آموزش تعمیرات گوشی, تکنولوژی, سامسونگ, سامسونگ گلکسی نوت 8, گلکسی نوت 8, موبایل گلکسی نوت 8, موبایل و تبلت, وبلاگ

آموزش تعمیرات موبایل : آیا سامسونگ به صورت تصادفی گلکسی نوت 8 را نمایش داد؟

[ad_1]
آموزش تعمیرات تلفن همراه

ساعاتی پیش، حساب کاربری اگزینوس سامسونگ، توییتی تبلیغاتی برای پردازنده های سری اگزینوس 9 منتشر کرد که در آن تصویر تراشه به همراه یک تلفن همراهی که تاکنون ندیده ایم به چشم می خورد. در ادامه این توییت را ببینید.

موبایلی با نمایشگر بزرگ و لبه تا لبه که در قسمت بالایی آن حاشیه بسیار اندکی هم دیده می شود. بله، این طراحی به احتمال قریب به یقین متعلق است به گلکسی نوت 8 که شاید در روز 1 شهریور شاهد رونمایی از آن باشیم.

البته بگذارید چندان خوشحال هم نباشیم. کاملا طبیعی است که شرکت ها از رندرهای غیر واقعی تلفن ها به عنوان تصاویر پیش زمینه محصولات دیگرشان استفاده کنند. حتی حساب کاربری سامسونگ موبایل هم اخیرا از تصاویر فوتوشاپ شده و غیر واقعی گلکسی اس 8 پلاس در توییت های خود استفاده کرده.

با توجه به مسئله بالا و اینکه چنینی توییتی هنوز حذف نشده، می توان به این نتیجه رسید که احتمالا انتشار این عکس تصادفی نبوده و حتی شاید از عمد صورت پذیرفته.

همزمان با انتشار این توییت، دو عکس نیز در یک شبکه اجتماعی کشور کره جنوبی منتشر شد که با هم تفاوت های جزئی دارند. در تصویر اول که بالا مشاهده می کنید، تقریبا همان محصولی را می بینیم که در تصاویر پیشین نیز شاهد بودیم.

دکمه ها سر جای خود هستند و نمایشگر لبه تا لبه با حاشیه بسیار اندک در قسمت بالایی و پایینی نیز کاملا مشخص اند اما در تصویر بالا، خبری از دکمه ها نیست و به نظر نمی آید در قیاس با عکس اول، این یکی به حقیقت نزدیک باشد.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.