آموزش تعمیرات گوشی, تکنولوژی, دوربین دوگانه, سامسونگ, گلکسی J7 2017, موبایل و تبلت, وبلاگ

آموزش تعمیرات موبایل : سامسونگ امسال چهار موبایل با دوربین دوگانه می سازد. با آنها آشنا شوید

[ad_1]
آموزش تعمیرات تلفن همراه

شرکت های سازنده موبایل مدتی است که مشغول فروش اسمارت فون هایی با دوربین دوگانه هستند و از این مورد در تبلیغات خود بهره زیادی می گیرند. با این حال یکی از بزرگترین فروشندگان موبایل در دنیا به نام سامسونگ، هنوز موبایلی با دوربین دوگانه در بازار ندارد.

اما اینطور که پیداست، در سال جاری موبایل های مجهز به دوربین دوگانه از طرف سامسونگ هم در نهایت راهی فروشگاه ها می شوند. منابع چینی خبر می دهند که شرکت کره ای، تصمیم دارد در سال جاری میلادی چهار موبایل با فناوری دوربین دوگانه را راهی بازار کند.

گلکسی C10، C7 و نسخه ۲۰۱۷ جدیدی از J7 در میان لیست موبایل هایی هستند که به دوربین دوگانه مجهز می شوند. البته در این میان نوت 8 را هم نباید به دست فراموشی سپرد. در واقع به این شکل، فبلت پرچمدار سامسونگ و سه میان رده دیگر با دوربین دوگانه به دست مشتریان خواهند رسید.

جالب است که شرکت کره ای هم اکنون مدل ۲۰۱۷ از موبایل J7 را در بازار دارد ولی می خواهد یک نسخه دیگر از همین محصول را راهی بازار کند. (تصویر فوق امروز منتشر شده و مربوط به همین نسخه جدید است.) البته اینطور که به نظر می رسد، J7 جدید در وهله اول برای بازار چین در حال توسعه است و مشخص نیست که آیا سامسونگ آن را به سایر بازارها خواهد فرستاد یا خیر.

اکنون سوال اینجاست که عنوان نخستین موبایل مجهز به دوربین دوگانه، به کدام یک از این چهار دستگاه خواهد رسید؟ اینطور که پیداست، به جز گلکسی نوت ۸، سه دستگاه دیگر ابتدا برای بازار چین توسعه پیدا خواهند کرد اما طبیعتاً این ابتدای راه تولید موبایل هایی با دوربین دوگانه است و سامسونگ در سال ۲۰۱۸ محصولات بیشتری از این دست را به بازارهای جهانی عرضه می کند.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.