آموزش تعمیرات گوشی, موبایل, وبلاگ

آموزش تعمیرات موبایل : برنامه‌ریزی شیائومی برای عرضه‌ی ۱۰۰ میلیون گوشی هوشمند در سال آینده

[ad_1]
آموزش تعمیرات تلفن همراه

شیائومی در نظر دارد به بزرگ‌ترین تولیدکننده‌ی گوشی‌ هوشمند در سراسر جهان تبدیل شود.

شیائومی، یکی از بزرگ‌ترین تولید‌کننده‌‌های گوشی‌ هوشمند در چین، چشم‌انداز‌های خود را برای هدفی بلندپروازانه در سال ۲۰۱۸ پیش‌بینی کرده است. بر اساس گفته‌های لی جون، مدیرعامل شیائومی، این شرکت می‌خواهد در سال ۲۰۱۸ ، ۱۰۰ میلیون دستگاه گوشی هوشمند صادر کند. نکته‌ی جالب در این گفته این است که این رقم، تعداد کل فروش نیست، بلکه تعداد گوشی‌هایی هست که قرار است در خارج از خاک چین به فروش برسد.

طبق گفته دیجی تایمز، این هدف بر اساس دو عامل فروش شیائومی در سال ۲۰۱۷ تنظیم شده است. اولین عامل این است که در ۳ ماهه‌ی دوم امسال، میزان فروش این شرکت در حدود ۷۰ درصد افزایش یافته و به ۲۳.۱۶ میلیون دستگاه رسیده است. همچنین در نیمه‌ی اول سال ۲۰۱۷، میزان فروش در هند ۳۲۸ درصد افزایش یافته است. با این سرعت رشد، شیائومی در حال حاضر دومین برند پرفروش در هند، بعد از سامسونگ است.

مدیر عامل شرکت شیائومی، تغییرات در محصولات خود را با تحقیق و توسعه‌ی عمیق‌تر گوشی‌های هوشمند خود ایجاد می‌کند تا آن‌ها را از آنچه اکنون در بازار است، کمی نوآورانه‌تر  کند. یک مثال ساده از این گفته، شیائومی می میکس است که این شرکت در پاییز گذشته معرفی کرد. این گوشی هوشمند تقریبا بدون حاشیه است و برخی از نوآوری‌های دنیای فناوری، برای اولین بار در این گوشی به کار رفته است.

شیائومی برای توزیع محصولات، کانال‌های آنلاین و ثابت را افزایش داده که موجب فروش بیشتر و سریع‌تر به مشتریان شده است. این همکاری در جهت افزایش صادرات و تولید دستگاه‌های خود در سایر نقاط جهان بوده است. شیائومی اخیرا در حال کار روی افتتاح تعدادی از فروشگاه‌های خود موسوم به Mi Home در چین است که محصولات خود را به‌صورت حضوری به فروش برساند. در حال حاضر این مسئله همان چیزی است که شیائومی بخش بزرگی از کسب و کار خود را بر آن متمرکز کرده است. موردی که شیائومی چند سال پیش از آن غافل بود.

مقاله‌ی مرتبط:

این شرکت تلاش‌های دیگری در این زمینه انجام داده است تا بتواند محصولات خود را سریع‌تر صادر کند که یکی از آن‌ها توسعه‌ی رابط نرم‌افزاری اختصاصی به نام MIUI و دیگری، بهبود دوربین در گوشی‌های هوشمند اخیر این شرکت مانند می 6 است.

شیائومی به‌سرعت تبدیل به یکی از بزرگ‌ترین تولید‌کنندگان گوشی‌ هوشمند در جهان شده که البته بخش بزرگی از آن در کشور چین، یکی از رقابتی‌ترین بازارهای جهان است. گذشته از چین که بزرگ‌ترین بازار گوشی‌های هوشمند محسوب می‌شود ، شیائومی در کشور هند نیز در رتبه‌ی دوم قرار دارد و به‌خوبی در حال فروش است.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.