آموزش تعمیرات گوشی, موبایل, وبلاگ

آموزش تعمیرات موبایل : آغاز عرضه‌ گوشی‌های سری ذنفون 5 ایسوس از ماه مارس سال آینده

[ad_1]
آموزش تعمیرات تلفن همراه

شرکت ایسوس اعلام کرده است که در ماه مارس سال آینده، گوشی‌های جدیدی از سری ذن‌فون ۵ معرفی خواهد کرد.

شرکت ایسوس، هفته‌ی گذشته از سری گوشی‌های ذن‌فون ۴ در اروپا رونمایی کرد؛ اما عرضه‌ی گوشی‌های جدید این سازنده برای چندین ماه به تعویق افتاد. اگرچه شرکت ایسوس در نظر داشت از این سری در بهار ۲۰۱۷ رونمایی کند؛ اما گوشی‎های جدید ایسوس تا تابستان به بازار عرضه نشد. گمان میرود این موضوع به دلیل عملکرد مالی شرکت ایسوس در سال جاری میلادی باشد.

خبر خوب برای طرفداران گوشی‌های برند ایسوس این است که اگر به دنبال محصولات متفاوتی هستید و همچنان امیدوارید که ایسوس شما را در نسل آینده‌ی گوشی‏‌های هوشمندش غافل‌گیر کند، چندان نباید برای عرضه نسل جدید گوشی‌های سری ذن‌فون منتظر بمانید؛ چرا که سری گوشی‌های ذن‌فون ۵ زودتر از آنچه انتظار دارید، ارائه خواهند شد.

جری شن، مدیرعامل ایسوس، اخیراً تأیید کرده است که این سازنده، سری ذن‌فون ۵ را در سریع‌ترین حالت، در ماه مارس ۲۰۱۸ عرضه خواهد کرد. شرکت ایسوس در سال جاری میلادی، در حال بازسازی بود و به نظر می‌رسد که یکی از نتایج آن در سال آینده و با معرفی زودهنگام گوشی‌های جدید این سازنده در مقایسه با سال ۲۰۱۷، به نمایش گذاشته خواهد شد؛ البته ایسوس از ارائه‌ی جزئیات بیشتر در مورد سری گوشی‌های ذن‎فون ۵ خودداری کرده است؛ به‌عنوان مثال، مشخص نیست چه تعداد مدل از این سری معرفی می‌شود و آیا مانند امسال، ایسوس به دنبال عرضه‌ی گوشی اختصاصی برای اپراتور ورایزن است یا خیر.

علاوه بر این موضوع که شرکت ایسوس در نظر دارد رقابت نزدیک‌تری با سازندگان دیگر در سال ۲۰۱۸ داشته باشد، مدیرعامل این شرکت تایوانی اعلام کرده است که بهبود بازدهی عملیاتی و افزایش ASP (میانگین قیمت فروش) سری ذن‌فون ۴ (گوشی‌های این سری در مقایسه با محصولات سری ذن‌فون ۳ گران‌قیمت‌تر هستند)،  احتمالاً کمک خواهد کرد واحد گوشی‌ موبایل ایسوس در سه‌ماهه‌ی پایانی سال ۲۰۱۷ به سوددهی مجدد دست پیدا یابد.

در نهایت، جری شن انتظار دارد که ایسوس تا سه‌ماهه‌ی سوم سال ۲۰۱۸، در میان هفت فروشنده‌ی جهانی سودده گوشی‌های هوشمند قرار داشته باشد. در رابطه با شیوه‌ی تجارت این سازنده در بازار گوشی‌های هوشمند برای سال آینده، تغییری ایجاد نخواهد شد؛ به همین جهت، شرکت ایسوس به تمرکز روی محصولات رده‌پایین و میان‌رده ادامه خواهد داد. با توجه به این موضوع، انتظار می‌رود تایوانی‌ها در سال آینده گوشی‌های ارزان‌قیمت و میان‌رده‌ی جدیدی روانه‌ی بازارهای جهانی کنند.

آموزش تعمیرات موبایل

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.