آموزش تعمیرات گوشی, موبایل, وبلاگ

آموزش تعمیرات موبایل : تصویر و‌ جزئیاتی از گلکسی اس 8 اکتیو فاش شد

[ad_1]
آموزش تعمیرات تلفن همراه

طبق جدیدترین تصاویر منتشرشده از گلکسی اس ۸ اکتیو، این محصول از باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره خواهد برد.

شرکت سامسونگ از چهار سال قبل، پس از معرفی گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار جدید سری گلکسی اس، از مدل اکتیو این محصولات نیز رونمایی می‌کند و در واقع این سری جدید گوشی‌های سامسونگ، از زمان معرفی گلکسی اس ۴ اکتیو، کار خود را آغاز کرده است.

تمام مدل‌های گوشی‌های سری گلکسی اس اکتیو از یک فرمول بهره می‌برند؛ بدنه‌ای با مقاومت بالا دارند و از گواهی نظامی MIL-STD پشتیبانی می‌کنند. از دیگر مشخصات این گوشی‌ها می‌توان به باتری بزرگ‌تر اشاره کرد. حال تصاویر جدید و یک سری جزئیات در مورد گوشی هوشمند گلکسی اس ۸ اکتیو به‌صورت آنلاین فاش شده است که بر اساس آن، به نظر می‌رسد این دستگاه به دیگر اعضای خانواده‌ی گلکسی اکتیو شباهت خواهد داشت. 

ظاهراً افشاگری که این خبر را منتشر کرده، دوست یکی از کارکنان شرکت سامسونگ در شهر سان‌فرانسیسکو است که به نمونه‌ی اولیه از این گوشی دسترسی دارد. وی ابتدا یک ویدئو از گلکسی اس ۸ اکتیو آپلود کرد و سپس به توصیه کاربران وب‌سایت ردیت، به دلیل وجود یک سری نشانه روی تصاویر این ویدیو را حذف کرد. شخص افشاگر همچنین بحث ایجادشده در وب‌سایت ردیت را هم حذف کرده؛ با این وجود باز هم یک سری عکس از دستگاه مورد بحث در دسترس است.

گوشی هوشمند گلکسی اس ۸ اکتیو که تحت قرارداد اپراتور AT&T به فروش می‌رسد، دارای شناسه‌ی مدل SM-G892A است. بنا به گزارش‌ها، ابعاد صفحه نمایش این گوشی هم‌اندازه‌ی نمایشگر مدل معمولی گلکسی اس ۸، یعنی ۵.۸ اینچ خواهد بود؛ با این تفاوت که این بار خبری از صفحه نمایش خمیده نیست. انتخاب نمایشگر تخت برای گلکسی اس ۸ اکتیو به‌ احتمال زیاد برای افزایش مقاومت این دستگاه است. در مدل‌های قبلی گلکسی اس اکتیو، دکمه‌های فیزیکی هوم و دکمه‌های خازنی و بازگشت و مالتی‌تسکینگ با دکمه‌های ضخیم و مقاوم جایگزین شده‌اند؛ اما در مدل جدید این محصول همچنان شاهد دکمه‌های دیجیتال هستیم. جنس بدنه‌ی این گوشی هوشمند بیشتر از پلی‌کربنات تشکیل شده اما لبه‌های آن فلزی است که ظاهرا ضخامت این بخش نسبت به مدل معمولی گلکسی اس ۸ یک و نیم برابر بیشتر است. باتری این گوشی ۴۰۰۰ میلی‌ آمپر ساعت در نظر گرفته شده و برای مقایسه باید گفت که ۱۰۰۰ میلی آمپر ساعت نسبت به باتری گلکسی اس ۸ و ۵۰۰ میلی آمپر ساعت نسبت به باتری گلکسی اس ۸ پلاس بیشتر است.

همچنین باید اشاره کنیم که عملکرد دکمه‌ی مخصوص دستیار هوشمند بیکسبی تعبیه‌شده روی این گوشی قابل تغییر نیست. بر اساس این گزارش، دستیار هوشمند بیکسبی روی گوشی یادشده کار نمی‌کند و به دلیل اینکه با یک نمونه‌ی اولیه مواجه هستیم، فعال نبودن بیکسبی چندان جای تعجب ندارد. سیستم‌عامل پیش‌فرض این محصول اندروید ۷.۰ نوقا خواهد بود که کمی ناامیدکننده است. افزون بر آنچه گفته شد، احتمالاً حالت دوربین زیر آب برای گلکسی اس ۸ اکتیو ارائه نخواهد شد و این در حالی است که در مدل‌های قبلی این دستگاه شاهد چنین حالتی در دوربین بودیم.

به غیر از باتری و نمایشگر، سایر مشخصات فنی گلکسی اس ۸ اکتیو با مدل استاندارد این محصول یکسان است. این یعنی پردازنده‌ی گوشی مورد بحث اسنپدراگون ۸۳۵ خواهد بود و حافظه‌ی رم آن ۴ گیگابایت در نظر گرفته شده است. حافظه‌ی داخلی این دستگاه ۶۴ گیگابایت خواهد بود و از کارت حافظه‌ی جانبی میکرو اس‌دی پشتیبانی می‌کند. دوربین اصلی گلکسی اس ۸ اکتیو، ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین جلویی آن، ۸ مگاپیکسلی خواهد بود. افزون بر آنچه گفته شد، بر اساس اسنادی که توسط کنسرسیوم وایرلس‌پاور منتشر شده است، اکنون می‌دانیم که این دستگاه از فناوری شارژ بی‌سیم Qi پشتیبانی خواهد کرد.

بد نیست اشاره کنیم که سامسونگ در نام‌گذاری گوشی‌های سری گلکسی اس ۴ اکتیو و گلکسی اس ۵ اکتیو از کلمه‌ی Active (با حرف A بزرگ) استفاده کرده است؛ ولی در دو مدل گلکسی اس ۶ اکتیو و اس ۷ اکتیو، تمام حروف پسوند اکتیو کوچک هستند. حال ظاهرا سامسونگ تصمیم گرفته است برای گوشی گلکسی اس ۸ اکتیو از حرف A بزرگ در پسوند اکتیو استفاده کند. در ادامه می‌توانید تصاویر جدید منتشرشده از این گوشی را مشاهده کنید.

گلکسی اس ۸ اکتیو

Galaxy s8 active

گلکسی اس ۸ اکتیو

گلکسی اس ۸ اکتیو

نظر شما در این‌ مورد چیست؟

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.