HMD Global, آموزش تعمیرات گوشی, پرچمدار اندرویدی نوکیا, تکنولوژی, موبایل و تبلت, نوکیا, نوکیا ۸, وبلاگ

آموزش تعمیرات موبایل : اولین پرچمدار اندرویدی نوکیا ۲۵ مرداد معرفی می شود

[ad_1]
آموزش تعمیرات تلفن همراه

شرکت HMD Global آماده می شود تا از نخستین پرچمدار اندرویدی خود رونمایی کند و در همین راستا دعوت نامه های مربوط به رویداد معرفی این اسمارت فون را که قرار است در لندن و تاریخ ۲۵ مردادماه سال جاری برگزار گردد را برای اهالی رسانه و مدعوین ارسال کرده.

این موبایل که نوکیا ۸ نام دارد نخستین تلفن هوشمند اندرویدی از برند نوکیاست که یکی از لنزهای باکیفیت کارل زایس را در خود دارد.

گفته می شود امکاناتی نظیر سیستم دوربین دوگانه در کنار حسگرهای ۱۳ مگاپیکسلی و البته لنز کارل زایس این پرچمدار را همراهی خواهند کرد. نوکیا ۸ همچنین به یک نمایشگر ۵.۳ اینچی با رزلوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل مجهز شده و توان پردازشی خود را از چیپست اسنپدراگون ۸۳۵ می گیرد که ۴ یا ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی برایش در نظر گرفته شده. نکته پایانی در مورد امکانات این موبایل آنکه نسخه دو سیم کارت آن نیز ظاهرا به بازار عرضه خواهد شد.

اگر خاطرتان باشد روز گذشته تصویر مربوط به نسخه طلایی رنگ این موبایل در فضای مجازی قرار گرفت که به تعبیر بسیاری شبیه به زر ورق دور شکلات به نظر می رسید. گفتنی است HMD قصد دارد نسخه های آبی و نفره ای از این موبایل را در مراسمی که سوم شهریور راس ساعت ۷:۳۰ بعد از ظهر به وقت محلی برگزار خواهد کرد، معرفی می نماید.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.