آموزش تعمیرات گوشی, موبایل, وبلاگ, ویدیو

آموزش تعمیرات موبایل : اولین نسخه آزمایشی اندروید که ۱۰ سال پیش منتشر شد چه شکل بود؟

[ad_1]
آموزش تعمیرات تلفن همراه

آیا می‌دانستید که اولین نسخه آزمایشی از اندروید، ۱۰ سال پیش منتشر شد؟ می‌توانید تصور کنید که اولین نسخه‌ی اندروید به چه شکل بوده است؟

اولین نسخه از اندروید با آنچه امروز روی میلیاردها ابزار هوشمند در حال استفاده است، تفاوت‌های اساسی داشت. گوشی‌های G1 از تی‌موبایل و Dream از HTC اولین گوشی‌هایی بودند که به سیستم‌عامل اندروید مجهز شدند. این گوشی‌ها که نمایشگر لمسی داشتند، برای رقابت با آیفون اپل عرضه شدند. 

همانطور که در ویدیو مشاهده می‌کنید، اولین نسخه‌ی آزمایشی از اندروید که سرگی برین آن را معرفی می‌کند، رابط کاربری شبیه به سیستم‌عامل بلک‌بری دارد. نکته‌ی جالب‌تر دیگر اینکه اولین نسخه از اندروید اصلا برای گوشی‌های لمسی بهینه نشده بود. اما گوگل به‌سرعت اندروید را توسعه‌ داد و در هر نسخه آن را بهینه‌تر و سازگارتر با صفحه‌های لمسی کرد. 

 گوشی‌های Dream و G1 نه‌تنها در بازار موفقیت چندانی به‌ دست نیاوردند، بلکه گوشی‌های خاص و خارق‌العاده‌‌ای هم نبودند؛ اما در خلق اکوسیستم اندروید نقش داشتند. اندروید با این گوشی‌ها به بازار معرفی شد. 

اگر مایل هستید در باره‌ی تاریخچه‌ی اندروید و امکانات و تغییراتی که در هر نسخه در این سیستم‌عامل اعمال شده است بیشتر بدانید. مقاله‌ی «تاریخچه‌ کامل سیستم‌ عامل اندروید» را مطالعه کنید. 

نظر شما در‌باره‌ی تغییراتی که طی ۱۰ سال در اندروید اعمال شد چیست؟

آموزش تعمیرات موبایل

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.