آموزش تعمیرات گوشی, فناوری ایران, موبایل, وبلاگ

آموزش تعمیرات موبایل : آیفون در فاز دوم طرح مشمول رجیستری می‌شود

[ad_1]
آموزش تعمیرات تلفن همراه

بر اساس گزارش وزیر ارتباطات، همه‌ی تجهیزات ساخت برند اپل اعم از گوشی و تبلت مشمول اجرای فاز دوم طرح رجیستری می‌شود.

محمد جواد آذری جهرمی در حاشیه‌ی نشست اتاق بازرگانی ایران درباره‌ی نبود نمایندگی شرکت اپل در کشور و نحوه ثبت گوشی‌های این شرکت، گفت:

اینکه شرکتی در کشور نمایندگی داشته باشد یا اجازه واردات، دو موضوع متفاوت است.

وی افزود:

وزارت صنعت، معدن و تجارت بر اساس قانون به شرکت‌هایی اجازه واردات می‌دهد که نمایندگی ارائه‌ی خدمات در داخل کشور داشته باشند و برخی از شرکت‌ها نیز بر اساس این مجوزها اقدام می‌کنند؛ اما اینکه الزامی باشد که حتما شرکت سازنده در ایران نمایندگی داشته باشد، وزارت صنعت، معدن و تجارت فعلا چنین سیاستی ندارد و شاید در آینده چنین الزامی ایجاد کند.

آذری جهرمی، همه تجهیزات ساخت برند اپل اعم از گوشی و تبلت را مشمول اجرای فاز دوم طرح ثبت گوشی تلفن همراه موسوم به رجیستری در کشور اعلام کرد.

وی در زمینه حمایت از راه‌اندازی دیتاسنترها گفت:

ضعیف‌ترین حلقه در توسعه‌ی شبکه‌ی ملی اطلاعات، اقتصاد دیتاسنترها است؛ لذا گزارشی از سند مطالعه میدانی و تطبیقی با دنیا در حوزه‌ی اقتصاد دیتاسنترها تهیه و با فعالان اقتصادی این حوزه به اشتراک گذاشته شده و تاکنون نیز بالغ بر ۶۰۰ صفحه نظر درباره‌ی این گزارش ارائه شده است که به همین دلیل در حال جمع‌بندی نظرات و رسیدن به دیدگاه مناسب هستیم و در صورت نهایی شدن آن را منتشر می‌کنیم.

جهرمی درباره اشتغال ایجادشده در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت:

تکلیف برنامه ششم ۹۰۰ هزار شغل در کشور است که از این تعداد ۱۰۰ هزار شغل در سال به حوزه ICT اختصاص یافته است و اینکه تاکنون از این تعداد چه میزان اشتغال‌زایی ایجاد شده، بررسی و اعلام می‌شود.

آموزش تعمیرات موبایل

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.