آموزش تعمیرات گوشی, موبایل, وبلاگ

آموزش تعمیرات موبایل : تقاضای بالا برای آیفون X ارزش سهام اپل را افزایش داد

[ad_1]
آموزش تعمیرات تلفن همراه

پیش‌بینی تقاضای بالا برای‌ آیفون X توسط وال‌استریت، منجر به افزایش ارزش سهام اپل در تالارهای بورس شد. 

اپل برخلاف عادت پیشین خود در چند سال اخیر، از ارائه‌ی آمار مربوط به پیش‌فروش گوشی‌های هوشمندش در اولین هفته‌ی عرضه خودداری می‌کند که همین موضوع تحلیل‌گران را به صرافت بررسی آمار ارائه‌شده توسط کانال‌های عرضه و انجام تحقیق از مشتریان آیفون‌های اپل می‌اندازد. تحلیل‌گران وال استریت در آخرین برآورد خود، مشکلات موجود در چرخه‌ی تولید آیفون‌های اپل را بسیار کم اهمیت خوانده و اعلام کرده‌اند که تقاضا برای این گوشی‌ هوشمند بسیار بالا بوده و همین موضوع عاملی مناسب برای افزایش ارزش سهام اپل است. 

بر اساس اطلاعات ارائه‌شده، اپل روز پنجشنبه‌ی هفته‌ی جاری گزارش مالی مربوط به سه‌ماهه‌ی سوم سال جاری میلادی را منتشر خواهد کرد. ارزش سهام اپل از زمان رونمایی آیفون X تا پنجشنبه‌ی هفته‌ی پیش ۲.۵ درصد کاهش پیدا کرده بود؛ اما پس از آغاز پیش‌فروش آیفون در ساعات ابتدایی روز جمعه و اعلام بی‌سابقه بودن پیش فروش از سوی اپل، ارزش سهام این کمپانی افزایش پیدا کرد. 

دنیل آیوز، یکی از تحلیل‌گران شناخته‌شده در حوزه‌ی فناوری، پیش‌بینی‌ خود از تقاضا برای پیش‌خرید آیفون X را ۱۰ میلیون دستگاه افزایش داده و به بیش از ۵۰ میلیون دستگاه رسانده است. همچنین اطلاعات ارائه‌شده نشان از این دارد که به تعویق افتادن عرضه‌ی آیفون‌های پیش‌فروش شده توسط اپراتورهای مخابراتی به میزان ۵ تا ۶ هفته در مقایسه با نسل‌های پیشین آیفون، نشان از استقبال بالا از این گوشی دارد. 

باید دید که آیفون X چه ارمغانی برای کوپرتینویی‌ها خواهد داشت؟

آموزش تعمیرات موبایل

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.