آموزش تعمیرات گوشی, موبایل, وبلاگ

آموزش تعمیرات موبایل : طراحی نهایی آیفون 8 توسط یک تولیدکننده قاب فاش شد

[ad_1]
آموزش تعمیرات تلفن همراه

کمپانی نودوس (Nodus) به عنوان تولیدکننده‌ی قاب برای آیفون جزئیات بیشتری را از تغییرات ظاهری آیفون ۸ اپل ارائه کرده است.

به گزارش فوربز که مبتنی بر اطلاعات دریافتی از نودوس، تولیدکننده‌ی قاب برای آیفون‌های اپل است، اطلاعات جدیدتری در رابطه با طراحی آیفون ۸ به دست آمده است.

تصویری که در بالا مشاهده می‌کنید را باید به عنوان نسخه‌ی نهایی از طراحی آیفون ۸ که توسط اپل انجام شده، قبول کرد. فوربز با اتکا به اطلاعات دریافتی از نودوس، با اطمینان تصویر بالا را به عنوان طراحی نهایی آیفون ۸ معرفی کرده است. همانطور که مشاهده می‌کنید اپل نمایشگر ۵.۸ اینچی را در یک طراحی با حاشیه‌های بسیار باریک قرار داده است. بنابر اطلاعات ارائه شده حاشیه‌ی آیفون ۸ تنها ۴ میلی‌متر در هر چهار ضلع خواهد بود. برخلاف تصور بسیاری، آیفون ۸ همچون گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس سامسونگ کشیده نخواهد بود.

تصویر رندر بعدی نیز لبه‌ی پایینی آیفون ۸ را نمایش می‌دهد که نشان از پایبند بودن به سنت جدید اپل مبنی بر حذف جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری در آیفون ۸ دارد. برخلاف گزارش‌های پیشین منتشر شده که احتمال استفاده از درگاه USB نوع C را مطرح کرده بودند، آیفون ۸ نیز همچنان به درگاه لایتنینگ وفادار است. همچون آیفون ۷، آیفون ۸ نیز از وجود بلندگوهای استریو بهره خواهد برد.

آیفون 8 اپل

پس از انتشار رندرهایی که نشان از افزایش سایز کلید پاور داشت، در رندرهای جدید نیز شاهد این موضوع هستیم که کلید پاور بزرگ‌تر از پیش است. هنوز به روشنی مشخص نیست که چرا اپل سایز کلید پاور را بیشتر کرده است. برخی از گمانه‌ها ترکیب سنسور اثر انگشت با کلید پاور در لبه‌ی سمت راست گوشی را مطرح کرده‌اند.

آیفون 8

به نظر می‌رسد با توجه به بیرون‌زدگی و نفوذ قسمت‌ مربوط به سنسورها، بلندگوی مکالمات و دوربین سلفی در لبه‌ی بالا، اپل از فضای باقی مانده‌ی صفحه‌ی نمایش در گوشه‌ی سمت راست و چپ این بیرون‌زدگی برای نمایش وضعیت باتری استفاده کرده و اعلانیه‌ها به جای نمایش در قسمت بالا، برای دسترسی بهتر به قسمت موسوم به Function Area منتقل خواهند شد.

آیفون 8

با توجه به اینکه بسیاری از تصاویر رندر وجود دوربین دوگانه با چینش عمودی در پشت گوشی را تایید کرده‌اند، اما رزولوشن سنسور‌های مورد استفاده هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. فوربز پیش‌بینی کرده که اپل از دو سنسور ۱۲ مگاپیکسلی استفاده کرده و لنز‌های مورد استفاده نیز شامل نمونه‌ی واید و تله فوتو خواهد بود.

قیمت را نیز باید یکی از فاکتور‌هایی خواند که برای آیفون ۸ تعیین کننده خواهد بود. هرچند شماری از گمانه‌ها ارزان ترین نسخه‌ی آیفون ۸ مجهز به حافظه‌ی ۶۴ گیگابایتی را دارای برچسب قیمت ۹۰۰ دلاری عنوان کرده‌اند، اما شمار دیگری نیز قیمت پایه برای آیفون را ۱٫۱۰۰ تا ۱٫۲۰۰ دلار خوانده‌اند.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.