آموزش تعمیرات گوشی, موبایل, وبلاگ

آموزش تعمیرات موبایل : تماشا کنید: اجرای سیستم‌عامل لینوکس روی گلکسی نوت 8

[ad_1]
آموزش تعمیرات تلفن همراه

ویدیویی منتشر شده است که اجرای یکی از نسخه‌های لینوکس روی گلکسی نوت ۸ را به نمایش می‌گذارد.

از مدت‌ها پیش درباره‌ی آزمایش سامسونگ برای اجرای لینوکس روی گلکسی‌ نوت ۸ به‌واسطه‌ی دکس گمانه‌زنی می‌شد. هدف از این کار، کاهش وابستگی کاربران به دستگاه‌های سنتی دسکتاپ است.

اگرچه این ایده، نوآوری‌ سامسونگ نیست؛ اما این کمپانی کره‌ای ویدیویی منتشر کرده است که اجرای لینوکس توسط دکس را نشان می‌دهد. در این ویدیو نحوه‌ی کارکرد لینوکس روی گلکسی‌ نوت ۸ را مشاهده می‌کنیم. برای استفاده از لینوکس ابتدا باید دستگاه را در دکس قرار دهید و سپس اپلیکیشن مربوطه در گوشی را انتخاب کنید. 

سامسونگ درباره‌ی دیدگاهش به این سرویس، توضیح می‌دهد:

به‌عنوان یک اپلیکیشن، لینوکس روی گلکسی‌ به گوشی‌های هوشمند این توانایی را می‌دهد که چندین سیستم‌عامل را اجرا کنند. توسعه‌دهندگان می‌توانند با ارائه‌ی لینوکسی که مد نظر دارند، روی دستگاه موبایلشان کار کنند. هر زمان به کارکردی نیاز داشتید که در سیستم‌عامل گوشی‌‌های هوشمند در دسترس نبود، به‌راحتی می‌توانید هر برنامه‌ای را که نیاز داشتید در محیط سیستم‌عامل لینوکس اجرا کنید.

توسعه‌دهندگانی که قصد بررسی این قابلیت را دارند، می‌توانند از طریق این لینک اقدام به ثبت‌ نام کنند تا در زمان در دسترس قرار گرفتن این قابلیت، به آن‌ها اطلاع داده شود. تاکنون سامسونگ تاریخ عرضه‌ی نهایی این ویژگی را مشخص نکرده است.

آموزش تعمیرات موبایل

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.