آموزش تعمیرات گوشی, موبایل, وبلاگ

آموزش تعمیرات موبایل : بیکسبی سامسونگ برای تمام دارندگان سری گلکسی اس 8 در سراسر جهان فعال شد

[ad_1]
آموزش تعمیرات تلفن همراه

پس از گذشت چند ماه از عرضه‌ی گوشی‌های سری گلکسی اس ۸، حالا این دستیار صوتی به‌طور سراسری برای دارندگان این دو پرچم‌دار فعال شده است.

سامسونگ الکترونیکز روز جمعه، انتشار دستیار صوتی بیکسبی را برای برخی از کاربران آغاز کرد و حالا دستیار دیجیتال مبتنی بر هوش مصنوعی این شرکت که در اوایل سال جاری کنار گوشی‌های پرچم‌دار گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس معرفی شد، برای همه‌ی دارندگان این دو گوشی در دسترس قرار گرفته است. سامسونگ علاوه بر به‌روز کردن اپلیکیشن اصلی بیکسبی، قابلیت‌های دیگر این دستیار شخصی از جمله Wakeup و امکانات صوتی آن را به‌صورت عمومی برای همه‌ی کاربران در سراسر جهان فعال کرده است. کاربران کشورهای انگلیس، هند، آلمان، آفریقای جنوبی و هلند همگی دریافت به‌روزرسانی جدید اپلیکیشن مورد بحث را تأیید کرده‌اند؛ ولی بنا به اعلام این دسته از کاربران، امکانات صوتی بیکسبی هنوز روی دستگاه آن‌ها فعال نشده است. کاربران کشورهای دیگر نیز این به‌روزرسانی را دریافت خواهند کرد؛ ولی زمان دقیق انتشار به‌روزرسانی مورد اشاره در کشورهای دیگر دقیقا مشخص نیست.

مقاله‌های مرتبط:

به نظر می‌رسد سامسونگ با انتشار به‌روزرسانی جدید، زمینه‌های لازم برای ارائه‌ی ویژگی‌های جدید را فراهم کرده است تا بعدا بتواند قابلیت‌های جدید را با به‌روزرسانی سرورهای دستیار دیجیتال خود به گوشی‌های هوشمند مشتریان خود اضافه کند. غول فناوری کره‌ای، اخیرا اپلیکیشن مخاطبان خود را به‌روزرسانی کرده است و حالا نسخه‌ی جدید این اپ، از دستیار هوشمند بیکسبی پشتیبانی می‌کند؛ این یعنی شاید در آینده‌ای نزدیک شاهد انتشار عمومی این به‌روزرسانی برای کاربران باشیم. سرویس مورد بحث در حال حاضر فقط در کشور خانگی سامسونگ یعنی کره‌ی جنوبی و همچنین ایالات متحده‌ی آمریکا ارائه می‌شود. البته انتشار این ویژگی حتی در کره و آمریکا با تأخیر همراه بود؛ زیرا سامسونگ در فرآیند توسعه‌ی بیکسبی با مشکلاتی چون کمبود داده‌های حجیم مواجه شده بود. در حال حاضر مشخص نیست که با توجه به جدیدترین به‌روزرسانی منتشرشده برای بیکسبی، آیا به‌زودی شاهد اضافه شدن پشتیبانی از زبان‌های انگلیسی بریتانیایی، آلمانی و زبان‌های رسمی کشورهای دیگر خواهیم بود یا سامسونگ از نسخه‌ی انگلیسی این دستیار هوشمند در سایر نواحی جهان استفاده خواهد کرد. همان‌طور که اشاره کردیم به‌روزرسانی مورد بحث اخیرا برای کاربران در کشورهای مختلف سراسر دنیا در دسترس قرار گرفته است. 

افزون بر این، انتظار می‌رود بیکسبی همچنین به‌عنوان یکی از قابلیت‌های فبلت هوشمند گلکسی نوت ۸ در این محصول ارائه شود. بر اساس خبرها و گزارش‌ها، گفته می‌شود گلکسی نوت ۸ همانند گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس به یک دکمه‌ی فیزیکی مخصوص فعال کردن دستیار هوشمند بیکسبی مجهز خواهد بود. احتمالا این هفته‌ و در مراسم معرفی رسمی جدیدترین پرچم‌دار سری نوت کمپانی سامسونگ، جزئیات و اطلاعات بیشتری در این رابطه اعلام خواهد شد. همان‌طور که می‌دانید، سامسونگ قصد دارد در تاریخ ۲۳ آگوست (یکم شهریور) گلکسی نوت ۸ را معرفی کند. همچنین گفته می‌شود عرضه‌ی این محصول به بازار از ماه سپتامبر آغاز خواهد شد.

bixby

نظر شما در این مورد چیست؟

آموزش تعمیرات موبایل

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.