آموزش تعمیرات گوشی, موبایل, وبلاگ

آموزش تعمیرات موبایل : تصویر رندر جدیدی از گلکسی نوت 8 با طراحی مشابه شیائومی می میکس منتشر شد

[ad_1]
آموزش تعمیرات تلفن همراه

تصویر رندر جدیدی از گلکسی نوت ۸ منتشر شده است و با توجه به آن، حاشیه بالای نمایشگر، به‎طور قابل‌توجهی بیشتر از حاشیه پایین صفحه‎نمایش خواهد بود.

انتظار می‎رود سامسونگ از فبلت پرچم‎دار گلکسی نوت ۸ به‌صورت رسمی در ۲۳ آگوست (۱ شهریور) رونمایی کند؛ اما تصویرهای رندر زیادی از این مدل فاش شده است که طراحی پرچم‎دار جدید این سازنده کره‌ای را به نمایش می‎گذارند. به‌تازگی، تصویر جدیدی توسط یک سازنده‌ی قاب گوشی موسوم به Nillkin منتشر شده است که طراحی متفاوت گلکسی نوت ۸ در مقایسه با تصاویر رندر پیشین را نشان می‌دهد.

بر اساس تصویر منتشرشده توسط شرکت Nillkin، حاشیه‌ی بالای نمایشگر گلکسی نوت ۸ به طور قابل‎توجهی ضخیم‌تر از حاشیه‌ی پایین است و آن‎طور که مشاهده می‌شود، سامسونگ موفق شده است تا حاشیه پایین فبلت گلکسی نوت ۸ را به حداقل مقدار ممکن برساند. با این وجود مانند گلکسی نوت ۷، هم‎چنان حاشیه زیادی در بالای نمایشگر وجود خواهد داشت که هیچ شباهتی با رندرهای پیشین گلکسی نوت ۸ ندارد.

رندر گلکسی نوت 8

آنچه که سامسونگ برای گلکسی نوت ۸ درنظر دارد، باعث نخواهد شد تا حاشیه‎های بالا و پایین نمایشگر به حداقل مقدار ممکن برسد؛ بلکه این مدل مانند برخی از پرچم‏داران بدون حاشیه‌ی دیگر از جمله شیائومی می میکس، از یک سمت نمایشگر تقریباً بدون حاشیه است و در سمت دیگر، حاشیه‌ی زیادی برای جای‌گیری سنسورهای ضروری مانند سنسور دوربین سلفی و اسپیکر مکالمه وجود دارد.

با توجه به تصاویر پیشین از فبلت پرچم‎دار گلکسی نوت ۸، نمی‌توان پذیرفت که این تصاویر صحت داشته باشد؛ با این‌حال، بهتر است به آنچه که پیرامون پرچم‎دار جدید سامسونگ منتشر می‌شود، با دیده‌ی شک و تردید نگریست. حتی اگر تصویر منتشر شده از گلکسی نوت ۸ صحت داشته باشند، این فبلت رده‌بالا هم‌چنان یکی از مورد انتظارترین محصولات امسال خواهد بود؛ چرا که به‌عنوان اولین گوشی پرچم‎دار سامسونگ با دوربین دوگانه وارد بازار خواهد شد.

برای مطالعه‌ی تمام مقالات مرتبط با گلکسی نوت ۸ به این صفحه مراجعه کنید.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.