Sharp Aquos S2, آموزش تعمیرات گوشی, تکنولوژی, سایر شرکت‌ها, شارپ, موبایل Sharp Aquos S2, موبایل و تبلت, وبلاگ

آموزش تعمیرات موبایل : انتشار تصاویری از موبایل Aquos S2 شارپ با نمایشگر بدون حاشیه 4K

[ad_1]
آموزش تعمیرات تلفن همراه

تا به امروز در شایعات شنیده ایم کمپانی شارپ دو اسمارت فون بدون حاشیه را در دست توسعه دارد و تصاویر یکی از این دو موبایل، یعنی Aquos S2 مدتی پیش افشا شد. حالا تصاویر بیشتری از این موبایل در فضای مجازی منتشر شده که ما را بیش از پیش با موبایل جدید شارپ آشنا می سازند.

این تصاویر به وضوح نشان می دهند که باید منتظر موبایلی با حاشیه اندک نمایشگر باشیم و البته گفته می شود رزولوشن 4K را مقابل دیدگان قرار خواهد داد. علاوه بر این، ظاهراً سنسور اثر انگشت نیز زیر نمایشگر تعبیه شده است؛ امری که سامسونگ قادر به پیاده سازی آن در پرچمدار گلکسی اس 8 خود نبود.

در این رندر همچنین شاهد ماژول دوربین دوگانه نیز هستیم که چیدمانی عمودی دارد؛ شبیه به آنچه که انتظار می رود در آیفون 8 اپل شاهدش باشیم. در نهایت و گذشته از تصویر بالا، دو تصویر زنده هم از موبایل Aquos S2 منتشر شده که در پایین قابل مشاهده هستند.

بدیهی است که شارپ هنوز صحت تصاویر بالا و قابلیت هایی که باید در Aqous S2 منتظرشان باشیم را به صورت رسمی تایید نکرده، اما خبر از برگزاری رویدادی در تاریخ 8 آگوست (17 مردادماه) داده که در جریان آن، از اسمارت فون پرچمدار و تازه خود رونمایی به عمل می آورد.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.