آموزش تعمیرات گوشی, تکنولوژی, حاشیه نمایشگر, سامسونگ, شرکت‌ها, فبلت سامسونگ, گلکسی نوت 8, موبایل و تبلت, وبلاگ

آموزش تعمیرات موبایل : تصویری تازه از نوت 8 که حکایت از حاشیه زیاد در بالای نمایشگر آن دارد

[ad_1]
آموزش تعمیرات تلفن همراه

در فاصله چندین هفته تا معرفی رسمی موبایل گلکسی نوت 8 سامسونگ، تصاویر و رندرهای متعددی از این فبلت مورد انتظار منتشر شده است، اما به تازگی عکسی از این موبایل در فضای مجازی انتشار یافته که تفاوتی مهم با دیگر تصاویر منتسب به فبلت پرچمدار سامسونگ دارد.

شاید تراکم سنسورها دلیل این تصمیم سامسونگ باشد

ظاهراً این تصویر توسط یک کمپانی سازنده قاب محافظ انتشار یافته و به وضوح نشان می دهد که نوت 8 از حاشیه نسبتاً ضخیمی در بالای نمایشگر خود برخوردار است.

مسئله تا حدود زیادی عجیب به نظر می رسد. هم از آن جهت که تمام رندرهای پیشین منتسب به این موبایل خبر از حاشیه های بسیار کم نمایشگر به سبک گلکسی S8 می دادند. هم این که در تصویر مورد بحث حاشیه پایینی همچنان باریک است.

گرچه هنوز نمی توان صحت این عکس را به طور قطع تایید کرد، اما احتمال آن وجود دارد که سامسونگ به دلیل برخی محدودیت ها به سراغ افزایش حاشیه بالایی نمایشگر فبلت پرچمدار خود رفته باشد. این دقیقاً همان شیوه ای است که شیائومی در موبایل بدون حاشیه خود پیش گرفته.

کمپانی چینی با حذف کامل حاشیه بالای نمایشگر Mi Mix، تمام سنسورها از جمله دوربین سلفی را در بخش پایینی آن جای داد. شاید سامسونگ نیز همین رویه را به شکل قرینه در خصوص موبایل مورد انتظار خود انتخاب کرده باشد.

برای پی بردن به صحت این تصویر و حدس و گمان های پیرامون آن می بایست تا روز ۲۳ آگوست (۱ شهریور) منتظر ماند.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.