آموزش تعمیرات گوشی, موبایل, وبلاگ

آموزش تعمیرات موبایل : ال جی تأمین‌کننده‌ی انحصاری باتری‌ L شکل آیفون 9 خواهد بود

[ad_1]
آموزش تعمیرات تلفن همراه

ظاهرا اپل شرکت ال‌جی را به‌عنوان تأمین‌کننده‌ی انحصاری باتری‌های آيفون ۲۰۱۸ خود انتخاب کرده است.

چند ماه دیگر تا معرفی گوشی هوشمند مورد انتظار آیفون ۸ اپل باقی مانده؛ اما از مدت‌ها قبل شایعات مختلفی در مورد این محصول منتشر شده است. حال گزارش جدیدی در این مورد منتشر شده که بیان می‌دارد شرکت ال‌جی تنها کمپانی تأمین‌کننده‌ی باتری‌های آیفون بعدی اپل خواهد بود.

اکونومیک دیلی کره به نقل‌ از یک منبع ناشناس، گزارش داده که شرکت اپل، کمپانی ال‌جی را به‌عنوان تأمین‌کننده‌ی انحصاری باتری‌های مورد نیاز برای نسل بعدی آیفون در سال ۲۰۱۸ انتخاب کرده است. منبع مورد بحث گفته است که ظاهرا شرکت ال‌جی صدها میلیارد سرمایه‌گذاری کرده تا بتواند کارخانه‌های تولید باتری اختصاصی خود را ایجاد کند و بدین ترتیب آماده باشد تا در اوایل سال آینده، تولید باتری‌ را با تمام ظرفیت خود آغاز کند. این منبع ناشناس همچنین اعلام کرده است که شرکت ال‌جی باتری‌های مورد نیاز برای گوشی هوشمند آیفون ۹ اپل را هم تولید خواهد کرد. انتظار می‌رود آیفون ۹ در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۱۸ معرفی شود. بر اساس گزارش مورد اشاره، آیفون سال آینده‌ی شرکت اپل به یک ماژول باتری مجهز خواهد شد که قابلیت خم شدن یا امکان تغییر شکل‌ به حالت L دارد. تا زمان معرفی آیفون سال آینده، این گوشی همچنان به باتری‌های لیتیوم-یونی مستطیلی استاندارد مجهز خواهد بود. 

شایعات در مورد باتری‌های L شکل آیفون زمانی مطرح شد که تحلیل‌گر معروف، مینگ‌چی کو، در ماه آوریل پیش‌بینی کرد که اپل در طراحی آیفون ۸ از باتری دوسلولی بهره خواهد گرفت. هنگامی که باتری آیفون شکل بهینه‌ای داشته باشد، مسلما فضای داخلی این دستگاه به حداکثر ممکن خواهد رسید و بدین ترتیب تحولاتی در کوچک‌سازی و یکپارچه کردن اجزای داخلی آیفون به وجود خواهد آمد. از دیگر مزایای باتری L شکل، افزایش سرعت شارژ است. درهرصورت اینکه شرکت اپل در آیفون ۸ نیز از تکنولوژی‌های پیشرفته‌ی باتری بهره خواهد گرفت یا نه، در حال حاضر هنوز مشخص نیست.

بسیاری از منابع خبری و نیز تحلیل‌گران انتظار دارند که نسل بعدی گوشی هوشمند آیفون در کنار مدل‌های به‌روزرسانی شده‌ی آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس در پاییز سال جاری معرفی شود. در برخی شایعات گفته شده است که آیفون ۸ از تکنولوژی‌‌هایی مثل نمایشگر تمام صفحه‌ی اولد، دوربین جلویی سه‌بعدی، شارژ بی‌سیم و سنسور اثر انگشت تعبیه‌شده در زیر نمایشگر بهره خواهد برد.

نظر شما در این مورد چیست؟

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.