آموزش تعمیرات گوشی, موبایل, وبلاگ

آموزش تعمیرات موبایل : اوپو از گوشی A71 با پردازنده‌ی ۸ هسته‌ای و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی رونمایی کرد

[ad_1]
آموزش تعمیرات تلفن همراه

شرکت اوپو از نسل جدید گوشی‌های سری ای، با نام A71 رونمایی کرد. این مدل از پردازنده‌ای ۸ هسته‌ای و دوربینی با دقت ۱۳ مگاپیکسل استفاده می‌کند.

شرکت اوپو بدون هیچ خبر رسانه‌ای یا مراسم ویژه‌ای، از مدل جدید گوشی‌های سری A با نام اِی ۷۱ رونمایی کرد. این گوشی در وب‌سایت مالزی و پاکستان این شرکت چینی، مشاهده شد. اوپو A71 از تراشه‌ی میان‌رده‌ی MT6750 شرکت مدیاتک استفاده می‌کند که پردازنده‌ی مرکزی ۸ هسته‌ای با فرکانس ۱.۵ گیگاهرتز، پردازنده‌ی گرافیکی Mali-T860 MP2 و سه گیگابایت رم را کنترل می‌کند.

اوپو A71

مقاله‌ی مرتبط:

اوپو A71 نمایشگر ۵.۲ اینچی با دقت HD معادل ۱۲۸۰×۷۲۰ پیکسل دارد که در بالای آن، دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی با نسبت کانونی f/2.4 قرار دارد. پشت گوشی هم میزبان دوربین اصلی با حسگر ۱۳ مگاپیکسلی و لنزی با نسبت کانونی f/2.2 دارد. اوپو A71 که از دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند، ۷.۶ میلی‌متر ضخامت و ۱۳۷ گرم وزن دارد و توسط یک باتری لیتیومی ۳۰۱۰ میلی‌آمپر ساعتی تغذیه می‌شود.

اوپو A71

اوپو A71 از امروز در مالزی در دو رنگ مشکی و طلایی و با قیمتی معادل ۱۹۹ دلار، قابل خریداری است. این گوشی به‌طور پیش‌فرض از اندروید نسخه‌ی ۷.۱ استفاده می‌کند که به نسخه‌ی ۳.۱ از رابط کاربری ColorOS مزین شده است. نظر شما در مورد این گوشی چیست؟

آموزش تعمیرات موبایل

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.