آموزش تعمیرات گوشی, آیفون ۸, آیفون 9, اپل, ال جی, تکنولوژی, موبایل و تبلت, وبلاگ

آموزش تعمیرات موبایل : ال جی تامین کننده انحصاری باتری «آیفون 9» خواهد بود

[ad_1]
آموزش تعمیرات تلفن همراه

در حالی که هنوز ماه ها تا معرفی «آیفون 8» باقی مانده، به نظر می رسد که از همین حالا انتشار شایعات مربوط به آیفون 9 هم آغاز شده است. اخیراً در گزارشی تازه آمده که کمپانی ال جی، تامین کننده انحصاری باتری های آیفون 9 خواهد بود. نشریه Korea Economic Daily به نقل از منابعی که نامشان فاش نشده، می گوید اپل ال جی را به عنوان تامین کننده انحصاری باتری نسل جدید آیفون انتخاب کرده که طی سال 2018 روانه بازار می شود.

از طرف دیگر گفته می شود که ال جی «صدها میلیارد دلار» صرف تاسیسات تولید باتری خود کرده و تا اوایل سال آتی میلادی، برای تولیدات در سطح کامل آماده می شود. در بخشی دیگر از گزارش آمده که ماژول باتری آیفون 9، ممکن است شکلی خمیده یا «L» شکل به خود گرفته باشد.

شایعات درباره طراحی L شکل باتری، برای نخستین بار از سوی مینگ-چی کو، تحلیلگر KGI مطرح شد که می گفت اپل از این طراحی در آیفون 8 بهره خواهد برد. این نوع از طراحی باتری، نه تنها فضای داخلی را برای سایر قطعات دستگاه افزایش می دهد، بلکه باعث بهبود سرعت شارژ باتری نیز می شود.

در حال حاضر انتظار می رود که اپل نسل بعدی موبایل های آیفون را طی پاییز امسال معرفی کند و در کنار آن، از مدل های بهبودیافته خانواده آیفون 7 هم رونمایی به عمل آورد. آیفون 8 یا «آیفون ادیشن» قرار است از طراحی تحول یافته بهره بگیرد و به نمایشگر OLED، دوربین جلو با قابلیت تشخیص عمق سه بعدی، شارژ وایرلس و سنسور اثر انگشت تعبیه شده داخل نمایشگر تجهیز شود.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.