آموزش تعمیرات گوشی, موبایل, وبلاگ

آموزش تعمیرات موبایل : تصویر جدیدی از نوکیا 9 فاش شد

[ad_1]
آموزش تعمیرات تلفن همراه

تصویر جدیدی از گوشی معرفی‌ نشده‌ی فنلاندی‌ها یعنی نوکیا ۹ در فروشگاه آمازون انگلیس منتشر شده است.

مقاله‌های مرتبط:

به‌ نظر می‌رسد نوکیا در حال تولید پرچم‌دار جدیدی برای رقابت با پیشگامان صنعت موبایل است. در همین راستا تصویر جدیدی از قاب محافظ نوکیا ۹ منتشر شده است که طراحی جدیدی از پرچم‌دار نوکیا را نشان می‌دهد. گفتنی است این تصویر توسط یک تولید‌کننده لوازم‌ جانبی موبایل در فروشگاه آمازون انگلیس منتشر شده است.

این قاب توسط شرکت HualuBro تولید شده است و هم‌اکنون در شش رنگ با قیمت ۳۶ دلار به‌ فروش می‌رسد. نکته‌ی جالب، معرفی نشدن گوشی نوکیا ۹ است و برخلاف تمامی شایعات ممکن است این گوشی از طراحی متفاوتی برخوردار باشد.

کیس نوکیا 9

تصاویر رندر منتشرشده از پرچم‌دار بعدی نوکیا، برخی از شایعاتی ماه‌های قبل را تا حدودی تأیید می‌کنند. طبق این تصاویر نوکیا ۹ از صفحه نمایش خمیده‌، حسگر اثر‌ انگشت و دوربین دوگانه در عقب برخوردار است. به نظر می‌رسد صفحه نمایش خمیده نوکیا ۹ شباهت اندکی به گلکسی اس ۸ دارد؛ اما به‌طور حتم نمی‌توان صحت این تصاویر را تأیید کرد.

همان‌طور که می‌دانید، برند نوکیا اوایل سال جاری میلادی و توسط شرکت HMD Global به جمع تولیدکنندگان گوشی هوشمند اندروید پیوست. این شرکت در ماه ژانویه مدل میان‌رده‌ی نوکیا ۶ را روانه بازار کرد. پس از این برند نوکیا با عرضه گوشی‌های نوکیا ۳ و نوکیا ۵ جان دوباره‌ای برای حضور در عرصه رقابت گرفت. در نیمه دوم سال نیز نوکیا ۸، نوکیا ۷ و مدل پایین رده‌ی نوکیا ۲ با هدف جلب اقشار گوناگون اقتصادی روانه بازار شدند. به نظر می‌رسد نوکیا ۹ می‌تواند به‌عنوان گل‌ سرسبد محصولات این شرکت، سال موفق و پرکاری برای برند قدیمی نوکیا رقم بزند.

نظر شما در این مورد چیست؟

آموزش تعمیرات موبایل

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.