آموزش تعمیرات گوشی, موبایل, وبلاگ

آموزش تعمیرات موبایل : جی‌پی مورگان: آیفون 8 در ماه سپتامبر به‌صورت محدود عرضه می‌شود

[ad_1]
آموزش تعمیرات تلفن همراه

گزارش جدید جی‌پی مورگان، حاکی از این موضوع است که آیفون ۸ در ماه سپتامبر به‌صورت محدود عرضه خواهد شد.

آیفون ۸ به‌عنوان پرچم‎دار جدید اپل وارد بازار خواهد شد. مدتی است که این محصول، به سوژه‌ای داغ برای شایعه‎پردازان بدل شده است. با وجود شایعات قبلی مبنی بر تأخیر در عرضه آیفون ۸ تا اواسط پاییز، تحلیل‌گر مؤسسه‌ی جی‌پی مورگان اعلام کرده است که اپل، آیفون ۸ را تا پیش از پایان ماه سپتامبر روانه بازار خواهد کرد. با این وجود، آیفون پرچم‎دار جدید اپل در تعداد محدودی عرضه میشود.

راد هال، از مؤسسه‌ی جی‌پی مورگان، اعلام کرده که اپل به زمان رونمایی از آیفون‌های جدید خود متعهد است؛ اما به دلیل مشکلات مربوط به ادغام نمایشگر اولد و تاچ‌ آی‌دی، آیفون پرچم‎دار امسال اپل در تعداد محدودی عرضه خواهد شد. پیش‌تر پیش‌بینی شده بود که اپل، نزدیک به ۹ میلیون واحد آیفون ۸ را برای فروش تا پایان ماه سپتامبر آماده خواهد کرد؛ اما مؤسسه‌ی جی‌پی مورگان در جدیدترین گزارش، پیش‌بینی خود را کاهش داده و مدعی است مقدار در نظر گرفته‌شده برای عرضه اولیه آیفون ۸ تنها دو میلیون واحد خواهد بود.

راد هال، هم‎چنین در ادامه اعلام کرده است که به دلیل تولید محدود آیفون ۸، قیمت متوسط فروش آیفون‌های اپل به ۶۲۹ دلار خواهد رسید؛ این در حالی است که در پیش‌بینی پیشین این مؤسسه‌، اعلام شده بود که آیفون‎های جدید با متوسط قیمت ۶۸۱ دلار به فروش می‎رسد. با این وجود و با تولید انبوه آیفون ۸، کوپرتینویی‎ها میتوانند میانگین قیمت فروش آیفونهای جدید خود را افزایش دهند.

با توجه به اینکه آیفون ۸ تا ماه اکتبر به‌صورت انبوه تولید نمی‌شود، اپل در اولین فصل از سال مالی جدید خود (فصل منتهی به تعطیلات سال نوی میلادی) می‌تواند گوشی‌های آیفون را با قیمت بیشتری به فروش برساند. متوسط قیمت فروش گوشی‌های آیفون در سال مالی ۲۰۱۸، به ۷۵۹ دلار خواهد رسید. هم‌چنین محدودیت عرضه در آیفون ۸ باعث شده است جی‌پی مورگان ادعا کند که درآمد اپل در سه‌ماهه پایانی سال مالی ۲۰۱۷، نزدیک به ۷ میلیارد دلار کاهش خواهد یافت و در سال مالی ۲۰۱۸، کوپرتینویی‎ها ۱۷ میلیارد دلار بیشتر از پیش‌بینی‌های قبلی درآمد کسب می‌کنند.

باید منتظر ماند و دید شایعات تأخیر در عرضه آیفون پرچم‎دار جدید اپل تا چه اندازه صحت دارند. با این وجود، آیفون ۷ اس و آیفون ۷ اس پلاس، احتمالاً در اوایل پاییز عرضه خواهند شد؛ البته تغییرات این دو مدل، مانند آیفون ۸ چشمگیر نیست. 

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.