آموزش تعمیرات گوشی, مالی و اقتصادی, موبایل, وبلاگ

آمار فروش اسنشال فون در حدود ۵۰ هزار دستگاه است – تعمیرات موبایل 118

[ad_1]

در حالی که تعداد دستگاه‌های اسنشال فون PH1 تنها پنج هزار دستگاه عنوان شده بود، اما به نظر می‌رسد آمار اصلی ده برابر باشد.

چندی پیش استارتاپ اندی رابین با نام اسنشال اولین گوشی هوشمند خود را به نام PH1 عرضه کرد. گلایه‌هایی که از این گوشی مطرح بود شامل کیفیت دوربین و قیمت بالای دستگاه بود. در نتیجه عده‌ای از فروش پایین دستگاه در حد ۵۰۰۰ دستگاه خبر دادند؛ اما اکنون به نظر می‌رسد تعداد واقعی دستگاه‌های اسنشال فونی که به فروش رفته است حدود ده برابر عدد عنوان‌شده است.

مقاله‌های مرتبط:

اسنشال فون به صورت اختصاصی توسط اپراتور اسپرینت در آمریکا عرضه شد. هم‌زمان نسخه‌ی آنلاک آن به صورت آنلاین برای عموم به فروش گذاشته شد. پس از آن، گفته شد که این گوشی آمار فروش پنج هزارتایی داشته است که تعجب بسیاری را برانگیخت؛ اما در واقع این تعداد تنها دستگاه‌های عرضه شده توسط اپراتور اسپرینت را شامل می‌شد.

حالا به کمک آمار پلی استور به تخمین دقیق‌تری از تعداد اسنشال فون‌های فروش‌رفته دست پیدا کرده‌ایم. اپلیکیشن دوربین این گوشی که در پلی استور به صورت اختصاصی برای این گوشی در دسترس است، تعداد ۵۰ هزار بار دانلود شده است.

این عدد البته یک تخمین تقریبی است؛ چرا که مثلا اگر کسی این گوشی را پس از مدتی استفاده به شخص دیگری فروخته باشد، صاحب جدید با اکانت گوگل جدید این اپلیکیشن را دانلود می‌کند و این به تعداد دانلودها اضافه می‌کند، در حالی که اسنشال فون جدیدی در کار نیست. پس نباید چندان به این آمار دانلود تکیه کرد؛ اما می‌توان مدعی شد که حداقل ۵۰۰ هزار دستگاه پی‌اچ وان در بازار موجود است.

آمار اسنشال فون

مسلما پنجاه هزار دستگاه موفقیت چشم‌گیری به حساب نمی‌آید؛ اما برای استارتاپی که جز بررسی‌های موجود در اینترنت هیچ تبلیغات دیگری انجام نداده است، این آمار خیلی هم بد نیست.

می‌توان امیدوار بود با توجه به کاهش قیمت اسنشال فون و بهبودهایی که اخیرا در نرم‌افزار دوربین آن صورت گرفته است، این دستگاه در سال ۲۰۱۸ با استقبال بیشتری مواجه شود.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.