آموزش تعمیرات گوشی, موبایل, وبلاگ

آموزش تعمیرات موبایل : انتشار نتایج بنچمارک گلکسی اس 9 پلاس تکذیب شد

[ad_1]
آموزش تعمیرات تلفن همراه

شایعات بسیاری پیرامون گلکسی اس 9 پلاس، پرچم‌دار آتی سامسونگ به گوش می‌رسد که به نظر می‌رسد بی‌پایه و اساس باشند.

مقاله‌های مرتبط:

همواره پیش از معرفی محصولات بالارده‌ی سامسونگ، به خصوص پرچم‌داران این شرکت، اخبار و شایعات فراوانی پیرامون آن‌ها مطرح می‌شود. به‌تازگی شایعاتی به گوش می‌رسد که نشان می‌دهد دو گوشی گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس، پرچم داران آتی سامسونگ خواهند بود. احتمالا می‌دانید که سامسونگ طبق سنت همیشگی خود در اواخر ماه فوریه یا اویل ماه مارس پرچم‌دار جدید سری S خود را معرفی می‌کند. به همین دلیل انتظار می‌رود به‌زودی شاهد معرفی گوشی‌های Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus باشیم.

علاوه بر این حدس و گمان‌ها، اخبار جدید به دست آمده نشان می‌دهد که سامسونگ در حال آزمایش این دو گوشی هوشمند است. طبق این اخبار دو گوشی جدید سامسونگ با مدل‌های SM-G960 و SM-G965 در بنچمارک گیک‌بنچ به همراه چهار گیگابایت رم رؤیت شده‌اند. از سویی دیگر معرفی چیپ جدید اکسینوس ۹۸۱۰ توسط این شرکت را می‌توان دلیل محکمی برای اثبات ادعای یادشده دانست. حال آن که بنچمارک گیک‌بنچ نیز استفاده‌ی سامسونگ از Exynos 8910 را در گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس تصدیق می‌کند.

بنچمارک گیک بنچ گلکسی اس 9

با این حال وب‌سایت سم موبایل اخیرا طی مطلبی شایعات منتشر شده را کاملا بی‌اساس خواند و معرفی زودهنگام گوشی با عنوان گلکسی اس ۹ پلاس را خبری کذب می‌داند. طبق ادعای این سایت، سامسونگ در پرچم‌دار آتی خود از ۶ گیگابایت رم استفاده خواهد کرد. علاوه‌بر این در تصویر منتشر شده شماره‌ نسخه سیستم عامل باید Android 8.0.0 ذکر می‌شد و این لیست نیز پیش از معرفی رسمی اندروید ۸ منتشر شده است.

بنا به دلایل ذکر شده انتظار می‌رود اخبار منتشر شده پیرامون گلکسی اس ۹ پلاس و برادر کوچکترش دروغی بیش نیست. نظر شما در این مورد چیست؟

آموزش تعمیرات موبایل

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.