آموزش تعمیرات گوشی, موبایل, وبلاگ

آموزش تعمیرات موبایل : شیائومی می 5 ایکس با دوربین دوگانه و MIUI 9 در تاریخ ۴ مرداد عرضه می‌شود

[ad_1]
آموزش تعمیرات تلفن همراه

براساس تیزری که شیائومی منتشر کرده است، گوشی میان رده شیائومی Mi 5X در تاریخ ۴ مرداد با رابط کاربری MIUI 9 معرفی و عرضه خواهد شد.

با توجه به پستی که شیائومی در صفحه‌ی رسمی خود در وب‌سایت ویبو منتشر کرده است، این شرکت چینی در تاریخ ۴ مرداد عرضه‌ی گوشی هوشمند Xiaomi Mi 5X و نسخه‌ی نهم از رابط کاربری اختصاصی خود موسوم به MIUI 9 را آغاز خواهد کرد. به‌لطف شایعاتی که پیش از این منتشر شده‌اند، می‌دانیم که این گوشی از تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۲۵ و ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم بهره می‌برد. همچنین می ۵ ایکس، پس از می ۶ دومین گوشی هوشمند شیائومی محسوب می‌شود که به‌همراه دوربینی دوگانه عرضه می‌شود.

شیائومی mi5x

شیائومی در آخرین تیزری که با حضور کریس وو، هنرپیشه‌ی چینی از Mi 5X منتشر کرده، برای نخستین‌بار به‌صورت رسمی این گوشی هوشمند را به‌نمایش گذاشته و تاریخ عرضه‌ی آن را اعلام کرده است. علاوه بر این، شیائومی عنوان کرده است که MIUI 9 نیز در همان تاریخ عرضه خواهد شد.

شیائومی mi5x

پیش‌بینی می‌شود که شیائومی برای می ۵ ایکس نمایشگری ۵.۵ اینچی با رزولوشن فول‌ اچ‌دی را در نظر خواهد گرفت. این گوشی احتمالا به تراشه‌ی هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۶۲۵ با فرکانس ۲.۰ گیگاهرتز مجهز است و به‌ترتیب از حافظه‌‌های رم و ذخیره‌سازی ۴ و ۶۴ گیگابایت بهره می‌برد.

با توجه به تیزر منتشر شده، مشخص است که شیائومی دوربینی دوگانه را برای گوشی هوشمند جدید خود در نظر گرفته است؛ اما در حال حاضر اطلاعات چندانی در مورد مشخصات این دوربین در دست نیست. همچنین طبق معمول سنسور اثر انگشت نیز در پشت گوشی قرار گرفته است. از لحاظ ظاهری باید گفت Mi 5X با یک بدنه‌ی کاملا فلزی با خطوط آنتن ظریفی طراحی شده است که زیبایی چشم‌گیری به این دستگاه داده است.

مشخصات مورد انتظار در گوشی شیائومی Mi 5X:

مشخصات / گوشی شیائومی می 5 ایکس
نمایشگر ۵.۵ اینچی
فول اچ‌دی
تراشه

اسنپدراگون ۶۲۵
آدرنو ۵۰۶

حافظه‌ی رم ۴ گیگابایت
حافظه‌ی داخلی ۱۲۸ گیگابایت
دوربین دوربین دوگانه
سیستم‌عامل اندروید ۷.۱.۱
MIUI 9
پورت‌ها USB نوع C
باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعت

قیمت و تاریخ عرضه شیائومی Mi 5X

شیائومی mi5x

همان‌طور که در ابتدای متن نیز ذکر شد، گوشی میان‌رده‌ی Mi 5X شیائومی به همراه MIUI 9 به‌صورت رسمی در تاریخ ۴ مرداد معرفی خواهند شد. در نهایت پیش‌بینی می‌شود که قیمت این گوشی حدود ۱۹۹۹ یوان (تقریبا معادل ۲۹۶ دلار) خواهد بود.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.