دار ۲۰۱۸ سامسونگ به‌ دست آورید. این موضوع را باید مد نظر داشت کهاین مدل‌ها کار نمی‌کنند و تنها بدین منظور ارائه می‌شوند تا طراحی نهایی گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس را تداعی کنند.

ماکت گلکسی اس 9

مدل ۲۰۱۸ پرچم‌داران گلکسی اس سامسونگ در دو نسخه مختلف ارائه خواهند شد؛ جانشین گلکسی اس ۸ به یک دوربین مجهز شده است و مدل «پلاس» با دوربین دوگانه عمودی در دسترس قرار می‌گیرد. هر دو مدل به حسگر اثر انگشت در پنل پشتی مجهز شده‌اند؛ در نسل قبل، سنسور اثر انگشت در پایین دوربین اصلی قرار گرفته و دسترسی به آن به دلیل ابعاد کشیده گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاسُ دشوار است. البته سامسونگ با توجه به بازخوردها، تغییراتی در جای‌گیری حسگر اثر انگشت گلکسی نوت ۸ اعمال کرده است؛ سنسور اثر انگشت این مدل در کنار فلاش LED و حسگر ضربان‌سنج قرار دارد.

در لبه‌ی پایین این گوشی، درگاه USB نوع C به همراه جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری و بلندگوی اصلی جای گرفته است. طراحی بلندگو در گلکسی‌های جدید، دستخوش تغییر شده است و خبری از طراحی مشبک نیست. دکمه‌های فیزیکی تنظیم صدا، پاور و بیکسبی در لبه‌ی سمت چپ گوشی قرار دارند.

ماکت گلکسی اس 9

آنچه در تصاویر جدید ارائه می‌شود؛ با شایعات گذشته هم‌خوانی دارد. دوربین گلکسی اس ۹ یا گلکسی اس ۹ پلاس از سطح ماکت بدنه بیرون نزده است؛ ولی مشخص نیست نمونه‌های واقعی نیز از چنین دوربینی پشتیبانی کنند و احتمال دارد دوربین اصلی، برآمدگی داشته باشد.

شایع شده است که پرچم‌داران جدید سامسونگ به سنسور با لنز F1.5 مجهز شده‌اند؛ مدل «پلاس»، حداقل یک سنسور با دهانه لنزی متغیر دارد. مدل ۵.۸ اینچی به دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با لنز F1.5 مجهز شده است و بسته به شرایط نوری، می‌توانید دهانه دیافراگم را بین بازه F1.5 تا F2.4 تغییر دهید. مدتی پیش در وب‌سایت سامسونگ، به احتمال عرضه جانشین گلکسی اس ۸ با قابلیت‌ فیلم‌برداری صحنه آهسته ۴۸۰ فریم بر ثانیه و رزولوشن 1080p اشاره شده بود؛ احتمال می‌رود در نرخ ۹۶۰ فریم بر ثانیه، رزولوشن فیلم‌ها به 720p برسد.

ماکت گلکسی اس 9

مدل «پلاس» و نسخه ۵.۸ اینچی پرچم‌دار ۲۰۱۸ سامسونگ نه‌تنها از نظر دوربین و اندازه با یک‌دیگر متفاوت خواهند بود، بلکه حافظه‌ی رم مورد استفاده در آن‌ها باعث تمایز این دو مدل از یکدیگر می‌شود. گلکسی اس ۹ با ۴ گیگابایت رم عرضه خواهد شد و مدل ۶.۲ اینچی از ۶ گیگابایت رم استفاده می‌کند. هر دو مدل به‌تازگی با پردازنده‌های مختلف در آزمون گیک‌بنچ ارزیابی شده‌اند و نتایج به‌دست‌آمده، عرضه آن‌ها را با سیستم‌عامل اندروید اوریو ۸.۰ تأیید می‌کند. انتظار داریم جانشین گلکسی اس ۸، رام اختصاصی شرکت سازنده یعنی Samsung Exprience 9.0 را اجرا کند.

برخلاف گمانه‌زنی‌های پیشین، خبری از افزایش ظرفیت باتری در اعضای جدید سری گلکسی اس نخواهد بود؛ این دو مدل با باتری ۳۰۰۰ و ۳۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت از رگولاتوری آناتل برزیل تأییدیه دریافت کرده‌اند. ضمن اینکه تصاویری از باتری آن‌ها فاش شده است که ظرفیت احتمالی آن را تأیید می‌کند. پیش‌تر اعلام شده بود گلکسی اس ۹ از یک باتری ۳۲۰۰ میلی‌آمپر ساعت استفاده خواهد کرد؛ اما با توجه به گزارش‌های اخیر، این موضوع صحت ندارد.

ماکت گلکسی اس 9

در ایالات متحده، پرچم‏‌دار ۲۰۱۸ سامسونگ با تراشه اسنپدراگون ۸۴۵ کوالکام به فروش خواهد رسیدو در اروپا و آسیا از پردازنده اکسینوس ۹۸۱۰ استفاده می‌شود. هر دو تراشه بر مبنای فرآیند ساخت ۱۰ نانومتری شکل گرفته‌‌اند؛ اما به‌ نظر می‌رسد قدرت پردازشی تراشه جدید سامسونگ، بالاتر از جانشین اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام باشد. 

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.